بازدید 11211
۴

نقدعلی: گران کردن نان شبهه اضطراب روانی دارد

عضو کمیسیون حقوقی ‌و قضایی مجلس شورای اسلامی گفت که در شرایطی که این روزها بحث کمبود آب و قطعی برق در اقصی نقاط کشور شنیده می شود، گران کردن نان هیچ معنایی جز شبهه ایجاد اضطراب روانی برای مردم ندارد.
کد خبر: ۱۰۶۴۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲ 19 July 2021

 

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، محمدتقی نقدعلی در جلسه علنی امروز ( دوشنبه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی اظهار کرد: مدتی پیش نمایندگان بیانیه‌ای برای حمایت از تولیدات تلویزیونی کودکان و نوجوانان امضا کردند که متأسفانه کمتر اهمیت داده شد، زمانی برنامه های گروه کودک و نوجوان شبکه‌های یک و دو زبان‌زد بود اما امروز برنامه‌های فاخر تولید نمی‌کند.

وی در تذکری دیگر به رییس جمهوری گفت: این روزها شنیده می‌شود آقای رئیس جمهور می‌خواهد خط لوله نفت گوره به جاسک را پیش از موعد مقرر افتتاح کند، این تظاهر و ظاهرفریبی برای خط لوله‌ای که هنوز تکمیل نشده چه معنایی می‌دهد. رئیس مجلس جلوی این عوامفریبی را بگیرد، افتتاح پروژه خط لوله‌ای که درصد بالایی از آن باقی مانده جز عوام فریبی و جز اینکه کار نکرده را به عنوان کار انجام شده قلمداد کند، معنای دیگری ندارد.

این عضو فراکسیون روحانیت مجلس شورای اسلامی به پیام مقام معظم رهبری به کنگره عظیم حج اشاره و خاطرنشان کرد: حضرت آقا بحث مقاومت در تحقیر آمریکا در افغانستان را در این پیام گوشزد کرده‌اند و ما برای مقاومت آماده‌ایم.

نقدعلی همچنین با اشاره به گرانی نان گفت: امروز بحث کمبود آب و قطعی برق در اقصی نقاط کشور شنیده می شود به طوری که حتی اصفهان، آب با تانکر توزیع می‌شود و پشت سد زاینده‌رود 350 میلیون مترمکعب آب داریم. در این شرایط گران کردن نان هیچ معنایی جز شبهه ایجاد اضطراب روانی برای مردم ندارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
لطفا بنزین هم گران شود در حد لیتری ده هزار تومن
اینجوری خیلی جالبه.فردا ریسی میاد کارش کمه میگه ویرانه تحویل گرفتم و محبوب تا چند ماه البته افزایش نرخ نداریم
شما گزارش طرح ساخت یک میلیون مسکن در سال خود را بدهید
چرا قبل از انتخابات گرون نکردین تا مردم تکلیفشونو بدونن.؟

دوباره ملت بزرگ خوار شدن ؟
همه زورشون به ناتوا و کارگرانش می رسد. اگر نان گران نشود و پخت نان صرف نکند. بهتان قول می دم نانوایی ها تغییر کاربری می دهند. اگر کود مرغ هم بفروشن الان بیشتر می صرفه.. تو مملکتی که هر کالایی در سال بیست بار گران,می شه چه اصراری دارید نان را ثابت نگه داشته و صنعت نانوایی رو نابود کنید. مگر اب و برق و ما لیات و بیمه و هزار جور هزینه نانوا ثابت مانده که می خواهید نان را ثابت نگه دارید ؟!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل