بازدید 4818
۲

کشف بیش از ۶۰۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در گیلان

فرمانده انتظامی گیلان از کشف ۶۷۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز در گیلان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۴۸۱۰
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۲ 19 July 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز گیلان، سردار عزیزاله ملکی گفت: ماموران انتظامی ، ۶۷۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز را در ۲۲ منطقه استان در یک ماه گذشته کشف کردند.

وی با اشاره به دستگیری ۲۵ نفر در این مدت، افزود: کارشناسان ارزش تقریبی دستگاه‌های کشف شده را ۱۲۲ میلیارد و ۴۶۰ میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی گیلان با تاکید بر اینکه نیروی انتظامی با مخلان اقتصادی به صورت قاطع و قانونی برخورد می‌کند از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از استفاده غیرمجاز از دستگاه‌های استخراج ارز دیجیتال، موضوع را به سامانه ۱۱۰ پلیس اطلاع دهند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
هرچه بگندد نمکش می زنند وای به وقتی که بگندد نمک
کمبود برق در کشور به مشکلی حاد تبدیل شده بطوریکه کار به قطعی برق منازل مردم رسیده است. در این گرما و خشکسالی بی سابقه وزارت نیرو مردم را به صرفه جویی بیشتر دعوت می کند و برای معرفی دستگاه های ماینر غیر مجاز که عامل افزایش مصرف برق معرفی شده جایزه تعیین کرده است. اما آیا نباید شرکت برق صرفه جویی در مصرف را از خود شروع کند. طبق قانونی نانوشته بسیاری از کارمندان و بخصوص مدیران اداره برق می توانند منازل شخصی خود را از طریق برق عمومی که وظیفه روشنایی معابر عمومی را بر عهده دارد برق دهی کنند. آیا بهتر نیست اداره برق صرفه جویی را از خود شروع کرده و جلوی سوء استفاده این مدیران و کارمندان را از اموال عمومی بگیرد. بدتر اینکه تعدادی از این سوء استفاده کننده اقدام به نسب دستگاه های ماینر در منازل خود کرده و از طریق برق عمومی به صورت رایگان فعالیت اقتصادی می کنند. برای جلوگیری از این سوء استفاده و اجحاف با نشر حداکثری متن برخورد قانونی دستگاه های ذی ربط با کارمندان خاطی را مطالبه کنیم.
این دستگاه ها چطور وارد ایران شده اند؟!!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار