بازدید 4945
۳

تذکر جدی وزارت ورزش به استقلال و پرسپولیس در آستانه دربی

کد خبر: ۱۰۶۳۸۲۰
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۴ 13 July 2021

در روز‌های اخیر مسئولان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در محافل مختلف با هم مجادلاتی داشته اند و حتی کانال‌های اطلاع رسانی هر دو باشگاه برای هم جوابیه‌هایی صادر کردند در این بین حتی کار به مناظره رادیویی کشیده شد و دو معاون باشگاه استقلال و پرسپولیس با ادبیات ناپسند علیه هم موضع گیری کردند. وزارت ورزش نیز پس از این اتفاقات به هر دو باشگاه تذکر جدی داده است.

وزارت ورزش که متولی هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است، به هر دو تیم تذکر شدید داده و از آن‌ها خواسته دست از این رویه بردارد در همین راستا شنیدیم تذکر به باشگاه استقلال شدید‌تر بوده چرا که وزارت ورزش معتقد است برخی مدیران این باشگاه آغاز کننده این حواشی بوده اند.

وزارت ورزش از احمد مددی خواسته این فضای پر از تنش را قبل از دربی حذفی کنترل کند همچنین از جعفر سمیعی نیز خواسته شده از مدیران زیر دست خود بخواهد وارد این حواشی و تنش‌ها نشوند.

برخی مدیران ارشد وزارت ورزش اعتقاد دارند مدیریت باشگاه استقلال در پی ناکامی در اداره این باشگاه و ناتوانی در برآورده ساختن توقعات کادر فنی و بازیکنان، به مسائل حاشیه‌ای روی آورده و تلاش می‌کند تا همه حواس‌ها را از این قضیه مدیریتی به سمت دو قطبی قرمز و آبی منحرف کند.

در راهرو‌های وزارت ورزش شنیدیم در این خصوص به احمد مددی تذکر جدی داده شده که از دامن زدن به حواشی پرهیز کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
باشگاه استقلال راهی جز این بلد نیست، با این روش سالهاست که در حال باج گرفتن از حکومت میباشد.

جهت بررسی صحت کلام بنده، توجه به یک نکته کفایت میکند و آن هم اینکه کافی است تا نگاهی جدی به تعداد بازیکنهای خارجی دو تیم و درآمدزایی دو تیم، در پنج سال بیاندازیم:

اینکه پرسپولیس در پنج سال گذشته با حضور در دو دوره فینال لیگ قهرمانان آسیا و یک دوره حضور در چهار تیم برتر آسیا چقدر درآمد دلاری داشته و استقلال با هیچ دوره حضور در هیچ مرحله ای چقدر درآمد داشته؟!

بعد انتظار رفتار یکسان با این دو تیم چه معنی میدهد؟! آیا نباید به پرسپولیس بیشتر از استقلال پول داده شود تا تیم خود را تقویت کند؟!
مضاعف اینکه برانکو و تیم فنی اش، کالدرون، بشار رسن، رادوشوویچ، علیپور، شجاع خلیل زاده، و..... به دلیل مشکلات مالی، از تیم جدا شدند.
پاسخ ها
موسوی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۲۴
با سلام و احترام نگران نباشید خود فدراسیون به توصیه شما نیاز نداره و دارهاین کار رو به بهترین وجه ممکن انجام میده وحق تیم های خوب شهرستانی و تیم های خوب تهرانی به مانند استقلال رو داره به جیب باشگاه پرسپولیس واریز می کنه . در ضمن چنانچه کم هم آوردن از تعدادی از وزیران کابینه جهت جبران مافات کمک می گیره تا این تیم قهرمان ساختگی بشه .فقط موندم واقعاگ از این همه تبعیض و قهرمانی های به ناحق خوشحال هستید که هیچ ولی متاسفانه وزارت ورزش با همراهی تعدادی از وزارت خونه ها با حمایت از این تیم درارند ریشه فوتبال و لذت دیدن فوتبال داخلی رو از مردم می گیرند.در حال حاضر هم وافعا" برنده معلومه چه تیمیه و این تذکرها هم جهت تخریب روحیه بازیکنان تیم فوتبال استقلا می باشد و هدف دیگری به غیر این ندارند.امیدوارم رویه غلط فعلی با آمدن وزرای جدید به طور کامل برطرف بشه.امروز وزارت ورزش آخرین ضربه رو همبه استقلال خواهد زد و در این هیچ شک نکنید.چون دور بعد وزیر ورزش فعلی دیگه نیستند.به امید اینکه حق تمام تیم های خوب شهرستانی و تیم های خوب تهرانی بخاطر یک تیم با سابقه نچندان خوب در امر قهرمانی اسیا تلف نشه.باتشکر
مددی دست نشانده خودتان است واقعا مسخره اش را در آوردید،جمع کنید این شومن بازی را،اگر راست می گوید عزلش کنید
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس