بازدید 5022
۴

پشت مردم سیستان و بلوچستان را خالی نخواهیم کرد

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تمام نیازمندی‌های سیستان و بلوچستان در زمینه بیماری کرونا تامین می‌شود و دولت و وزارت بهداشت هرگز پشت مردم این استان را خالی نمی‌کنند.
کد خبر: ۱۰۶۳۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۰ 13 July 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا، سعید نمکی شامگاه دوشنبه در نشست چهار ساعته مقابله و مدیریت کرونا سیستان و بلوچستان در زاهدان اظهار داشت: با توجه به اینکه ما پیش‌بینی وضعیت وخیم کرونا را از قبل کرده بودیم هم‌اینک توانستیم از پس آن بر آییم و پیک آن را مدیریت کنیم.

وی ادامه داد:ما از قبل با مسوولان سیستان و بلوچستان مکاتباتی داشتیم اما برگزاری نماز عید فطر و نیز نشست‌های دورهمی و ضیافت‌هایی که برای انتخابات شوراهای روستا و شهر برگزار شد وضعیت را بسیار وخیم کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ادامه داد: این وزارتخانه در زمینه تامین کیت‌های تشخیصی و تمامی وسایل بهداشتی برای سیستان و بلوچستان هیچ محدودیتی قائل نیست.

وی با اشاره به فعالیت‌های مطلوب دولت در زمینه‌های بهداشتی بیان کرد: در یکسال گذشته ۱۴ هزار تخت بیمارستانی در کشور اضافه و نیز ۴۲۰ آزمایشگاه تشخیص کرونا راه‌اندازی شده است.

نمکی تصریح کرد: با وجود اینکه تحریم‌های ظالمانه فشار مضاعفی بر دولت وارد می‌کند اما در یک سال گذشته ۴۷۰ دستگاه اکسیژن ساز به بیمارستان‌ها اضافه کرده‌ایم.

وی اظهارداشت: همچنین ما حقوق پرستاران را ۲ و نیم برابر کرده و ۵۳ هزار نیروی جدید را در بدو استخدام داریم که بزودی وارد فعالیت می‌شوند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به برخی کلیپ‌های منتشر شده در رابطه با سخنان خود در هفته قبل مربوط به سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: تمام آمارهای ارائه شده توسط دانشگاه علوم پزشکی حوزه ایرانشهر تائید شده بود و مستندات آن نیز موجود است.

وی بیان کرد: در این وزارتخانه هیچ جایی برای مدیر غیر صادق وجود ندارد و باید تمام آمار و ارقام بصورت شفاف و روشن برای مردم منتشر شود.

استاندار سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: وضعیت آماری بیماری کرونا در این استان بصورت روزانه اندازه گیری و منتشر می‌شود و هیچ دلیلی برای مخفی کردن آن وجود ندارد.

احمدعلی موهبتی ادامه داد: دولت برای رفع محرومیت‌های سیستان و بلوچستان تلاش‌های بسیار زیادی کرده بطوری که عملکرد هیچ دولتی را نمی‌توان با مقطع کنونی مقایسه کرد.

وی تصریح کرد: هم‌اینک بندر شهید بهشتی چابهار در جنوب سیستان و بلوچستان توانایی جابجایی کالا تا ۱۵ میلیون تن را دارد.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: هم‌اینک ۴۰ کارگاه راه سازی در این استان فعال بوده و راه آهن چابهار به ایرانشهر نیز در حال ساخت است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۴
ناکارمد ترین وزیر

عصبانی ترین وزیر

کم حوصله و بی تحمل ترین وزیر

عامل اصلی پیک های کرونا در ایران ایشان است با اقدام های متضاد سلامت مردم از قبیل خارج کردن افراد نخبه و با سواد و کاربلد از حوزه تصمیم ساز وزارت بهداشت و جایگزین کردن افراد نا لایق بدون تخصص و گاها بی ادب

و خلاصه این تصمیمات این آقای ویز باعث ورشکستگی بهداشت و سلامت مردم شده

ایشان به قسم پزشکی خود را فراموش کرده و فقط وعده های توخالی می دهد و دروغ می گوید در روز روشن
اگر چیزی برای عراق و لبنان و سوریه زیاد اومد بدین مردم سیستان
آقایان به اصطلاح مسئول چرا گذاشتید سیستان وبلوچستان به این وضعیت برسد که حالا بخواهید پشتش را پر یا خالی کنید ؟ فرق مسئولان وتصمیم گیران کشور ما ایران از همان ابتدا دچار روزمرگی شده اند وفقط برای رفع مسئولیت برنامه ریزی وتصمیم گیری می کنند . هر برنامه ای که تاکنون چه درسطح کلان وچه در سطح خرد جامعه گرفته شده اکثرا بصورت کلی وشعاری بوده مانند برنامه های 5 ساله چشم اندازها وغیره . اما در کشورهای رو به پیشرفت وپیشرفته برنامه ریزیها وتصمیمات بلند مدت واقع بینانه با قابلیت به روز شدن با کمترین تغییرات و بسیار عملی واز همه مهمتر پایبند به برنامه هایشان هستند ونتیجه این دومدل تصمیم گیریها را هم کاملا قابل لمس وقابل مقایسه کردن است . در کل فقط وفقط خدا به داد ما مردم ایران ونسلهای بعدی برسد .
سلام،
از اصرار به برگزاری آزمون دبیرستان های دانشگاه، ورودی به پایه دهم کاملا در این شرایط کرونایی مشخصه که وزارت بهداشت چقدر نگران استان است. این درحالی است که آزمون ورودی نمونه دولتی در کل کشور به تعویق افتاد.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار