بازدید 7244

دستگیری عوامل نزاع‌های اخیر در کرمانشاه

دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از دستگیری عوامل نزاع های اخیر در کرمانشاه خبر داد.
کد خبر: ۱۰۶۳۴۸۴
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۰ 12 July 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از ایلنا، شهرام کرمی با اشاره به وقوع چند فقره درگیری، نزاع و سرقت مسلحانه در کرمانشاه طی روزهای اخیر، اظهار کرد: سرقت مسلحانه سیم برق، درگیری اراذل و اوباش در میدان اصلی شهر، درگیری در یکی از قنادی‌های مطرح و نزاع مقابل کلانتری یکی از محلات حوادث تلخی بودند که طی روزهای اخیر در کرمانشاه اتفاق افتاد.

وی تصریح کرد: متاسفانه فیلم هایی این حوادث زشت و ناخوشایند به سرعت در فضای مجازی منتشر شد که بازتاب منفی بسیار زیادی داشت و حس ناامنی را به شهروندان القا می کرد.

دادستان کرمانشاه افزود: براین اساس، به سرعت به ضابطین دستگاه قضایی استان دستور داده شد تا شناسایی و دستگیری این مخلان نظم و امنیت را در دستور کار قرار دهند.

وی خاطرنشان کرد: با جدیت ضابطین دستگاه قضایی تمام این افراد که آسایش شهروندان کرمانشاهی را برهم زده بودند، دستگیر شده و با بازداشت موقت اکنون در زندان به سر می برند.

کرمی برخورد دستگاه قضایی با چنین افرادی را سخت و عبرت آموز توصیف کرد و گفت: مخلان امنیت بدانند که دستگاه قضایی با اشد مجازات با آنها برخورد خواهد کرد و در برابر برهم‌زنندگان آسایش مردم به هیچ عنوان کوتاه نخواهد آمد.

وی اعلام کرد: کسانی که با عربده کشی مخل نظم و امنیت جامعه می شوند باید بدانند که هرجایی خود را مخفی کنند از چشمان تیزبین نیروهای امنیتی و انتظامی دور نخواهند بود و آنها را بازداشت و تحویل مقامات قضایی خواهند داد.

دادستان کرمانشاه افزود: آسایش مردم و نظم و امنیت عمومی جامع خط قرمز دستگاه قضایی استان است و به شدت با مخلان امنیت جامعه برخورد خواهد شد.

وی در پایان به همه برهم زنندگان نظم و امنیت مردم کرمانشاه هشدار داد که شدیدترین مجازات دستگاه قضایی در انتظار آنها خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل