بازدید 9097
۱

تبریک و تسلیت مخبر درپی شهادت یک جهادگر بسیجی

محمد مخبر با انتشار پیامی شهادت جهادگر همکار ستاد اجرایی فرمان امام که در زلزله میانه نقش به سزایی ایفا کرده بود و در دفاع از حرم اهل بیت (س) به مرتبه شهادت رسیده را تبریک و تسلیت گفت.
کد خبر: ۱۰۶۳۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۴ 10 July 2021

به گزارش تابناک متن پیام رئیس ستاد اجرایی فرمان امام بدین شرح است:

تبریک و تسلیت مخبر درپی شهادت یک جهادگر بسیجی
بسم رب الشهدا و الصدیقین

شهادت بهترین راه رسیدن به اوج نقطه انسانیت است که نصیب مردان الهی می‌شود، آنانی که برای دستیابی به شهد شیرینش از لذایذ دنیوی می‌گذرند و جان خویش را تسلیم حق می‌کنند تا راه‌های افلاک را بهتر از زمین فرا گرفته و آسمانی گردند، آن‌ها که ایمان آوردند و با اموال و جان‌هایشان در راه خدا جهاد نمودند، مقام‌شان نزد خدا برتر است و آن‌ها پیروز و رستگارند.
خبر شهادت "بسیجی پاسدار و جهادگر شهید رضا صفدری" فرزندی از خطه قهرمان آذربایجان که در دفاع از حریم حرم اهل‌بیت (ع) با مجاهدت و پیگیری‌های مجدّانه در زلزله میانه برای خدمت به مردم منطقه پیشگام بودند، موجب تأسف و تألم خاطر گردید.

اینجانب شهادت رزمنده جبهه جهانی مقاومت، مدافع حرم آل الله، پیرو مرد میدان شهید حاج قاسم سلیمانی را به محضر حضرت، ولی عصر (عج)، مقام معظم رهبری
(مدظلعه العالی) همکاران جهادگرمان در بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام و همسنگران ایشان در عرصه جهاد، مردم شهید پرور شهر ترکمنچای میانه به ویژه خانواده محترم شهید تبریک وتسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای ایشان رحمت واسعه و هم‌نشینی با مجاهدان راه حق و برای عموم بازماندگان صبر و اجر مسألت مینمایم.

ان‌شاالله خدمات و تلاش‌های این جهادگر در راه حق و خدمت به انقلاب و محرومین، مرضی درگاه احدیت و موجب ارتقای مقامات اخروی ایشان گردد.

محمد مخبر
رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خدا بیامرزدشون، ان شاء الله
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر