بازدید 7395
۳

آیت‌الله سبحانی: مساله مهم معیشت مردم است

آیت‌الله جعفر سبحانی از مراجع تقلید، با بیان اینکه مساله مهم در درجه اول، معیشت مردم است، گفت: این مساله ۲ اساس دارد؛ فعال کردن تولید داخل و برداشتن موانع از یک سو و جلب سرمایه‌گذاری از سوی دیگر.
کد خبر: ۱۰۶۲۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۵ 10 July 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از مرکز خبر حوزه، این مرجع تقلید، در دیدار حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابراهیم رییسی رییس‌جمهوری منتخب گفت: قبل از آنکه کار دولت شروع شود، با افرادی ملاقات کرده و نظرخواهی می‌کنید، کار بسیار خوبی است؛ چنانچه مجموع این نظرات جمع‌بندی شود، به رفع مشکلات کمک خواهد کرد.

وی با بیان اینکه مساله مهم در درجه اول، معیشت مردم است، ادامه داد: این مساله ۲ اساس دارد؛ فعال کردن تولید داخل و برداشتن موانع از یک سو و جلب سرمایه‌گذاری از سوی دیگر.

این مرجع تقلید خاطرنشان کرد: جلب سرمایه گذاری چه داخلی و چه خارجی به رفع مشکل معیشت کمک شایانی می کند؛ البته این مطلب البته مدنظر جناب عالی است.

دیدار با آیات لطف‌الله صافی گلپایگانی، ناصر مکارم شیرازی، حسین نوری همدانی، سید موسی شبیری زنجانی، سید محمدعلی علوی گرگانی، سید محمد سعیدی و اعضای جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از دیگر برنامه‌های رییس‌جمهوری منتخب در سفر به قم بوده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۹
انتشار یافته: ۳
شیره را خورد و گفت شیرین است!
از دشمنی با آمریکا و اسرائیل مهم تر است؟
خوب که گفتین، اصلا حواسمون نبود.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست