بازدید 37955
دو هزار و پانصد و شانزدهمین بسته ویژه خبری «تابناک»

عباس عبدی به وزیر بهداشت: حداقل یک بار هم از مردم عذرخواهی می‌کردید! / کنایه ابطحی به روحانی: اتوبوس‌های ارمنستان را دیده اید؟ / رجایی: خلأ هاشمی برای اصلاح‌طلبان جبران نمی‌شود

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: دستور رهبر انقلاب برای برگزاری وسیع‌تر ازدواج‌های دانشجویی / قاضی زاده هاشمی از سلیمی نمین شکایت کرد / نظر جوادی حصار درباره دعوت رئیسی از احزاب اصلاح‌طلب برای همکاری با دولت / مجلس از دولت رئیسی سهم خواهی می‌کند؟ و... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۰۶۲۱۰۴
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۲ 05 July 2021

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب اخباری شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذاری قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح های سیاسی و تحولات مهم داخلی می شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

رئیس دفتر مقام معظم رهبری: برخی انتظار داشتند ۲۸ خرداد حوادثی در کشور پیش بیاید

رئیس دفتر مقام معظم رهبری با اشاره به انتخابات ۱۴۰۰ گفت: خرداد ماه با برکتی بود و ۲۸ خرداد قطعا از ایام الله است. این انتخابات پرشور که قاطبه ملت ایران با همه سختی‌هایی که داشتند به ندای ملکوتی مقام رهبری پاسخ مثبت دادند و همه شاهد بودیم در روز انتخابات صف‌های طولانی به وجود آمد؛ آن هم در شرایطی که موج تبلیغات مسموم چه غربی‌ها و‌ چه غیر غربی‌ها و دشمنان نظام در فضای مجازی و افراد بدبخت فراری بی سر و سامان برای اینکه مردم پای صندوق نروند، تبلیغات کردند؛ البته در داخل هم تبلیغاتی شد، اما بی اثر بود. حجت الاسلام محمدی گلپایگانی اضافه کرد: در این انتخابات حتی دشمنان حیرت کردند که مردم چنین به نظام و رهبر پایبند هستند. به مردم، حضرت آقا و دست اندرکاران این انتخابات تبریک می‌گویم. برخی انتظار داشتند پس از انتخابات حوادثی پیش بیاید، اما آب از آب تکان نخورد. از میان کاندیدا‌ها آقای رییسی بالاترین رای را آورد، شخصیت آقای رییسی برای همه ما روشن است. آقای رییسی برای شما همین افتخار بس که در نامه حضرت آقا به آقای اژه‌ای حضرت آقا بابت اقدامات شما از کلمه افتخار آمیز استفاده کردند.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس می گوید قطعی برق حداقل تا یک ماه دیگر ادامه دارد

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از جلسه فوق العاده کمیسیون به منظور بررسی علل خاموشی های گسترده اخیر و راهکارهای مدیریت بهینه خاموشی ها در روز چهارشنبه خبر داد. مصطفی نخعی با اشاره به اقدامات کمیسیون انرژی در خصوص قطعی برق رخ داده در چند روز اخیر، بیان کرد: قطعی های مکرر و خارج از برنامه برق در چند روز اخیر و به دنبال آن قطع آب و بعضا تلفن های همراه مشکلات زیادی را برای مردم به وجود آورده است.وی در ادامه درباره اینکه چرا به نحوی برنامه ریزی نمی شود که این نارضایتی ها به وجود نیاید، افزود: اگر مدیریت بهینه تری در توزیع برق داشته باشیم طبیعتا می توان نارضایتی ها را کاهش داد. در این شرایط دو کار اولویت دارد؛ یکی مدیریت توزیع برق است و یکی هم بحث کاهش مصرف. ما مسئولیت داریم به مردم بگوییم این مختص یک یا دو روز نیست، ما حداقل تا یک ماه دیگر این شرایط را خواهیم داشت و لازم است به شکل مناسبی مدیریت و اطلاع رسانی صورت گیرد.

وزیر بهداشت: پیک چهارم را با عزت و عظمت مدیریت کردیم

سعید نمکی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پرشکی با اشاره به اینکه وقتی می‌گوییم واکسن می‌سازیم و به عنوان ششمین و هفتمین واکسن‌ساز بزرگ دنیا مطرح می‌شویم، نمی‌گویند دانشمندان این عرصه شبانه روز تلاش کردند و یک عظمت آفریدند، ابراز داشت: وقتی یک ورزشکار روی سکو می‌روند، عده‌ای با پرچم شیر و خورشید هم به این قهرمانی اشک شوق می‌ریزند ولی برای دانشمندان ما این موضوع فراهم نیست و گمنامانه در این عرصه جانفشانی می‌کنند. وی با بیان اینکه برخی زحمت یک ساله مدافعان سلامت و سازندگان دارو و واکسن و... را نفی می‌کنند تا یک فرد یا جریانی را بزنند، افزود: ننگ بر این سیاست‌زدگی چراکه این امر دور از اخلاق و انصاف است و تلاش‌های دانشمندان این سرزمین را زیر سؤال می‌برند. نمکی در ادامه با تاکید بر اینکه پیک چهارم را با عزت و عظمت مدیریت کردیم خاطرنشان کرد: میزان مرگ در پیک چهارم «یک‌دوم» پیک سوم بود و این به دلیل استفاده از زیرساخت شبکه، کلینیک‌های سرپایی که بار بیمارستان‌ها را کم کرد و شیوه موفق مراقبت در منزل بود.

یک نماینده: اولویت امروز جامعه واکسیناسیون نیست؛ رعایت پروتکل‌هاست

یک عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی گفت: تجربه کشورهای جهان نشان می‌دهد که واکسیناسیون چندان مؤثر نبوده و اولویت امروز جامعه نباید واکسیناسیون باشد، بلکه اولویت اصلی رعایت پروتکل‌های بهداشتی است. ابوالفضل ابوترابی درباره موج جدید کرونا در کشور و روند واکسیناسیون، اظهار کرد: تجربه نشان داده است که واکسیناسیون در دنیا چندان تأثیری نداشته است و در روسیه و انگلستان که بیشتر جمعیت آنها واکسن کرونا دریافت کرده‌اند هم‌اکنون از نظر کرونا و تعداد مبتلایان و فوتی‌ها وضعیت بدی دارند و حتی شرایط آنان از ایران هم بدتر و حادتر است؛ بنابراین اولویت امروز جامعه ما واکسیناسیون نیست، بلکه رعایت دقیق پروتکل‌های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی در اولویت است. مردم باید در دید و بازدیدها و دورهمی های خانوادگی و فامیلی تجدید نظر کنند و در محیط‌های بسته اجتماع نکنند. نماینده مردم نجف‌آباد و تیران و کرون در مجلس، گفت: همچنین سفر نرفتن باید در اولویت امور مردم باشد و دستگاه‌های مربوط نیز نظارت بیشتری بر این امر داشته باشند تا از شیوع بیشتر ویروس کرونا جلوگیری شود. مردم کارهای غیرضروری خود را به زمان دیگری موکول و فعلاً روی رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی تمرکز کنند.

آیا سوال‌های کنکور لو رفته بود؟

ابراهیم خدایی رئیس سازمان سنجش کشور درباره موضوع تقلب و نگرانی‌هایی در این خصوص اظهار کرد: امسال کنکور سراسری طی 4 روز در صحت و سلامت و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد. وی افزود: در کنکور سراسری سال جاری تمهیدات امنیتی و حفاظتی نسبت به سال گذشته افزایش پیدا کرد و قاعدتاً داوطلبان قبل برگزاری، مصداق‌های این برخوردها را از طریق نهادهای امنیتی و اطلاعاتی از قبیل وزارت اطلاعات، پلیس فتا و پلیس امنیت ملاحظه کردند و بخش عمده‌ای از کانال‌ها شناسایی و برخورد شد و یک بخش در جریان برگزاری و در زمان اعلام نتیجه داوطلبان ملاحظه خواهند کرد. خدایی اضافه کرد: اصولاً با قاطعیت می‌توان گفت که قبل از برگزاری آزمون هیچ گونه سؤالی لو نرفت اما در گروه ریاضی یک داوطلبی بعد از شروع امتحان موفق شد از سوالات عکس‌برداری و به یکی از کانال‌ها ارسال کند که در همان روز این کانال و افراد مرتبط با آن توسط وزارت اطلاعات شناسایی و دستگیر شدند.

نماینده اصولگرا: تمدید مهلت آژانس مسخره بازی است

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با تاکید بر اینکه تمدید مهلت آژانس مسخره بازی بوده و با تمدید آن خاصیتش از دست می‌رود، تصریح کرد که دولت برای انتخابات مذاکره را شروع کرد اما به انتخابات نرسید و به طور کلی مذاکرات به نتیجه نمی‌رسد. محمود احمدی‌بیغش، نماینده شازند در مجلس شورای اسلامی، درباره تمدید نشدن مهلت آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و اینکه ‌آیا ممکن است این مهلت تمدید شود، اظهار داشت: اگر این مهلت یک بار دیگر تمدید شود، خاصیتش از دست می‌رود، ضمن اینکه همین حالا نیز خاصیتش از دست رفته است. تمدید شدن آن نشان می‌دهد که یک بازی مسخره در پیش است. وی در مورد اینکه آیا توافق به سرانجام می‌رسد یا نه، با بیان اینکه این توافق هیچ وقت انجام نمی‌شود، تصریح کرد: ما نه تنها با کشورهای اروپایی که پادو هستند بلکه با آمریکا که در راس مذاکرات قرار دارد، مشکل داریم و این چیزی نیست که با آمدن دولت‌ها تغییر کند؛ چه آقای ترامپ و چه آقای بایدن بیاید، آقای روحانی و یا رئیسی، این سیاست‌ها فرقی نمی‌کند.

شانس ایران برای میزبانی از فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰

کنفدراسیون فوتبال آسیا بزودی مهلتی را به فدراسیون های غرب آسیا خواهد داد تا پرونده کاندیداتوری خود را برای میزبانی در فینال لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ در تاریخ ۲ آذر ارائه کنند. فدراسیون فوتبال کشورمان با داشتن ۳ نماینده یعنی استقلال، پرسپولیس و تراکتور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۱ یکی از شانس های میزبانی از فینال آسیا به حساب می آید.

هاشمی، خاتمی و روحانی محصول حوزه علیمه بودند

سید مصطفی هاشمی‌طبا، فعال سیاسی اصلاح‌طلب درباره این‌که مطرح می‌شود بسیار خوب است که قوا با یکدیگر یکدست شوند و این گونه کارهای کشور رو به روال خواهد شد، اظهار داشت: چه کسی می‌گوید حاکمیت یکدست شود، بهتر است؟ هنگامی که می‌خواهند مسئله‌ای را ثابت کنند، باید یک فرضیه و دلیلی وجود داشته باشد، ممکن است اوضاع بدتر شود، یعنی ممکن است با این یکدستی همه به راه‌های اشتباهی بروند و بعد همگی در داخل چاه بیفتیم.در تلویزیون مشاهده کردم که یک روحانی عنوان کرد روسای جمهوری که تا امروز آمده‌اند به‌درد نخور بودند؛ اولاً یکی از این روسای‌جمهور خود مقام معظم رهبری بودند. ثانیاً اتفاقا چندین رئیس‌جمهور محصول حوزه بودند؛ آیت‌الله هاشمی، آقای خاتمی و آقای روحانی محصولات حوزه علمیه بودند. اگر این‌ها به درد نمی‌خوردند، ولی فقیه و شورای نگهبان تاییدشان کردند و مردم به آنها رای دادند.

انتقاد میرسلیم از رئیسی به دلیل مشورت با مردم!

میرسلیم از تصمیم رئیس جمهور منتخب برای مشورت با مردم در انتخاب وزرا انتقاد کرد. مصطفی میرسلیم، نماینده تهران در مجلس در توئیتی نوشت: «‌حسن نیت جناب آقای ‎رئیسی و کمک و مشورت گرفتن از مردم ستودنی است ولی انتخاب وزرا از وظایف اصلی ‎رئیس جمهور است که باید با مشورت خبرگان و اهل تدبیر و رأی اعتماد مجلس انجام گیرد و نه با نظرخواهی عمومی!» گفتنی است که رئیسی در روزهای اخیر، سامانه ای را برای مطلع شدن از نظرات مردم در تشکیل کابینه و انتخابات وزرا راه اندازی کرده است./ایسنا

مجلس از دولت رئیسی سهم خواهی می کند؟

شرق نوشت:مجلس یازدهم از همان ابتدا بنا را بر سرنگونی دولت روحانی گذاشته بود و نمایندگان اصولگرا از هیچ تلاشی برای استیضاح روحانی و وزرای او مضایقه نکردند اما بی‌نتیجه ماند و دولت تدبیر و امید تا پایان مهلت قانونی خود بر سر کار مانده است. هرچند اکنون مجلس از یکدست‌سازی سیاسی حمایت می‌کند، صدای سهم‌خواهی از کابینه رئیسی چند روزی است از مجلس به گوش می‌رسد و عدم توفیق نمایندگان مجلس در این مسیر ممکن است بار دیگر این همدست‌سازی را بر هم زند که نتیجه آن ادامه چالش مجلس با دولت بعدی خواهد بود.

عضو مجلس خبرگان: وای از آن روز که امید مردم به پایان برسد

هاشم زاده هریسی: مشکلات طوری است که به مردم واقعا فشار وارد می شود؛ مخصوصا دسته ای از مردم که هیچ توان ندارند، ستون فقراتشان شکسته و نمی توانند حرکت کنند و خانواده خود را بچرخانند. این چنین افراد کم هم نیستند، اگر مردم زیاد زجر بکشند «عدالت» از بین می رود و اگر عدالت مخدوش شود آن وقت مشروعیت نظام زیر سؤال می رود و «اعتماد» مردم کمتر می شود. باید اعتماد مردم بیشتر شود تا هیچ وقت مردم نگویند ما پشیمان شده ایم.وای از آن روز که امید مردم به پایان برسد. مسأله این است که تندروی نباشد. تندروی نمی گذارد دو جناح به هم برسند و یا قرابت داشته باشند. چون اگر بگذارند خودشان ضرر می کنند. تندروها از این اختلافات و جناح بندی ها بهره می برند. واقعا خیلی ها این طور فکر می کنند که مردم و نظام از بین برود به جهنم.

رجایی: خلأ هاشمی برای اصلاح‌طلبان جبران نمی‌شود

غلامعلی رجایی گفت: در حال حاضر رهبری اصلاحات با آقای خاتمی است؛ مگر آنکه در آینده این شأنیت به جمع یا شورایی واگذار شود.سرنوشت لیدری در جریان اصلاحات مشخص نیست و معلوم نیست که بعد از هاشمی رفسنجانی، سید محمد خاتمی یک‌تنه می‌تواند این نقش را ایفا کند یا نه؟ از سوی دیگر با توجه به کاهش سرمایه اجتماعی اصلاح‌طلبان دیگر نمی‌توان چنین نقشی را مانند گذشته برای خاتمی قائل بود.،فعال و تحلیلگر سیاسی درباره نقش هاشمی رفسنجانی در لیدری جریان اصلاحات به «مثلث‌آنلاین» گفت: «حتما خلأ مرحوم هاشمی رفسنجانی به هیچ‌وجه جبران نمی‌شود. افرادی چون آقای هاشمی، شهید بهشتی و شهید مطهری هرگز تکرار نمی‌شوند. شاید وجه اعتدالی آقای هاشمی پی گرفته شود اما او ظرفیت‌های منحصر به فرد خود را داشت که فرد دیگری ندارد؛ مانند قدرت چانه‌زنی با رهبری که این ویژگی به دلیل چنددهه دوستی میان او و رهبر انقلاب صورت می‌گرفت یا آنکه او هم سابقه زندانِ دوران پهلوی را داشت، هم سابقه ریاست مجلس، هم ریاست‌جمهوری و حضور در مسئولیت‌های متعدد از جمله فرماندهی جنگ و بعدها ریاست مجمع تشخیص مصلحت که همه این تجربیات از او گوهر نابی ساخته بود که تکرارنشدنی‌اش کرده بود. اما اینکه بگوییم لزوما او لیدر جریان اصلاحات بود و در غیابش اصلاحات لیدر ندارد، چندان دقیق نیست زیرا اصلاحات یک جریان مستقل است.»

احمدی‌بیغش: باید مانند گاندی زندگی کنیم

احمدی‌بیغش با تاکید بر اینکه ما برای این قصه راهی نداریم جز اینکه روی پای خودمان بایستیم، یادآور شد: مرحوم گاندی چگونه زندگی کرد؟ ما هم باید همینطور باشیم، اگر به سمت زندگی برویم که به خودمان متکی باشیم (با هزاران سختی که دارد) و تحریم‌ها را تحمل کنیم، می‌توانیم.وی با اشاره به تولید واکسن ایرانی گفت:‌ نمونه آن تولید واکسن است آن هم در شرایطی که ما از چهار طرف در دنیا و حتی از سوی سازمان ملل و اروپا تحریم هستیم. وقتی می‌توانیم چنین دستاوردی به دست بیاوریم، در سایر موارد هم باید همین کار را انجام دهیم تا زمانی که وابستگی داشته باشیم و چیزی به اسم مذاکرات سمبولیک وجود دارد و ما نیز باید شل کن و سفت کن دولتی‌ها را ببینیم، شرایط اینچنین است. ما برای رفع این مشکل باید متکی به خودمان باشیم.

نظر جوادی حصار درباره دعوت رئیسی از احزاب اصلاح‌طلب برای همکاری با دولت

فعال سیاسی اصلاح طلب درباره وضع فعلی جریان خود توضیحاتی داد.محمدصادق جوادی حصار عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به دعوت سید ابراهیم رئیسی از احزاب اصلاح طلب برای همکاری با دولت گفت: اصل رفتار بسیار خوب و پسندیده است؛ به خصوص اینکه در ادامه از همه ظرفیت‌های ملی و میهنی فارغ از وابستگی‌های جناحی استفاده و دولتی کاملا ملی تشکیل شود که در قید و بند تعهدات جریانی نماند.او ادامه داد: معتقدم که تشکیل چنین دولتی در این وضع کشور بسیار لازم است و اگر واقعا بتوانند این راهبرد را پیاده کنند یک نقطه عطفی در مدیریت کشور خواهد بود. در دوران‌ گذشته شاهد بودیم که هر فردی بر سر کار می‌آمد، افراد نزدیک به جریان خود را بر سر کار می‌آورد و از سایر جریانات کم‌تر استفاده می‌شد؛ از همین رو نیز معتقدم که در صورت تشکیل یک دولت فراجناحی اقدامی نو و موثر رقم خواهد خورد.جوادی حصار درباره حضور اصولگرایان در قوای مختلف بیان کرد: ظاهر امر این است که همه قوا در دست اصولگرایان است، در حال حاضر رئیس مجلس و بیشتر نمایندگان در مجلس اصولگرا هستند و این موضوعی است که خودشان هم تایید می‌کنند؛ اما منافع ملی را نباید فدای رفتارهای حزبی و جریانی کرد. در قوه مجریه هم که اهم قواست اگر بتوان رویکرد جریانی را از بین برد و از همه جریان ها استفاده کرد، می‌توان امیدوار بود که این جریانات حاشیه‌ای کمرنگ شوند.عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی درباره وضع فعلی جریان متبوع خود بیان کرد: اکنون اصلاح طلبان به سمت تشکیل یک اتاق فکر رفته‌اند و درصدند تا به آسیب شناسی رفتارها و تحقق مطالبات اصلاح طلبان بپردازند تا بتوانند به اهداف اصلاح طلبانه خود رسیده و یا اهداف خود را باز تعریف کنند. معتقدم که اصلاح طلبان نباید به سرعت تصمیم بگیرند، بلکه باید مطالعه کنند و دست کم تا شش ماه آینده تصمیم خاصی نگیرند و به ترسیم چشم انداز آینده بپردازند.

کنایه ابطحی به روحانی: اتوبوس‌های ارمنستان را دیده اید؟

محمدعلی ابطحی به سفر جمعی از ایرانیان به ارمنستان برای دریافت واکسن کرونا واکنش نشان داد .محمدعلی ابطحی در توئیتی نوشت: «‌آقای ‎روحانی در همین چند روزه هم اگر وزیر با نمکتون را عوض کنید و واکسن را از دست بازی های سیاسی در بیاورید، آقای ‎رییسی هم دعاتون میکنه. اتوبوس های ارمنستان را دیده اید؟»

قاضی زاده هاشمی از سلیمی نمین شکایت کرد

مشاور حقوقی امیرحسین قاضی زاده با تاکید بر اینکه ادعاهای مطرح درباره نقش یک پیشگو در کاندیداتوری قاضی زاده کذب محض است، تصریح کرد: سلیمی نمین باید بابت ادعایی که کرده است عذرخواهی کند.محسن حبیبی تنها حقوقدان و مشاور دکتر سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی در واکنش به صحبت‌های اخیر سلیمی نمین پیرامون پیش‌بینی‌های صورت گرفته در مورد پیروزی سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در انتخابات ریاست جمهوری گفت: ادعاهای مطرح در مورد پیش‌بینی‌های یک پیش‌گو جهت پیروزی سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در انتخابات ریاست‌جمهوری، کذب محض است و اطلاع نداریم که فرد مدعی به چه دلیلی، با چه عنوانی و براساس چه اطلاعاتی این موارد را مطرح کرده است. لذا صحبت‌های او کذب محض است و قاضی‌زاده هاشمی نه درگذشته و نه اکنون در این فضاها قرار نگرفته و نخواهد گرفت.مشاور حقوقی قاضی‌زاده هاشمی افزود: در حقیقت دکتر قاضی‌زاده هاشمی با این قبیل موارد کاری ندارد. وکلای حاضر در تیم حقوقی دکتر قاضی‌زاده هاشمی به وکالت از او، شکایتی از آقای سلیمی نمین را تقدیم مراجع قضائی کرده‌اند و تا انتهای رسیدگی به شکایت مطروحه، این قضیه را پیگیری می‌کنیم. سلیمی نمین باید دلایل، مدارک و مستندات خود در مورد ادعایی که کرده، به دادگاه ارائه بدهد، البته مطمئن هستیم که ایشان هیچ سند و مدرکی برای اثبات ادعایی که کرده اند، ندارد.

دستور رهبر انقلاب برای برگزاری وسیع‌تر ازدواج‌های دانشجویی

رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌ها با اشاره به موفقیت‌آمیز بودن ازدواج‌های دانشجویی، گفت: از سوی رهبر انقلاب به نهاد این مأموریت داده شد ازدواج‌های دانشجویی را وسیع‌تر در دستور کار قرار دهد.حجت الاسلام مصطفی رستمی در دیدار با اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: دانشگاه در شکل نوین خود یکی از محصولات تمدن غرب است و تحولات فکری، علمی و معرفتی غرب را به جایی رسانده است که ما امروز دانشگاه را مظهر عالی نظام لیبرال دموکراسی با تمام مبانی و خاستگاه‌هایش می‌دانیم که هم تربیت نیرو برای این نظام و هم توسعه فکری و مبنایی این نظام را رقم زده است. آنچه به کشور ما وارد شد هم دقیقا بر اساس همان مبانی و الگویی بود که در غرب شکل گرفته بود.

کنایه تند عباس عبدی به وزیر بهداشت

عباس‌عبدی خطاب به نمکی در توئیتی نوشت: حداقل یک بار هم از مردم عذرخواهی می‌کردید.عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح طلب در توئیتی نوشت: «به نظرم چیزی از شما کم نمی‌شد به دلیل سیاست‌های نادرست خود در تامین واکسن، نَه ده بار که حداقل یک بار هم از مردم عذرخواهی می‌کردید. به گمانم رهبری هم از این کار استقبال خواهند کرد، نگران نباشید.»

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۶
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۱۶
آقای نمکی شما هیچ کاری نکردی،کسانی که مشکل داشتن تو اون پیک های قبلی جونشونو از دست دادن و شما فقط نظاره کردی الان هم لطفا ژست قهرمانانه نگیر
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۰۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
آقای بیغش، گاندی از خودش شروع کرد.گاندی محافظ نداشت. با پول ده ها هزار نفر و خودرو و امکانات که صرف حفاظت تک تک شماها میشود میتوان چندین کارخانه تولیدی راه انداخت. بسم الله، شروع کنید.....
تجربه کشورهای جهان نشان می‌دهد که واکسیناسیون چندان مؤثر نبوده
نه تنها تو این کشور زندگی نمیکنن مسئولان ما که حتی تو این جهان هم زندگی نمیکنن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
دقیقا کدوم کشورها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
چون دائم در حال سفر به فضا هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
ناشناس ۱۷:۵۱ کشور آمریکا کشور فرانسه کشور ایتالیا
اگه میخوای بیشتر بدونی زحمت بکش یه جستجوی ساده بکن ببیین کدوم کشورها با واکسیناسیون حال مردمشونو بهتر کردن و دیگه خبری از مرگ و میرهای اینجنینی در اونها نیست
آقای بی غش ، شما مسئول ایجاد قانون خوب هستید نه نسخه زندگی برای دیگران . شما و خانواده محترم ابتدا مثل گاندی زندگی کنید ، بعدا وقتی نتیجه داد و راستی آزمایی شد ، ما هم مثل گاندی زندگی میکنیم ...
نماینده مجلس فرمودند که واکسن اثری ندارد. احتمالا ایشان در ولایت خود این را تنهایی فهمیده اند. لطفا به اطلاع ایشان برساند که کشورهایی که واکسن زده اند مثل ایتالیا و اسپانیا و حتی امریکا و اسرائیل بسیاری از محدودیت ها را برداشته اند.
ابوالفضل ابوترابی شما کلا حرف نزن اصلا حرف نزن یعنی کلا .....
، اوضاع بدتر از این حرفهاست از ما گفتن بود
سلام آقای بادامچیان این خبر ها را از خود بایدن گرفته اند؟که اینطور محکم حرف می زنند.
جناب آقای مخبر قبل از انتخابات قول چند میلیون واکسن در مرداد میدادن بس چی شد هنوزمیخواد معاون اول بشه واقعا متاسفم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
آقای بی‌غش اگر راست میگی تو بیا مثل گاندی زندگی کن (خودش پنبه را کاشت دروکرد تبدیل به نخ و پارچه کرد وسپس دوخت وپوشید یعنی خودکفایی واقعی ) تامردم حرفهای تورا باور کنند
مستربیغش بسمه الله شما جلوبیافت ماهم پشت سرت اول اون کت وشلوارایتالیایی راازتنت درآر
بعدبادست خودتت پارچه بباف بعد تنت کن پیاده هم راه برونه بادناپلاس ماهم میشیم مثل شما
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
مرسی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
آقای بی‌غش اگر راست میگی تو بیا مثل گاندی زندگی کن (خودش پنبه را کاشت دروکرد تبدیل به نخ و پارچه کرد وسپس دوخت وپوشید یعنی خودکفایی واقعی ) تامردم حرفهای تورا باور کنند
تمام مسئولان باید از مردم عذر خواهی و دلجویی کنند تمامشان چرا که در امتحان حفظ جان مردم کوتاهی کردنند آمارها را خودتان می دانید درست نیستند چند برابر آنچه گفته شده تلفات دادیم چرا وقتی یک نفر از خودی ها در 100 سالگی به طور طبیعی فوت می کند از زمین و زمان تسلیت و ابراز همدردی می کنید هر کدام از کشته های کرونا می توانست یکی از فوتی های خود برای خانواده اش باشد مسئول مملکت باید به همه به یک چشم نگاه کند نه شهروند درجه و یک و درجه ایکس مردم دلگیر هستند عزیزان مردم فوت کرده کسی تسلیت نمی گوید ولی برای فلان .... آقایی که هز خودشان هست سنگ تمامن می گذارید
اقای گلپایگانی شما انگار در کره دیگه ایی زندگی میکنید،در شهرهای بزرگ مثل تهران واصفهان امار مشارکت ۲۵ در صد بوده،این خوشحالی وتبریک گفتن داره؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
بالاخره باید یه عده حرف بزنن تا یه عده دیگه باور کنن دیگه که دارن مدیریت جهانی انجام میدن
داستان پادشاه و لباسش رو یادت بیاد
ایشون عادت دارن از جای دیگه عذرخواهی کنن
مردم کجا بود
دولت روحانی مغرورترین دولت تاریخ بشر است

دولتی که حتی یکبار هم بخاطر افتضاحاتش از مردم عذرخواهی نکرد
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
مطمئنی فقط روحانی باید عذرخواهی کنه....؟
عباس عبدی ، طاهرا دلش ، هوس چند بد و بیراه از طرف وزارت بهداشت را کرده است !!!؟؟؟
نمکی که فقط از خودش تعریف و تمجید میکند و کارهای ناقص و اشتباهش و کم کاری هایش را با منت و زیر چاپلوسی پنهان کرده
چطور امکان دارد ، تا از این تعداد قربانی و تاخیر در واردات واکسن و تکمیل ساخت و توزیع واکسن داخلی عذر خواهی کند ؟؟؟
زهی خیال باطل
جناب بیغش ، انکه مثل گاندی زندگی میکرد ، خود گاندی و مسولان و مدیران دلسوز و پاکدست و کاردان و مردمی هندی بودند

ما مردم اکثرا امید و انتظار اینکه ، شما ها ، مسولان کشور چون گاندی شوید نداریم

لطفا ناکار امدی و فساد افسار گسیخته و رواج تند روی و تنش افرینی ... را کنار بگدارید
و برای مردم و کشور کار عادی و معمولی بکنید فقط و فقط

هر چند ، مارا به خیر شما امیدی نیست ، و لطفا شر مرسانید و رهایمان کنید
بیغش ساکت شو
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
اونی که میگفت لنگ بپوشین و از مردم یمن یاد بگیرین چی شد؟؟؟؟
;.......................................
آقای احمدی با غش گاندی رهبر بود و فقیرانه رندگی میکرد این مصیبت ها و فلاکت ها را باید قدرتمندان کاخ نشین چون تو تحمل کنند نه ملت ...
ولله اگه مسئولین مثل گاندی زندگی کنند خوبه، ملت که خودشون گاندی وار شدن
من پدرم را بابت عملکرد اشتباه این وزیر از دست دادم و امیدوارم روزی بتوانم پاسخ عزت و عظمت مدیریتی را که می گوید از نزدیک به ایشان بدهم. نوبت ما هم می رسد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
آمین
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۴:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
خدا بیامرزد پدر شما را قاتلان پدر شما و دیگران کاملا مشخص هستند
برادر اول خودت و خانواده محترم مثل گاندی لنگ بپوشید و روی زمین خاکی بخوابید و پای پیاده تمام مسیر ها رو طی کنید و نون خالی بخورید. بعد از مردم هم بخواید این کار رو بکنن. گرچه دهک های فقیر همین الانم دارن مثل گاندی زندگی میکنن. فقط لنگ نمیپوشن
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
پای پیاده؟؟؟؟
پس دناپلاس هاشون تو پارکینگ خاک بخوره؟
واقعاً ممکت جالبی داریم. آقایان هرکدام برای خوشان در پستی جا خوش کرده اند و به خاطر بدبختی ملت ایران به یکدیگر متلک می گویند. آقایان از نظر ملت شما همه مثل همید . رقی بین اصلاح طلب و اصولگرا(واپسگرا) هم وجود ندارد.
مسئولین طوری از کرونا و واکسیناسیون صحبت میکنند که انگار اهل کرات دیگر هستند واز کره زمین بی خبر !
احمدی بیغش! زمان مهاتما گاندی اقازاده هاشون تشریف نمی بردن بلاد کفر عیاشی کنن به ریش مردم بخندن. شدی مثل اون اقا که گفت لنگ‌ بپوشید و نان خشک بخورید بعد دیدیم که پسر هاش سر از گرگ وال استریت در اوردن.
اونی که میگفت لنگ بپوشید پسراش توی ترکیه با پول ملت دارن تفریح میکنن. آقای بیغش فک و فامیلهای شما کجا رو دارن آباد میکنن ؟!! تو اصلا میدونی گاندی رو چطوری مینویسن؟!!
ابوالفضل ابوترابی! البته که نوبت مردم که برسد اولویت با رعایت پروتکل می شود چون شما واکسنتان را زدید حقوقتان هم به راه است. شما کجا از حال مردم خبر داری؟ ولی به عرض جنابعالی می رسانم که هر جایی که واکسن زده شده نتیجه عالی بوده. کافی است سری به اخبار خارجی بزنید و سر از لاک خود دراورید.
اقای وزیر بهداشت! بد نیست با عزت و عظمت استعفا دهید. یک ملت دعاگو خواهند بود.
اقای وزیر بهداشت! بد نیست با عزت و عظمت استعفا دهید. یک ملت دعاگو خواهند بود.
تا دیروز وکیل مدافع مردم بودند و از گرانی گلایه میکردند حالا میگویند از گاندی الگو بگیریم.
آقای بی‌غش برای اولین کار ونشان دادن حسن نیت برو تو نقطه صفر مرزی سیستان و بلوچستان بمون وزندگی کن
شنبه که شد اتوبوس ها رو میبینه!
به خدا قسم دیگه از قطعی برق و کرونا و گرانی و دروغ خسته شدیم
والا اون بعضی ها از خودی هاتون بودن نه مردم.
واقعاً معلوم نیست وزیر بهداشت فعلی با چه ضابطه ای انتخاب شده. این اقا به درد وزارت نمی خوره.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
الان ینی بقیشون میخورن؟
اصن یکی رو معرفی کن که بدرد وزرات و وکلات و نمایندگی و قاضی بودن و ... بودن بخوره.
جفای اصلاح طلبان به هاشمی را هم مردم فراموش نخواهند کرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
تندروهای اصلاح طلب روزی به هاشمی بد کردند اما بعد متوجه شدند اما اصولگرایان و مستظهران به قدرت در عمل صد بد تر از آن را کردند و کشور را از نعمت عقلای نسبی محروم و محروم تر کردند
عباس‌عبدی خطاب به نمکی در توئیتی نوشت: حداقل یک بار هم از مردم عذرخواهی می‌کردید
طلبکار نباشد عذر خواهی فدای سرش
در اینجا کانادا علیرغم اینکه دولت ترودو در تامین و تزریق واکسن برای کشور رتبه اول جهانی را دارد نخست وزیر جناب آقای جستین ترودو نه تنها عذر خواهی کرد بلکه برای مردم گریه کرد.
به همه مردم بیکار شده ماهی دو‌هزار دلار کمک و ضرر شرکت های تولیدی را نیز جبران کرد،
از ترودو یاد بگیرید
آقای بیغش حقوق های دریافتی و وامهای بلاعوض شما چقدر هست
خدا را شکر همه مسئولین ما در شمیرانات و لواسانات مشفول زندگی گاندی گونه هستند .
ملت عذرخواهی نمی خواهند... ملت واکسن می خواهند... ملت بیچاره اند.. فقط می خواهند هر چه زودتر مراسم تنفیذ برگزار شود... و دیگه عده ای را دیگه نبینند.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۸:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
کبک هایی که فکر میکنن ایکس بره و ایگرگ بیاد فرقی تو اوضاع خواهد داشت
"احمدی‌بیغش: باید مانند گاندی زندگی کنیم" گاندی از خودش شروع کرد شما مسئولین هم اگر صداقت دارید از خودتان شروع کنید بدون خانه و خودرو و...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
آقای بی‌غش اگر راست میگی تو بیا مثل گاندی زندگی کن (خودش پنبه را کاشت دروکرد تبدیل به نخ و پارچه کرد وسپس دوخت وپوشید یعنی خودکفایی واقعی ) تامردم حرفهای تورا باور کنند
اقای بیغش به اقای ابوترابی توضیح دهد که اولویت واکسن از وظایف دولت واولویت رعایت پروتکل ها از وظایف مردم هم است وبا هم تداخلی ندارد...اقای ابوترابی هم به اقای بیغش توضیح دهد که زندگی به سبک گاندی خیلی ساده نیست. بچه واقوام گاندی از هیچ سهمیه ورانتی استفاده نمیکردند.هیچکدام برای تحصیل با بورسهای دولتی مثلا در سوییس نبودند ووووووو
آقای رئیسی، مردم وزیر تکراری نمی خواهند. این سهم خواهان و مافیا ها را بریز بیرون. اینها از ریاست و مدیریت اشباع هستند، تجربه شان هم که نتیجه اش را همه می بینند. چند جوان زبده و متخصص را برای کابینه بیاور. وزیر تکراری چه از دولت روحانی ، چه احمدی نژاد چه قبلی ها فقط باعث ناامیدی مردم می شود.
نمی دانم خود آقای عبدی چند بار بخاطر اشتباهاتی که کرده اند( من جمله حمایت از روحانی ) از مردم عذر خواهی کرده اندکه این پیشنهاد رو به آقای نمکی داده اند که در واقع بایستی این عذر خواهی را هم از روحانی طلب می کردند....
آب رو دیگه برای چی قطع می کنید؟
اون هم شروع شد؟
ماینر هاتون رو که قطع نمی کنید

.....
عجب ما ملت مثل گاندی زندگی کنیم تا مسئولان خیلی خیلی محترم خانواده هایشان را با دلار های بیت المال بفرستند بلاد کفر برای خوشگذرانی!!!!!
عذرخواهی!!!؟ آمار را منتشر نمی کنند تا کسی گاف ها را نبیند.
مرحوم گاندی نمی فرمود "منم شاسی بلند ژاپنی می خوام"
آقای زندگی مانند گاندی!
ماهیانه چقدر حقوق میگیری که از بالای گود نشستی میگی لنگش کن!
سلام با توجه به اینکه در برخی از کشورها موضوع تزریق سرم آب بجای واکسن مطرح شده است هموطنان بایستی مراقبت کنند که خدای ناکرده سلامتشان را از دست ندهند.
تحلیل شرق ناقص است اگر بپذیریم مجلس یازدهم از همان ابتدا بنا را بر سرنگونی دولت روحانی گذاشته بود بنابراین اجازه می داد وزرای نالایق روحانی به کارشان ادامه دهند!
‌آقای ‎روحانی در همین چند روزه هم اگر وزیر با نمکتون را عوض کنید و واکسن را از دست بازی های سیاسی در بیاورید، آقای ‎رییسی هم دعاتون میکنه. اتوبوس های ارمنستان را دیده اید؟
عباس‌عبدی خطاب به نمکی در توئیتی نوشت: حداقل یک بار هم از مردم عذرخواهی می‌کردید.عباس عبدی، فعال سیاسی اصلاح طلب در توئیتی نوشت: «به نظرم چیزی از شما کم نمی‌شد که به دلیل سیاست‌های نادرست خود در تامین واکسن، نَه ۱۰ بار که حداقل یک بار هم از مردم عذرخواهی می‌کردید. به گمانم رهبری هم از این کار استقبال خواهند کرد، نگران نباشید.»
واقعا وقتي اظهارنظر اين نماينده هاي محترم رو مي شنويم اگر خون گريه كنيم بحال اين ملت واين كشور بازهم كم است
اين ها ظاهرا در كشوري مثل سوئيس زندگي مي كنندالبته كاش از اينها سئوال شود كدامتان پائين تر ازميدان انقلاب زندگي مي كنيد همه لنگ پوشي ونان خشك خورن براي مردم است ترا بخدا به شعور مردم اينقدر توهين نكنيدخودتان واكسن زده ايد ،دربهترين جاها زندگي مي كنيد وقس الهذا
چطور است يك نفر از نمايندگان ،يكي از مسولان و....دراثر كرونا نمي ميرندباباكمتر صحبت كنيد بخدا بهتر است
انشاالله پیک پنجم هم با عزت و عظمت میگذرونیم!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
ادبیات حکومت شامل چهار کلمه است دشمنان و معاندین برای مخالفانشان و عزت و عظمت هم برای تعریف از خودشان.
جناب آقایان احمدی بیغش و شیخ جنتی و علم الهدی و احمد خاتمی بنابر توصیه های اکید شما به ساده زیستی مانند گاندی و لنگ بستن و اشکنه خوردن و روزی یک وعده غذا خوردن و چه وجه وچه.......
شایسته است شما عزیزان و سروان گرامی به جای توصیه های مکرر عملا بصورت آتش به اختیار دست به انتحار بزنید و یک زنگی ساده به همان روشی که خود مدعی آن هستید را بصورت عملی اجرا نمایید از تو به یک اشارت از ما به سردویدن و نامرد ملتی که بزرگان و رهبران آن چنان کنند که مردم نکنند انشالله شما با انفاق تمام اموال تان به مستضعفین و گرفتن حقوق به اندازه معیشت مانند سایر مردم عادی دست به اقدام عملی می زنید و مانیز مانند شما کمتر می خوریم و کمترمی پوشیم و زندگی شما و فرزندان و نزدیکان شما می شود الگوی زندگی ما مردم عادی انشاالله به امید اقدام و عمل
اقای روحانی همین الان هم استعفا بدهید به نفع خودتان و مردم است. شاید با استعفای شما این سیاسی بازی ها و‌گروگان‌گرفتن های ملت بی پناه پایان یابد.
نمکی با نمک خخخخخخخخخخخ
واکسیناسیون تاثیری نداشته؟؟؟؟؟؟؟ ما کوریم نمیبینیم ملت ها دارند به زندگی عادی بر میگردند ؟؟؟؟ واکسن تاثیر نداشت که ۸ مدل واکسن رونمایی کردید؟؟؟؟
همون رعایت پروتکل هارو هم دیدیم چطوری مدیریت کردید .
اگر توانایی انجام کاری را ندارید حداقل سکوت کنید و استعفا دهید . یا این حرف ها مارا احمق فرض نکنید و روی اعصابمان نباشید .
جناب اقای بیغش گاندی برای مردمش فیلم خودکفایی رابازی نکرد که فرزندش در بهترین نقطه دنیا زندگی کند و خودش در رفاه و اسایش و مرتب به مردمش بگوید کاستی ها رو تحمل کنید و مجبورید با این روش زندگی کنید
ما اگه یه کم با دنیا تعامل داشتیم وضعمون این نبود
انقلاب کردیم که بهتر زندگی کنیم نه مانند گاندی .
کشوری که مسولینش امر الهی دارد و مردمش بدهکار
اقای نماینده
جناب اقای بیغش
من به عنوان یک شهروند مشکلی با زندگی کردن مثل گاندی و تحمل تحریم ها ندارم بخاطر کشورم
اما شما که نسخه میپیچی اینطور زندگی میکنی؟
در زمانی که خیلی از مردم زندگی گاندی وار بهشون تحمیل شده و حتی توان خرید یک پراید رو ندارن چطور شما نماینده ها که با رای همین مردم مستضعف به مجلس رفتید بهتون خودرو دنا میدن؟
شما خودت و بچه هات گاندی وار زندگی میکنی و ایا تحریم روی مدل زندگی و خودرو و خوراک و محل زندگی خودت و بچه هات تاثیر داشته ؟
ما مانند گاندی زندگی کنیم تا فرزندان شما در کشور های دیگر راحت زندگی کنند . چشم دیگه چی؟؟ اصلا وضیفه مردمه این .
مردم ایران با منابع عظیم نفت و گاز و معادن اصلا باید مثل گاندی زندگی کنند . چششششم
اقای احمدی بیغش اگر میخواهید گاندی را الگو کنید اولا شرایط زمانی ما با زمان گاندی یکی نیست ثاینا صبرو تساهل و تسامح گاندی نسبت به دگر اندیشان و سایر اعتقادات دینی را هم را الگو کنید نه فقط ان قسمت از رفتارش را یعنی ساده زیستی اش را !! ضمنا گویا شما این ساده زیستی را هم فقط برای مردم میخواهید نه خودتان . اخر دو رویی تا این حد؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
احسنت، روال اینها این است که از نمد مالی فقط پفو زدنش را بلد هستند
آن ۲۳ میلیون با شعوری که به روحانی رای دادن باید از مردم عذرخواهی کنند
به علت نابودی برق هسته ای برای خودشیرینی در برجام
بعلت کاهش ۷۰ درصدی تولید برق جهت تملق در معاهده پاریس
جهت کارشکنی در تولید سریع واکسن در کشور برای تعظیم به جیب کواکس.
بعلت فقر ده برابری همه ملت ایران از بابت نواقص ه در برجامچای
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
تمام این موارد ادعایی دروغ محض است و ما حصل تبلیغات فرمایشی .... آنهم با پول بیت المال تبلیغ و شایعه شده
مگر آقای هاشمی اصلاح طلب بودند که "خلأ هاشمی برای اصلاح‌طلبان جبران نمی‌شود" ؟ یادمان نرفته که ایشان بین آقایان ناطق و خاتمی، از آقای ناطق حمایت کردند.
میرسلیم خودش را جزء نخبگان میپندارد .
لابد منظور آقای بیغش زندگی ملت ایرانه که الانه تو این دوره خیلی ها از گاندی هم محروم تر زندگی میکنن
بدون اینکه علتشو بدونن و جالبه این در حالیکه نماینده های مجلس از بیت المال همین ملت بیچاره حقوق آنچنانی خونه ها و ماشین های آنچنانی و .... رایگان میگیره
واقعا وزیر بهداشت بانمکی داریم. اما پزشکان حاذق و بامسئولیت گفته اند نمک زیادی هم خوب نیست.!!!!

البته باید از وزیر حاذق که نه وضعیت تزریق واکسن و مرگ و میر مردم دلمشغولیش نیست ؛ پرسید شما که فقط هرشب 20 دقیقه تا 30 دقیقه می خوابید چگونه تا الان زنده مانده اید. قهوه ای که شب ها می خورید چه طعمی داره که نمی گذارد شما بخوابید. شاید هم شبها بیدارید و روزها در خواب که حرکت اتوبوس ها به سمت ارمنستان را نمی بینید. واقعا خجالت دارد.
آقای تابناک! 18 خبر ردیف کردی که در آن حتی یک مورد هم عقلانیت و مدیریت دیده نمیشه . واقعا باید تاسف خورد به حال مسئولین کشور که فاقد هرگونه مدیریت هستند .
آقای عبدی شما وهمفکراتون که مملکت رافشل کردید عذر خواهی کنید
وزارت بهداشت وتمام کادر درمان جانانه کار کردن
قذدر دانی نمی کنید
بعضی از مسئولین حرف مفت می زنند مثل آن نماینده ای که گفته واکسن مهم نیست این ادم را چگونه باید آگاه کرد.
پاسخ ها
sdn
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
همین آدم خودش اولین نفر بوده که با خانوادش فایزر زده
وای از آن روز که امید مردم به پایان برسد!!!!!!!!!!!!!!!
آغاجان بدعت گذاری نکنید عذرخواهی از مردم ! چه صیغه ای است. امروز وزیر فردا رییس جمهور (شما یک سخن و وعده درست در 8 سال پیدا کن؟) پس فردا برو بالا....
چیزی بنام عذر خواهی ایران مد نشده چون اگر یک بار مد بشه باید خیلی افراد بابت خیلی چیزها از خیلی اشخاص خیلی خیلی عذر بخواهند و طلب حلالیت بکنند که بدبختانه علی رغم اعتقادات ظاهری کسی معتقد به حلالیت گرفتن از مردم نیست فقط پس از مرگ چون دیگه دستشان کوتاهه بازماندگان به زور از مردم حلالیت می گیرند
احمدی بیغش
لطفا خودت وسایر مقامات شروع کنید به سبک گاندی زندگی کردن . اوضاع خودش درست میشه که هیچ کلی هم منابع مملکت پس انداز میشه . والله
آقای بیغش اول خودت لباسهاتو عوض کن دومتر پارچه ایرانی بگیر دور خودت بپیچ برو مجلس بعد از بقیه مردم انتظار داشته باش که مثل گاندی زندگی کنن
یا خدا واکسن وسلامتی مردم را راهم سیاسی کرده اند
آقای عبدی اگر به خطابه های ماههای اخیرسعیدخان نمکی توجه کرده باشید ایشان فقط سه چیز بلدند :1.تملق 2.ایرادوانتقادشدیدبه مسئولان رده میانی که برخلاف این مستر مدیریت صحیح بلدنیستند. 3.توهین به مردم که فرهنگ بهداشتی ندارند وباعث شیوع بیشترکرونا شده اند.
وزیر التماسی!
مسئولان محترم (وزیر و وکیل مجلس و ...) سعدی فرموده
بنی آدم اعضای یک پیکرند که در آفرینش ز یک گوهرند
چو عضوی به درد آورد روزگار دگر عضوها را نماند قرار
تو کز محنت دیگران بی‌غمی نشاید که نامت نهند آدمی
امیدوارم عزیزان شما مبتلا به کرونا نشوند ، اما اگر شدند با عزیزانتون هم همینطور رفتار میکنید که نسبت سلامتی به مردم بی اعتنا هستید ؟ و هر روز یک داستانی از کشف و تولید واکسن میگید و نیاز مردم را به فرداها و ماههای آینده موکول میکنید
از صادرات واکسن به آمریکا چه خبر .
حرف ...
یک نماینده: اولویت امروز جامعه واکسیناسیون نیست؛ رعایت پروتکل‌هاست


ظاهرا اولویت های ما مردم با نمایندگان مردم خیلی تفاوت داره!!
پاسخ ها
sdn
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۶
خود این نماینده فایزر زده برای خودش و خانوادش و این و برای دیگری میگه. قضیه همان ملای مسجد است که زنش فرش نجس و رو قیچی کرده بود که ملا بهش گفت ای زن من اینرو برای مردم گفتم نه برای خودمان.
عضو کمیسیون شوراها این آمار شیوع کرونا در انگلیس و روسیه را مبنی بر اینکه اغلب مردمشان هم واکسیناسیون شده اند و هنوز گرفتار بیماران کرونایی با شدت و حدت بیش از فیل هستند را کجا بدست آورده اند ؟ رهایت پرونکلها حتی پس از دو نوبت واکسن زدن هم ضروری است اما واکسیناسیون عمومی از وجوب بیشنری برخوردار است. عدم اقدام بموقع وزارت بهداشت و ممنوعیت ورود واکسن خارجی و امید واهی داشتن مسئولین به اینکه واکسنهای ایرانی به موقع آماده تزریق عمومی خواهد شد موجبات اینکه ایران که گوش فلک از تبلیغات ساخت واکسن توسط ارگان‌های ذیربط و یا بی ربط پر کرده است ، امروز در ردیف کشوری همچون یمن که سالهاست درگیر جنگ است به لحاظ عقب ماندگی در تزریق واکسن قرار بگیریم. نکته مهم نر اما عوام فریبی بعضی شرکت‌های مدعی ساخت واکسن هست که علی رغم اینکه چندین ماه پیش اعلام ساخت و در اختیار عموم قرار دادن واکسن کرده اند همچنان در پیک‌پنجم و با وجود سوژه های جدید از توزیع عمومی واکسن عاجز بوده اند. واکسنی که قیمت آن در مقایسه با بهترین واکسنهای موجود در دنیا گرانتر است و حتماً هم وجه ان از وزارت بهداشت جلو جلو گرفته شده یا خواهد شد اما خبری از خود آن نیست. اعتماد عمومی سرمایه ای است که بیش از هرچیزی صداقت را طلب میکند که امروزه نزد مسئولین حکم کیمیا را یافته است.
وزير بهداشت پاچه خوار فقط بلده بگه واكسن رونمايي شد كي فرونمايي ميشه معلوم نيست. تا الان 10 تا واكسن رونمايي كرده اونوقت هر روز 150 نفر ميميرن ..وزير پاچه خوار به جاي تملق گويي تو هر روز بايد بياي به مردم تسليت بگي و بابت فوتي هاي روزانه عذرخواهي كني
این مسئولین ایران این همه بزرگ بینی و غرور کاذب از کجا میاد آقای نمکی میشه بگی بجز دوسه بار چاپلوسی
برای سلامتی مردمچه کاری کردی ؟آقای نماینده مجلس مگر دیگر توانی برامون گذاشتید ، من که جزو انقلابی ها بودم روزی صد بار از این مردم عذر خواهی کردم و حلالیت خواستم. جوانان چهل ساله نتونستن صاحب زندگی بشن
فقط به خودم لعنت میفرستم ....
یک نماینده: اولویت امروز جامعه واکسیناسیون نیست؛ رعایت پروتکل‌هاست
این نماینده کدام شهر است
فقط بیصبرانه منتظر پایان این دولت هستم تا دیگر از جوک گفتن روزانه دکتر نمکی خلاص بشم. نمیدانم میداند یا نمی داند هر صحبتی که می کند انگار رو مخ است و میخواد مردم را عصبانی کند. چرا ایشان یک ماه ساکت نمی نشیند تا دولت عوض شود؟
یحتمل این وزریر نابهداشت کشور! یکی از سهامداران شرکت های واکسن سازی کشور است که با تعلل در واردات واکسن خارجی، به بهای جان مردم در صدد تجارت این واکسن با پوشش تولید داخلی هستند...!
هر چیزی را که اسمش را گذاشتیم تولید داخل! در خوش بینانه ترین حالت، نوشدارو بعد از مرگ سهراب شد.
"احمدی‌بیغش: باید مانند گاندی زندگی کنیم" گاندی از خودش شروع کرد
قابل توجه آنهایی که میگویند مردم‌لنگ ‌بپوشند خودشان کاخ نشین و آقا زاده هایشان توی ترکیه ۱۶۰۰ واحد مسکونی میسازند
جناب آقای محسن اژه ای ریاست محترم قوه قضاییه جهت اطلاع
آقای نخعی دوتا حرف اشتباه زدی و یک مغلطه انجام دادی یک ماه دیگه که گفتی خاموشی ها تموم میشه نه بخاطر مدیریت آقایون که بخاطر تموم شدن پیک مصرف است
و اینکه نه بحث مدیریت توزیع برق مهمه که برق کشور توسط شبکه ۴۰۰کیلو ولت بهم وصله اما این بی انصافا برق جنوب کشورم قطع میکنن و نه مصرف برق که تو کشور کاملا عادی و نرمال است.اینکه لوازم برقی تولید شماها برق زیادی مصرف میکنن مشکل مردم نیست دقیقا مثل خودروهاتون
بحث اینه که دولت محترم تو این ۸ سال یک نیروگاه تو این مملکت نساخته
بحث اینه که با دشمنی که ما با دنیا داریم تکنولوژی به ما نمیدن
بحث اینه که حتی عراق که ژنرال سلیمانی فدای یکپارچگی عراق شد پول برق ما رو نمیده
بحث اینه که سرمایه گذاری تو تولید برق از ۶ونیم میلیارد دلار در سال ۸۸ رسیده به ۶۵۰میلیون دلار در سال ۹۹
وزیر التماسی و‌پاچه خوار
انقلاب کردیم که بهتر زندگی کنیم نه مانند گاندی
خیر انقلاب کردیم که ما گاندی وار زندگی کنیم و آقایان مهاراجه وار
جالب اینجاست که ما مردم اصلا از هیچی خبر نداریم . یکی نیست بیاد به مردم یاد بده چجوری از دولت و مسئولان شکایت کنیم و چجوری بدون ترس و نگرانی مطالبه گری کنیم .فقط پناه میبریم به خدا .... شاید دارن دورهم با خواندن پیامهای ما میخندند
کشورهای هم سطح ایران در حال اتمام واکسیناسیون هستند و آقایان در حال رنگ‌بندی و اعلام پیک های پنجم به بالا . شرم بر شما و مدیریت شما . از ما که نمیترسید از خدا بترسید
مدیریت مقامات و مسئولین کشور مصداق این مثل است!
همان به که امشب تماشا کنیم
چو فردا شود فکر فردا کنیم!
البته توانمندی فوق العاده ای در سرکوب منتقدان دارند!
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار