بازدید 45646
دو هزار و پانصد و سیزدهمین بسته ویژه خبری «تابناک»

سعیدی: دشمنان در انتخابات ۱۴۰۰ قصد تکرار اتفاق ۸۸ را داشتند، مردم آن را خنثی کردند / فعال اصولگرا: در انتخابات ۱۴۰۰ هر دو جناح سیاسی شکست خوردند / نظر سالک درباره حضور زنان در کابینه رئیسی

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند: محمد مخبر در کابینه رئیسی حضور دارد؟ / درخواست محسن رضایی از روحانی و نهاد‌های انقلابی / واکنش سخنگوی دولت به طرح صیانت از فضای مجازی / سامانه معرفی مدیران دولت به رئیس جمهور منتخب راه‌اندازی شد / اسباب‌کشی تهرانی‌ها به جنوب پایتخت و... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۰۶۱۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۵ 02 July 2021

بسته ویژه خبری «تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب اخباری شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذاری قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح های سیاسی و تحولات مهم داخلی می شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

آقاتهرانی: پای طرح ساماندهی پیام رسان‌ها ایستاده‌ایم

مرتضی آقاتهرانی در نشست اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اساتید، نخبگان و تشکل‌های فرهنگی و دانشجویی مشهد که شامگاه گذشته، ۱۰ تیرماه، در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد، در رابطه با فعالیت‌های کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، اظهار کرد: کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با ۱۹ نفر آغاز به کار کرده و ما ابتدا اولویت‌بندی کردیم که در این چهار سال چه کارهایی انجام دهیم، چون نمی‌توانیم همه کارها را همزمان انجام دهیم. ما دو کار را باید در مجلس شورای اسلامی جدی دنبال کنیم؛ اول اینکه قانون را خوب بنویسیم و سپس اینکه نظارت انجام دهیم تا قوانین به خوبی عملیاتی و اجرا شود. وی ادامه داد: باید در برنامه‌ها اولویت‌بندی کنیم و صحبت‌های مقام معظم رهبری، خواسته‌ها و نیازهای مردم را مدنظر قرار دهیم. ۱۹ نماینده حدود ۱۵۰۰ ساعت وقت می‌گذارند تا قانون بنویسند، سپس کمیته تشکیل می‌دهند و آن را در کمیسیون تخصصی بررسی می‌کنند و ۴۵۰۰ ساعت دیگر برای آن وقت می‌گذارند. دیگر چه کار می‌خواهیم کنیم؟ نمی‌توانیم که معجزه کنیم. نباید شلوغ کرد، اما واقعا ایستاده‌ایم و در حال انجام کار هستیم‌.

نگرانی امام جمعه قم در خصوص وضعیت حجاب در این شهر

آیت‌الله سعیدی خاطرنشان کرد: ۲۶ دستگاه متولی وضعیت فرهنگی قم هستند. برخی از دستگاه‌های فرهنگی قم به وظایف خود به‌ درستی عمل نمی‌کنند و از ارائه یک برنامه قابل‌اجرا ناکارآمد هستند، رهبر معظم انقلاب دغدغه‌های خود را نسبت به قم به‌طور صریح در خصوص مسائلی از جمله عفاف و حجاب، انقلابی بودن و انقلابی ماندن شهر قم اعلام کردند همه دستگاه‌های قم به‌خصوص بزرگان و خانواده‌ها و صنوف قم جدی وارد عمل شوند.

امام جمعه کرج: آمریکایی‌ها حتی توان مدیریت کرونا را ندارند

سیدمحمدمهدی حسینی‌ همدانی در خطبه دوم نماز جمعه این هفته کرج، اظهار داشت: انقلاب اسلامی روحیه ظلم ستیری را در مردم ایران احیا کرده و  این روحیه باقی همچنان در ملت ایران تداوم دارد. نماینده ولی‌فقیه در استان البرز با اشاره به اینکه حمایت از موج گسترده ترور و ارعاب توسط منافقان و به کارگیری تشدید و تحریم علیه ایران برگ دیگر از ظلم‌ها و جنایات آمریکا  علیه ملت ایران است، ادامه داد: آمریکا سبب ایجاد فشارهای اقتصادی بسیاری بر ملت ایران بود و به بهانه‌های حقوق  بشری سعی کرد، علیه ایران قطعنامه تصویب کند. وی با بیان اینکه آمریکایی‌ها دم از حقوق بشر می‌زنند اما خود ناقض بزرگ حقوق بشر هستند، تصریح کرد: آمریکایی‌ها حتی توان مدیریت کرونا را ندارند و فروریختن یک ساختمان به چالشی برای آنها تبدیل شده است و توان مدیریت آن را ندارند. امام جمعه کرج با اشاره به اینکه در داخل کشور غرب پرستان حامی آمریکا لال شدند، ادامه داد: مردم انقلابی و با بصیرت تمام در مقابل آمریکا ایستادند و شعار مرگ بر آمریکا را  هرگز فراموش نمی‌کنند. امام جمعه کرج با بیان اینکه کشف گورهای دسته جمعی کودکان در مدارس کانادا  چهره جنایتکار و خون زیر این کشور را  نمایان کرد، گفت: با این همه جنایات باید سوال کرد، چگونه عده ای دم از مذاکره با آمریکا می زنند.

ادعای مهاجرانی: یکی از فرماندهان دخیل در ترور شهید سلیمانی کشته شد

مهاجرانی در توییتی نوشت: ژنرال جیمز ویلیس فرمانده نیروهای ویژه اسب سرخ، که در عملیات شهادت شهید قاسم سلیمانی و ابومهدی مهندس نقش موثر داشت، شنبه در پایگاه هوایی العدید در قطر، به تعبیر پنتاگون در حادثه غیر رزمی کشته شد.مگر سردار سلیمانی و ابومهدی مهندس در عملیات رزمی شهید شدند؟

واکنش احمدی‌نژاد به طرح محدودسازی فضای مجازی/ مگر می توانيد با ۸۰ ميليون جمعيت مقابله كنيد؟!

 در خبرها شنيدم، طرحی درست كردند كه فضای مجازی را محدود كنند. اجازه تجمع كه نمی دهيد، مردم رسانه ای هم ندارند، در انتخابات هم كه می آيند و حرفشان را با راي ندادن يا رای باطله و يا رای دادن می زنند، آن را هم گوش نمی كنيد، حالا می خواهيد فضای مجازی را هم ببنديد!؟

 شما كوچكترين حقی را برای مردم قائل نيستيد و بعد انتظار داريد مردم برای شما اعتبار قائل باشند؟ خدا برای شما اعتبار قائل باشد؟ من نمی دانم اين دستگاه ذهنی و اين معادلات از كجا آمده است؟ اينها جزو القائات شيطانی نيست.

من به شما بگويم كه اين طرح ها شكست خورده است. مگر می توانيد با ۸۰ ميليون جمعيت مقابله كنيد؟ اين همه فيلتر كرديد چه شد؟ خودتان از فيلترشكن استفاده می كنيد و به فضاهايی می رويد كه خودتان فيلتر كرده ايد! خنده دار است.

آينده اين خواهد شد. شما جلوی آن می ايستيد؟ چرا؟ چون يك روزنه كوچكی است كه مردم با استفاده از آن با هم درد دل می كنند، با هم اطلاعاتی را رد و بدل می كنند، از حقايق كشور باخبر می شوند؟

طرح جدید مجلس: همه رمزارز‌ها به جز «رمزارز ملی» به عنوان ابزار پرداخت داخلی ممنوع می‌شود

وزارت صنعت به عنوان مسئول صدور مجوز مزارع استخراج رمزارز‌ها باید این مزارع را به سوی درآمد ۵۰۰ میلیون دلاری در سال ۱۴۰۱ ببرد. مزارع استخراج باید میزان رمزارز تولیدی خود را به بانک مرکزی گزارش کنند.

اسباب‌کشی تهرانی‌ها به جنوب پایتخت

به دنبال رشد قیمت مسکن در مناطق میانی و شمالی پایتخت آمارها و گزارش‌های میدانی از افزایش نسبی معاملات در دو منطقه پرتراکم واقع در جنوب غرب و جنوب شرق تهران عمدتا با هدف خرید واحدهای زیر یک میلیارد تومان حکایت دارد؛ به طوری که منطقه ۱۵ از رتبه یازدهم در سال گذشته به رتبه ششم معاملات شهر تهران در سال جاری رسیده است./ایسنا

خارجی‌ها چند برابر ایران در ترکیه سرمایه‌گذاری کردند؟

برآوردها نشان می‌دهد، میزان سرمایه گذاری انجام شده در ترکیه و در سال ۲۰۲۰، حدودا هشت میلیارد دلار بوده که شش برابر ایران به شمار می‌رود. این در حالی است که در ترکیه نیز میزان سرمایه گذاری خارجی حدودا ۱۵ درصد کاهش یافته است.سهم سرمایه گذاری خارجی در کل سرمایه ثابت ناخالص ترکیه نیز حدودا ۳.۵ درصد است که سه درصد بیشتر از ایران است. با این وجود ترکیه نیز در مقایسه با عملکرد سال‌های گذشته خود، افتی قابل توجه را ثبت کرده است. /ایسنا

جلد متفاوت یک نشریه درباره آرای باطله

شماره جدید همشهری جوان با موضوع انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ منتشر شد.

سعیدی: دشمنان در انتخابات ۱۴۰۰ قصد تکرار اتفاق ۸۸ را داشتند، مردم آن را خنثی کردند / فعال اصولگرا: در انتخابات 1400 هر دو جناح سیاسی شکست خوردند / نظر سالک درباره حضور زنان در کابینه رئیسی

نظر سالک درباره حضور زنان در کابینه رئیسی

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: نکته بعدی اینکه نباید در دولت توجهی به سهم خواهی استان ها یا جریان های سیاسی چه اصلاح طلب و چه اصولگرا بشود، مگر اینکه آن اشخاصی که از این طریق معرفی می شوند شایستگی اداره کشور در بخش خود مثل نفت، جهاد و وزارت خارجه را داشته باشند.حجت الاسلام احمد سالک، عضو جامعه روحانیت مبارز، در گفت و گو با برنا در خصوص کابینه رئیس جمهور منتخب اظهار کرد: آنچه مهم است، باید دولتی همسو، همگرا، هماهنگ و بدون هیچ گونه تنشی برای اداره کشور شکل بگیرد. باید وزرا از نیروهای انقلابی، حزب الهی و متدین و انسانهایی باشند که بتوانند آینده نگر بوده و قدرت کلان اداره کشور را در بخش های مختلف داشته باشند، انتخاب چنین افرادی مهم است. او افزود: نکته بعدی اینکه نباید در دولت توجهی به سهم خواهی استان ها یا جریان های سیاسی چه اصلاح طلب و چه اصولگرا بشود، مگر اینکه آن اشخاصی که از این طریق معرفی می شوند شایستگی اداره کشور در بخش خود مثل نفت، جهاد و وزارت خارجه را داشته باشند.سالک گفت: باید بدانند که این دولتی که تشکیل می شود دولت کار و تدبیر و تدبیر است. علیرغم حرف هایی که آقای رئیس جمهور می زنند که ما همه چیز را آماده کرده ایم برای دولت سیزدهم بیکاری و مشکلات را آماده کردند و گرانی را گذاشتند تا موقعی که وی روی صندلی نشست پخش شود. ولی این دولتی که بخواهد بیاید، باید از این معضلات عبور کند، باید بتواند کسری بودجه آخر سال را حل کند. باید حقوق کارمندان را حل کند. معیشت مردم که خط قرمز آقای رئیسی هست باید حل شود. لذا کار بسیار سخت است و باید دولت قوی سرکار بیاید که بتواند این کارها را انجام دهد.

سامانه معرفی مدیران دولت به رئیس جمهور منتخب راه‌اندازی شد

رئیس جمهور منتخب سامانه ای را برای مشارکت مردم در معرفی اعضا و مدیران دولت سیزدهم معرفی کرد. در این سامانه که با عنوان " یاران رئیسی " راه اندازی شده، از همه نخبگان، فرهیختگان، گروه ها، احزاب، تشکل ها و آحاد مردم دعوت شده تا چنانچه فردی را در تراز دولت مردمی می شناسند نسبت به معرفی وی اقدام کنند."کارآمدی"، " فسادستیزی"، " روحیه انقلابی" و "مردمی بودن" از جمله ویژگی هایی است که رئیس جمهوری منتخب بر آنها تاکید کرده است. آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی در معرفی این سامانه خطاب به مردم و نخبگان آورده است: با حمد و ثنای الهی و ضمن تشکر و قدردانی مجدد از یکایک ملت بزرگ ایران جهت خلق حماسه باشکوه انتخابات ریاست جمهوری و حسن اعتماد به این بنده خدا و خادم مردم، آن گونه که قبلا نیز بیان کردم اعضای دولت و همکاران بنده بر مبنای شایسته سالاری و براساس شاخص هایی نظیر "کارآمدی"، " فسادستیزی"، " روحیه انقلابی" و "مردمی بودن" انتخاب خواهند شد.

واکنش سخنگوی دولت به طرح صیانت از فضای مجازی

سخنگوی دولت در رابطه با "طرح صیانت از فضای مجازی و ساماندهی پیام رسان ها" گفت: توصیه من به پیشنهاددهندگان این طرح آن است که ضمن توجه به واقعیت‌های مرتبط با فضای مجازی و فضای منفی شکل گرفته در افکار عمومی، هر تصمیمی در این‌ خصوص باید با هماهنگی دولت جدید اتخاذ شود.

فعال اصولگرا: در انتخابات ۱۴۰۰ هر دو جناح سیاسی شکست خوردند

ناصر ایمانی، فعال سیاسی اصولگرا، معتقد است، در انتخابات ۱۴۰۰ هر دو جناح سیاسی شکست خوردند و در انتخاباتی که مردم به جناح‌های سیاسی بی اعتنایی و اصولگرایان که خود را پیروز این انتخابات می‌دانند نیز روی بازیکن برنده شرط بندی کرده اند، نمی‌توان گفت، جناحی در این انتخابات پیروز شده است. البته این را هم نباید فراموش کنیم که سیدابراهیم رئیسی تأکید کرده مستقل وارد این انتخابات شده و از سوی دیگر، عیار اصولگرایان را در به اجماع نرسیدن آن‌ها در انتخابات شورای شهر و میزان رأی مردم به لیست آن‌ها می‌توان دید.

درخواست محسن رضایی از روحانی و نهادهای انقلابی

محسن رضایی به کم آبی خوزستان واکنش نشان داد. محسن رضایی در توئیتر نوشت: فریاد تشنگیِ خوزستانِ حاصلخیز، ازکم آبی، بلند است. نه تنها روستا‌ها بلکه برخی شهر‌ها نیز، درمضیقه اند. بجاست آقای دکتر روحانی برای رسیدگیِ فوری، نماینده‌ای به خوزستان اعزام کنند. از نهاد‌های انقلابی، برادران سپاهی و بسیجی ام می‌خواهم، همچون گذشته، به کمک مردم خوزستان بشتابند.

محمد مخبر در کابینه رئیسی حضور دارد؟

رئیس مرکز اطلاع رسانی ستاد اجرایی فرمان امام با رد برخی گمانه زنی‌ها در مورد عضویت ریاست این ستاد در کابینه دولت آینده تاکید کرد، دکتر مخبر با تمام توان پیگیر پروژه‌های ستاد مخصوصا در موضوع مقابله با کروناست. در یادداشت توئیتری حجت نیکی ملکی آمده است: جلسه چند روز قبل دکتر مخبر و دکتر جهانگیری ارتباطی به دولت آینده و گمانه زنی‌های رسانه‌ای برای نقش دکتر مخبر در آن نداشته و برای پیگیری پروژه‌های ستاد اجرایی در شورای اقتصاد بوده ایشان بر خلاف برخی ادعا‌ها با تمام توان پیگیر پروژه‌های ستاد مخصوصا در موضوع مقابله با کرونا هستند.

سعیدی: دشمنان در انتخابات ۱۴۰۰ قصد تکرار اتفاق ۸۸ را داشتند، مردم آن را خنثی کردند

رئیس دفتر عقیدتی سیاسی، فرمانده معظم کل قوا با اشاره به اینکه مردم در تمامی این سال‌ها هر جایی که پای منافع ملی در میان بود کنار رهبری ایستادند و با بصیرت به پشتبانی پرداختند، گفت: مردم ایران فتنه‌هایی مانند کوی دانشگاه، فتنه ۸۸ و حتی در انتخابات ۱۴۰۰ نیز که دشمنان قصد تکرار اتفاق ۸۸ را داشتند، خنثی کرده و حافظ منافع ملی بودند.حجت‌الاسلام علی سعیدی ظهر جمعه در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه این هفته رشت در مصلی این شهر با اشاره به حماسه مردم بصیر ایران اسلامی در انتخابات ۱۴۰۰ اظهار کرد: گیلانیان با شرکت پرشور خود در انتخابات، بصیرت و هشیاری خود را به نمایش گذاشته و برگ زرین دیگری بر افتخارات این استان ولایت مدار ثبت کردند. وی نظام دینی را متشکل از شریعت الهی و مردم دانست و گفت: حضور فیزیکی مردم در کنار رهبری الهی در تشکیل حکومت دینی لازم است، چون اگر مردم حضور فیزیکی نداشته باشند حاکمیت دینی شکل نمی‌گیرد. رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به اهمیت حاکمیت دینی افزود: امام خمینی (ره) نسبت به میراث بعد از خود نگران بودند لذا پشتیبانی از ولایت فقیه و حفاظت از انقلاب در برابر نامحرمان دو وصیت مهم امام (ره) است که همواره ایشان به خواص و مردم، این دو مهم را سفارش می‌کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴۹
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۹۰
حضرت آیت الله حاج آقا دکتر رئیسی مستقل وارد انتخابات ۱۴۰۰ شدند؟؟؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
تذکر اول : آقای آقا تهرانی خدا از آقایی کمتون نکنه
لطف کنید ابتداءً خودتون و دار و دسته تون از توئیتر دربیایید بعد ادعا کنید
مورد دوم : آقای سعیدی تبلیغات اسلامی تا الان چیکار کرده ؟ قرار بود اسلام رو تبلیغ کنه پس چی شد ؟ چطور رئیسی رو تبلیغ کردید و مردم رو قانع کردید اسلام رو هم تبلیغ میکردید ، البته تبلیغ با عمل امکانپذیر میشه نه با حرف
مورد سوم : فعلاً بدترین مدیریت کرونا در جهان رو ما داریم
دوباره شروع شد

دشمن
فتنه
دشمنان
استعمار
غرب
.....
....
...


کلا قرار نیست کسی برای مردم کاری کنه
همیشه بهانه برای توجیه ناکارآمدی دارید

ما هم انتظاری از شما نداریم
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۲۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
ناکارآمدی والسلام.
خوشحالم رای ندادم

رای باطله هم ندادم

( یک ایرانی الاصل میهن پرست )
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
من هم .
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
من هم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
درود به شرفت..همه کسانی که رای دادند در پیشگاه خداوند و مردم ایران باید پاسخگو باشند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
لایک داری به مولا

منم هم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
من هم
شما می توانید خودتان را گول بزنید! ولی واقعیت را نمی توانید عوض نمائید!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
بقران قسم یکی ازهمین ایت الله هااااااااا ومراجع تقلید که دم ازاسلام ومهدویت میزنند بیانید پشت تریبون صداوسیما بگویند ملت من بااینکه نفوذ درنظام دارم ومیتوانم فرزندم را استخدام کنم فرزندم بیکار هست یکی را نمونه نداریم بقران همه مشغول کار وملت را سرکارگذاشتند کدام عدالت کدام حماسه خماسه نه به شماهاااااااااااا بود نه اری این یعنی رفراندوم
منظورتون کدوم مردمه؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
همون اندک مردمی که سرسفره بیت المال نشستند ولایت ولایت میکنند بقیه ملت را پس زدند
مردم ایران کلا در کار خنثی سازی هستند
بس کنید ا مردم رو بیچاره کردید ومرتب دشمن دشمن میکنید
در جنوب ایران ادم ها و جانوران از گرما و بی ابی و بی برقی هلاک می شوند و در همین حال برخی نگران دو تار موی خانم ها و فضای مجازی هستند. ۴۲ سال گذشت و برخی از اشتباهات خود عبرت نگرفتند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
در دولت رئیسی عبرت میگیرن
اقای سعیدی احوال شما؟ خوبین؟
توجه امام جمعه کرج را جلب می کنم به حادثه ساختمان پلاسکو که چقدر خوب اداره شد و حادثه سقوط هواپیمای اوکراینی. کسانی که عیوب خود را نمی بینند هرگز در مسیر پیشرفت قرار نمی گیرند.
معیار انتخاب امامان جمعه چیست؟
عزیزان فعال اتاق فکر صاحب سبک وسناریو نویس رسانه ملی ؛ حداقل خودی ها را ( مانند امام جمعه بزرگوار کرج ) در جریان امور قرار دهید به نظرم بنده خدا با اخلاص کامل به آنچه می گوید واقعا" ایمان واعتقاد دارد .!
آقای سعیدی صبح بخیر
حالت خوبه ؟
خوابی یا بیدار؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
کسی که خودش رو به خواب زده رو نمیشه بیدار کرد..
جانب تنها کسی است که می‌تواند بحران آب را حل کند فقط چهار تا مشکل هست
اول از همه من ریش ندارم
دوم پارتی ندارم
سوم با کمتر از وزارت قادر به انجام کار نخواهم بود
چهارم من فقط از نیروهای کاردان و تحصیل‌کرده و تکنوکرات استفاده خواهم کرد و باج بده هم نیستم، درب جیبم هم دو قفله بسته آست
امام جمعه قم نگران چشم چرخان آقایان باشد و عزت مردم تو معیشتشون ، امام جمعه البرز خوب آمریکایی توان مدیریت ندارن به ما چی میرسه ؟ خوب که چی ؟ بعد وارد شدن دلتا از شرق تازه مرزو بستین اسمش مدیریت
یه سوال جدی
واقعا این جماعت ائمه جمعه تو این کشور زندگی می کنن؟!!!!
چرا هیچکدوم از ادعاهاشون برای مردم عادی قابل لمس و محسوس نیست.
!!
همینه که وضع مملکت شده این
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
ائمه جمعه های ما وعلماهای ما ساده زیست هستند یک تیکه برنج وبا بوقلمون خالی میخورن ودرامدی هم ندارند ماهی 300هزارتومن اینقدر درفقر هستند ادم دلش کباب میشه مثل اقای پناهیان دربدترین وپایئن ترین نقطه شمال شهر تهران یعنی سعادت اباد اونم با پول 100میلیاردی رئیس تک ماکارون زندگی میکنه وهرسخنرانی هم5میلیون تومن چیزی نیست
باز هم مردم،یا باز هم بخشی از مردم؟؟
تیترهای ابی رو که میخونیم همش ناامیدی و بگیر و ببند و گرفتاری برای مردم عادی است.
بیش از هفتاد درصد مردم تهران رای ندادن از هر ده نفر واجد شرایط هفت نفر به رئیسی رای ندادن.چطور ادعای موفقیت در انتخابات رو دارید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
عزیزم اونی که باید بداند میداند اینها چی بگن؟ بگن ملت مارا قبول ندارند؟
نارضایتی یعنی اینکه توی خوزستان شهر شادگان رو برای شنبه بعلت دمای بالای ۵۰تعطیل کردن اما اهواز و ماهشهر رو تعطیل نکردن.چرا؟
چون اگر آتش هم بباره از آسمون باید کارکنان پتروشیمی ها برن گار.
اما افزایش حقوق هیچ.
آقای سعیدی بالاخره تکلیف ما را روشن کنید
انتخابات پرشور بود یا کم شور؟
یکی میگه مردم باید شرکت میکردند اون یکی میگه بالای هشتاد درص شرکت کردن این یکی میگه آرا باطله بالاترین است.باالاخره چه کسی راست میگه.
محسن جان کوتاه بیا.توکه جایت خوبه .چرا ناشکری می کنی؟
بنام خدا
دشمنان تو این دوره انتخابات حوصله فکر کردن به نامزدها رو نداشتند چه برسه به نقشه کشی. دیگه هیچ رمقی برای مان نمانده جان مادرتان با این رییس جمهور حال کنید و کاری به کار مردم نداشته باشید .
این که تو بگی امریکا نتونسته کرونا رو کنترل کنه واقعیت رو عوض نمی کنه
واقعیت این است که مذهبی ترین شهر ایران ، کاشان است و قم و مشهد و شهرهای دیگر با فاصله زیاد در رتبه های بعد قرار دارند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
بهتر است آمار فقر و فحشا را در شهرهای ایران بررسی بفرمایید
موفق باشی آقای سعیدی موفق باشی ، متاسفم برای کشورم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
و همچنین متاسف برای اقلیت و افراد مثلا خاص کشور
باحضورزنان درکابینه دیگرمشکلی وجودنخواهدداشت ؟ چه بهتربودبجای گفتن وافتخاربحضورجنسیت خاصی تلاش درجهت بکارگرفتن نخبگان چه مردوچه زن بوجودمیامد چه فایده ای داردکه مثلاً نصف کابینه خانم ونصف کابینه آقا باشند ولی باورکنید اگرتمام کابینه ازبرجستگان ونخبگان مملکت باشند بدون توجه واهمیت دادن به جنسیت خاصی باعت افتخاروپیشرفت‌ کشورخواهدبود این مهم است ونه شعاروتغیرات ظاهری.
این آقای سعیدی در ایران زندگی می کنند؟؟!!!!!!

والا دهها میلیون ایرانی متحد با هم در خانه ماندند و رای ندادن
طبق اعلام رسمی وزارت کشور میزان مشارکت د تهران ۲۵درصد بوده حالا از کدام حماسه سخن میگویید؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
کمه 25 درصد ؟ 75 درصد زیاده !؟
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
آقا یا خانم ناشناس۲۶/۱۶راست میگی به خداانتظار زیادیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
وزارت کشور می خواست بگه *همش آشه* زبانش چرخید گفت حماسه.
بعضی ها فقط می خواهند یک حرفی زده باشند حالا هر چند بی پایه و اساس باشد... اقای سعیدی توی این مملکت هر چه دوست داری بگو کسی باز خواست نمی کند
بالاخره این ۸ مدل واکسن داخلی که هر روز رونمایی شدند

چه زمانی و چگونه باید برای استفاده مردمی که روزی ۲۰۰ نفر قربانی می گردند اماده می گردد ؟؟؟

جناب نمکی اگر نخوابیدن و دوق زده گی و دلداده گی تان !!؟

وقت می دهد ، بفکر واکسیناسیون مردم باشید
خودتان را کول میزنید یا مردم را!؟
حجاب و عفاف در کشور اسلامی الزامی می باشد کمرنگ شده است کمی انشالله که مردم رعایت کنند غیرت و مردانگی فرمان خداوند رب العالمین می باشد پوشش اسلامی در انظار عمومی باید مراعات بشه و با کسانی که رعایت شئونات اسلامی را نمی کنند تذکر لازم داده شود سختگیری بگیر و ببند لازم نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
پیری جان ساندیست رو بخور
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
شما با یدونه تی شرت میای بیرون از گرما هلاک میشی فکر میکنی اون زن و دختری که زیر حداقل ۳ تیکه لباسه سیستم خنک کننده داره ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
ابول جان سکوت
کسانی رای ندادن که در دورههای قبل کشور رو به دست نااحلش مثل 92 تا1400؛خوب حالا چی شد همونایی که رای به روحانی دادن کی بودن شکم پورهایی که جز به خودشون فکر نکردن وکشور رو به روز سیاه در 200سال گذشته برد ن .جنگ کی اداره کرد همین عده کمی که رای دادن .مدافعان حرم کیا بودن همین عده کم .میگن رای باطله بیشتر بوده خوب باشه نشون میده بعضیها براشون کشور مهم نیس راضی بودن دشمن مهمه .
12امام معصوم تا بوده و هس یارانشون انگشت شمار بوده که اگه چنین نبود حال و روز جامعه مسلمانان این نبود .اونایی که رای ندادن ظلم به کشورشون کردن چرا که دشمنان رو وقیح تر میکنه
اقا رئیسی کسانی که در مناظرات به او اتهام بیسوادی زدن دعوت کرد به مشاکرت بر ساختن کشور کاری که هیچ رئیس جمهوری نکرد حالا اونا بیسواد هستن یا جناب رئیسی .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
چطوری یار امام
ناشناس
| United States of America |
۲۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
نا احل؟ شکم پور؟ مشاکرت؟کجا درس خوندی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
شورای نگهبان پس چکاره بود ؟

چرا افراد خاین و نالایق و بی کفایت را احراز صلاحیت کردند ؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۳
اگه قبول دارید که تعداد کمی با شما هستند و بیشتر مردم شکم پر بوده اند و رای نداده اند، پس دیگه نفرمایید مردم حماسه آفریدند. چون مردم یعنی اکثریت مردم نه اقلیت مردم. تعداد کمی که شکمشان خالی بود آمدند رای دادند. بقیه مردم ایران خیلی ثروتمند و شکم پر هستند و رای نمیدهند
منظور از ساماندهی همون مسدود سازیه؟؟
اینکه تو آمریکا کرونا داره مهار میشه و ما تو پیک پنجم هستیم به معنای آن است که هرکس اگر بیل زن است باقچه ی خود را بیل بزند .
قانون نویسی تخصص لازم دارد،۹۵۰۰ساعت کار؟! نتیجه چی شد؟
اگر دشمن نمی داشتیم مشکلات و کم کاری ها و گردن کی می انداختیم
جناب سعید عزیز
مردم در همه حال و همیشه به وظایف خود خوب عمل کردند حضور در روز قدس زیر موشک باران دشمن ، حضور در روز قدس در برف و باران و گرما ، کمک به جبهه با مال و جان ،شکست فتنه های متعدد که بیشتر آنها توسط خواص و مسئولین بوجود آمده بود حضور در انتخابات با شور و شوق و به اطاعت از رهبر خود
مسئولین چه کردند در حالی که خود را مسلمان و پیرو ولایت میخوانند و صدهابار نیز تکرا میکنند
اختلاس ایجاد فتنه و .............
جناب سعیدی عزیز جهت موفقیت در اداره یک سازمان و یا یک کشور یک مدیر مدبر می بایستی تفکر سیستمی داشته و تمام اجزا را با هم و در تعامل ببینید و داده های سیستم را بگونه پردازش کند که بهترین نتیجه عابد شود و‌چنین مدیری لازم است با علوم مختلف و دنیای امروز آشنایی داشته و از نیروها با توجه به تخصص استفاده کند بگونه ای که از تعامل مجموعه تخصص ها خروجی مناسبی بدست آید. صرف دانش اقتصاد بدون استفاده از دیگر علوم و نداشتن برنامه آب در هاون کوبیدن است.
اقای سالک هم مقدمه چینی کرد که مشکلات بیافتد گردن دولت قبلی. نه جانم! شما که میدانستی وضع اینطوریه چرا رییسی را به زور رییس جمهورش کردی؟
اخه امریکایی ها مثل ما جهادی عمل نمی کنند برای همین نتونستن کرونا را مهار کنن. عوضش ما همه رو واکسن زدیم و مردم زندگی عادی شون رو شروع کردن.
رمز ارز ملی یعنی یک رمز ارز جدید درست کنیم؟ بعد به کی فروخته بشه؟ تحت کنترل دولت باشه؟ اون موقع که دیگه رمز ارز نیست، یعنی یک چیزی میشه مثل ریال خودمون؟
خدایی این رو احمدی نژاد راست گفته حرف حق گفته
منظورتان از مردم آراي باطله هست
«مي‌گويند روزي ملانصرالدين براي خريدن نان به نانوايي رفت و چون صف نانوايي شلوغ بود، فكری به ذهنش رسيد و داد زد که در كوچه بالايي آش نذري مي‌دهند. مردم عوام براي گرفتن آش نذري ، صف نان را رها كردند و به سوي آدرس غلط روان شدند. هنگامي كه همه رفتند، ملا در يك لحظه پيش خود فكر كرد، نكند واقعا دارند آش نذري می دهند و ما بي‌نصيب بمانيم، لذا بدون اين كه نان بخرد، خود نيز به دنبال عوام به سوي محل خيالي برای گرفتن آش راهی شد.» حالا حکایت مسوولان ماست که گویا خودشان هم باورشان شده که در آدرس غلطی که می دهند آش نذری می دهند!
لطفا حداقل کمی مطالعه فرمایید تا از این لاطائلات کمتر بگویید...!!!!
الان که مسابقات یورو 2020 زنده پخش می شود و تماشاگران در استادیوم حضور دارند نشانه چیست؟
امام جمعه محترم کرج مثل اینکه از اخبار روز مطلع نیستند که وضعیت کرونا در آمریکا چطور است و یا در غرب فوتبال با تماشاگر برگزار می شود
امریکا نه تنها واکسن نزده برق هم نداره اب هم نداره. نابود شد امریکا!
پاسخ ها
ند
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
تازه مشکل مرغ و شیر و روغن و.... هم دارن
درود
طبق امار رسمی 48 درصد شرکت کننده داشتیم ...یعنی 52 در صد شرکت نکردند.....ارای باطله هم دوم شد یعنی حدود چهار میلیون...رای.....به هر حال شنونده باید عاقل باشه
اخر و عاقبت شعار درمانی میشه وضعیت فعلی ما.
اقای سعیدیان، دقیقا منظورتون کدوم مردمه؟؟؟؟؟ حدود ۵۱ درصد از واجدین شرایطی که اصلا رای ندادند؟؟؟؟؟( ا
آقای سعیدی درست اشاره کردند حضور فیزیکی مردم پای صندوق رای مهم است و آنها میگویند به چه کسی رای بدهید و فکر کردن برای مردم لازم نیست!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
شمارش آرا قبلا انجام شده بود و فقط حضور ملت نیاز بود که بحمدالله حضورشان را یک کلاغ چهل کلاغ کردیم و رفع تکلیف شد.
ای خدا
روزی میرسه که دیگه این کلمه دشمن رو نشنویم
نظر سالک درباره حضور زنان در کابینه رئیسی

شما در کلی گویی های خود که بدرد خودتان میخورد، حتی یک بار واژه زن را بکار نبرده اید. لا اقل چشم و گوش و دماغ خود را میگرفتید و زیر لبی یکبار از حضور بقولی شما مونثین در کابینه سخن میگفتید.
اگر حضرت محمد ص آن را بشنود صدها بار در قبر بعنوان اعتراض فریاد بر می آورد.
بالاخره روزی روی زمین بیایید و اعتراف کنید که زنی بنام مادر شما را ... است.
واقعا امام جمعه کرج تو ایران زندگی میکنه ؟؟ من منوندم با این همه سو مدیریت کرونا در ایران و این سطه رنکینگ حهانی در این زمینه واقعا حاج آقا از بیان این افاضات خودشون متعجب نیستند
شیطون بلا !
پاسخ ها
ویل
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
می تونی شیطون بلا باشی و در مدار هم باشی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۲
منظورتون زیارت اربعینه؟؟؟
آمریکایی ها توان مدیریت ندارن اون وقت شما دارید؟؟؟؟ جایگاهی که آمریکا با ۵۰۰ سال سابقه تاسیس داره مشخصه و جایگاه کشور ما هم مشخصه؟ اگر با مدیریت صحیح ابرقدرت جهان نشدن پس با چی بوده؟ . حکایت اون عزیزی بود که فرموده بود آمریکا یه فکری به حال خودش کنه که دلارش داره هر روز گران تر میشه...
امام جمعه محترم کرج لطفا" شما به امریکا مدیریت را یاد بدهید.بالاخره شما در مدیریت جهان دارای قدرت وتوان بالایی هستید.
امام جمعه محترم کرج لطفا" شما به امریکا مدیریت را یاد بدهید.بالاخره شما در مدیریت جهان دارای قدرت وتوان بالایی هستید
کشور خودمون را بلد نیستند مدیریت کنند مدیریت جهان فدای سرت
وضعیت کروناوانتخابات نمونه هایی ازمدیریت انقلابی هستنداون وقت آقایون به فکرمحدودکردن اینترنت باایستادگی اند
امریکا برای زدن واکسن به مردم جایزه میدهندمیدیران کشورمان توانایی اداره ان دارند وسیاستمدارهای دنیا باید بیایند لنگ بندازند 4درصد واکسن ومردم واکسن نامرغوب از بازار ناصر خسرو میخرن وهمه دنبا واکسن مجانی شما دنبال پول واکسن برای پرذکردن جیب خود هستید بهتر نیست اصلا حرف نزنید
بسته ویژه خبری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی