بازدید 11474
۲

اعتراف رئیس ناسا درباره اعتقاد به بیگانگان

بسیاری معتقدند هیچ مدرک قطعی مبنی بر وجود بیگانگان وجود ندارد این در حالی است که رئیس ناسا به تازگی گفته است به وجود بیگانگان اعتقاد دارد.
کد خبر: ۱۰۶۱۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۰ 02 July 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران، بیل نلسون، مدیر ناسا به تازگی اعتراف کرد که پس از خواندن نسخه طبقه بندی شده گزارش اطلاعاتی ایالات متحده در مورد مشاهده مکرر اشیای ناشناس پرنده توسط خلبانان نیروی دریایی، اعتقاد دارد که ممکن است ما در کهکشان تنها نباشیم.

نلسون در مصاحبه ای با CNN گفت: "من نسخه طبقه بندی شده گزارش اطلاعاتی را دیده ام. این اساساً می گوید آنچه ما فکر می کردیم درست است، چرا که ما پاسخی برای آنچه خلبانان نیروی دریایی دیده اند نیافتیم. آنها مطمئنند که چیزی را مشاهده کردند، آن را ردیابی و دنبال کردند و دیدند که شیء سریعاً از یک مکان به مکان دیگر منتقل میشود.

وی افزود که این گزارش، دیده شدن بیش از ۱۴۰ مورد بشقاب پرنده را مستند می کند. بنابراین به طور طبیعی، آنچه من از دانشمندان می‌خواهم انجام دهند این است که ببینند از نظر علمی هیچ گونه توضیحی در این باره وجود دارد یا خیر.

گزارش اطلاعات عمومی ایالات متحده در مورد مشاهدات بشقاب پرنده و منشا این وقایع بی نتیجه بود، اما روحیه نلسون پس از خواندن گزارش طبقه بندی شده خوش بینانه بود. او گفته بود: "سه سال پیش من با خلبانان نیروی دریایی صحبت کردم، احساس من این است که به وضوح چیزی در آنجا وجود دارد. ممکن است لزوما یک موجود فرازمینی نباشد، اما اگر این یک فناوری است که برخی از دشمنان ما دارند، پس ما بهتر است نگران باشیم. " نلسون در پاسخ به این سؤال که آیا "دشمنان" ما قادر به ایجاد بشقاب پرنده هایی مانند بیگانگان هستند، گفت: ناسا فکر نمی کند آنها چنین کنند.

تلسکوپ فضایی جیمز وب ممکن است نشانه هایی از زندگی بیگانگان در جهان را نشان دهد. حداقل در آن نقطه مطمئناً نلسون اشتباه نمی کند. هفته گذشته، داده های تلسکوپ های فضایی هابل و اسپیتزر نشان داد که اولین ستاره ها تقریباً ۲۵۰ میلیون تا ۳۵۰ میلیون سال پس از انفجار بزرگ منفجر شده اند.

هنگامی که تلسکوپ فضایی جیمز وب راه اندازی و فعال شود، می‌تواند مرزهای نجوم را بیش از گذشته به انفجار بزرگ نزدیک کند. در یک بازه زمانی که تقریباً در کل عصر جهان سنجیده شده است، بعید به نظر می رسد که هیچ نشانه ای از هوش بیگانه، در هیچ مکان و زمانی پیدا نکنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
چرا شما دنبال بیگانه‌ها در فضا هستید. اگر آ‌ن‌ها همینجا و مثلا در اعماق اقیانوس‌ها باشند چه؟
مشاهدات مکرر یوفوها، دلیلی برای اثبات وجود فرازمینی ها نیست. ممکنه منشاء زمینی داشته باشه. و خود این جمله هم به این معنا نیست که فرازمینی ها وجود ندارند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار