بازدید 8448
۳

یک گور دسته جمعی دیگر در کانادا کشف شد

منابع خبری از کشف یک گور دسته جمعی دیگر در کانادا که بقایای اجساد نزدیک به ۲۰۰ نفر در آن قرار دارد، خبر دادند.
کد خبر: ۱۰۶۱۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۷ 01 July 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر از روسیا الیوم، منابع خبری از کشف یک گور دسته جمعی دیگر در نزدیکی یک مدرسه شبانه روزی در کانادا خبر دادند.

بر اساس این گزارش، بقایای اجساد انسانی ۱۸۲ نفر در نزدیکی مدرسه شبانه روزی «اوگن میشن» در نزدیکی شهر کرنبروک در استان بریتیش کلمبیا کشف شده است.

کشف این گور دسته جمعی در حالی است که پیش از این هم گور دسته جمعی مربوط به ۷۵۱ کودک بومی در محوطه یک مدرسه شبانه روزی کاتولیک در استان «ساسکاچوان» کانادا کشف شده بود.

همچنین پیش از آن هم گوری دسته جمعی مربوط به بقایای اجساد ۲۵۱ کودک در استان بریتیش کلمبیا کشف شده بود.

کشف گورهای جمعی از کودکان بومی یادآور فصل تاریک و شرم آوری از تاریخ کانادا محسوب می‌شود که طی آن، دولت این کشور کودکان اقوام بومی را در راستای ممنوعیت استفاده از زبان مادری، از خانواده و قبیله شأن جدا می‌کرد و آنها را در مدارس شبانه روزی وابسته به کلیساهای کاتولیک و نزد خانواده‌های سفید پوست به فرزند خواندگی می‌فرستاد.

گزارش‌های متعددی از سو استفاده‌های جسمی، عاطفی و جنسی، از این کودکان منتشر شده است و اسناد موجود نشان می‌دهد دانش‌آموزان این مدارس در معرض شیوع سرخک، سل، آنفلوانزا و سایر بیماری‌های مسری قرار داشتند و بسیاری جان خود را از دست می‌دادند.

پیشتر نیز پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک‌های جهان از بابت کشف گور جمعی در کانادا که حاوی بقایای اجساد دست کم ۲۱۵ کودک بومی بود؛ ابراز تأسف کرد اما حاضر نشد از بابت نقش کلیسای کاتولیک در این جنایت عذرخواهی کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۳
کانادا کشوری که بر روی خون بومی ها بنا شده و با پول دزدی اختلاس گران چینی و ایرانی اداره می شه.
وقتی روی زمین راه میری معلوم نیست زیر پاهات چند صد تا بچه کشتن و روشون خاک ریختن اونوقت دلمون میخواد بریم اونجا چون اقتصاد و رفاه داره!!
کسانی که مرتب دم از حقوق بشر می زنند سال ها قبل آن حقوق را در قبر ها دفن کرده بودند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر