بازدید 10300
۵

دیدار رئیس جمهوری برگزیده با شش نامزد انتخابات

شش نامزد انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم با حضور در دفتر کار سیدابراهیم رئیسی، با نامزد پیروز این دوره و رئیس جمهوری برگزیده دیدار کردند.
کد خبر: ۱۰۶۱۰۸۲
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۷ 30 June 2021

 

به گزارش تابناک به نقل از همشهری آنلاین، در این دیدار ۱۲۰ دقیقه‌ای که در حوزه ریاست قوه قضاییه انجام شد، آقایان محسن رضایی میرقائد، عبدالناصر همتی، امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی و محسن مهرعلیزاده به دعوت سیدابراهیم رئیسی گرد هم آمدند و دیدگاه‌های خود را درباره شیوه مدیریت کشور در چهار سال آینده به اشتراک گذاشتند.

رئیس جمهوری برگزیده درباره آنچه در دیدار با نامزدهای انتخابات ۱۴۰۰ گذشته گفت: جلسه‌ای بسیار خوب با نامزدهای ریاست جمهوری داشتیم که امیدواریم این همدلی‌ها منتهی به رفع مشکلات و گره‌ها از زندگی مردم شود. در این جلسه راهکارهای مختلفی که برای حل مسائل کشور وجود دارد و بخشی از آنها در مناظرات انتخاباتی هم مطرح شد، مورد بحث و بررسی قرار گرفت. مسلماً همه دوستان دغدغه کشور، انقلاب، رفع مشکلات و گره‌گشایی از زندگی مردم را دارند که این خیلی مهم است. دوره رقابت‌های انتخاباتی پایان یافته و اکنون رفاقت، همدلی، همراهی و همکاری برای رفع مشکلات مردم یک دغدغه همگانی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۵
مردم بیچاره دلشون به کیا خوشه تا دیروز دعوای قدرت بود الان سهم خواهی قدرت
چقدر کار ارزشمند و اخلاقی به رغم همه بدخواهی های بدخواهان.
درود بر روح بزرگ و دل بی کینه ات مرد میدان
کار بسیار مدبرانه و جدیدی است انشاالله مبارک باشد اگر هر کدام از آقایان یک موضوع را مطرح و راه کار نشان داده باشند دولت مستقر جدید می تواند حداقل 6 مورد طرح پخته و بررسی شده را مجددا بررسی و اجرا کند
جلسه تقسیم پست های وزارت و سهم خواهی بخاطر انصراف
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل