بازدید 6195

افزایش آمار فوت تصادفات رانندگی در آذربایجان غربی

مدیر کل پزشکی قانونی آذربایجان غربی از روند رو به رشد و تصاعدی مصدومیت و فوت در اثر تصادف در جاده‌های استان نسبت به سال گذشته خبرداد.
کد خبر: ۱۰۶۰۳۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۶ 26 June 2021

 

به گزارش تابناک به نقل از همشهری آنلاین، امنیت پائین جاده‌های آذربایجان غربی یکی از دغدغه‌های مردم و مسئولان است و در روزهای اخیر نیز خبر تلخ فوت دو خبرنگار در یکی از تصادف‌های جاده‌ای استان نشان می‌دهد وقوع تصادفات منجر به جرح و فوت در استان آمار بالایی دارد. این روند موجب شده در مدت یک سال اخیر نزدیک به 6 هزار نفر در جاده‌های استان مصدوم شوند.

مدیر کل پزشکی قانونی آذربایجان غربی در همین زمینه گفت: با توجه به برآوردهای رسمی در استان و جمع بندی های انجام شده، آمار مصدومان در تصادفات برون شهری و درون شهری استان افزایش یافته است.

رسول روشنی افزود: آمار مصدومان در تصادفات برون شهری و درون شهری استان در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خود افزایش حدود ۲۰درصدی دارد.
وی تصریح کرد: در سال جاری در تصادفات برون شهری و درون شهری آذربایجان غربی در مجموع بیش از ۱۸۸۹ مورد مصدومیت ثبت و پرونده آن برای رسیدگی به پزشکی قانونی ارجاع شده است.
مدیر کل پزشکی قانونی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه بیشترین آمار مصدومان تصادفات آذربایجان غربی در فروردین ماه با ۹۸۷مورد بوده است، خاطر نشان کرد: در مدت زمان مشابه سال گذشته تعداد مصدومان سوانح برون شهری و درون شهری استان ۱۴۰۵مورد بود.

روشنی اظهارکرد: در سال گذشته در مجموع ۵۹۵۱ نفر در تصادفات برون شهری و درون شهری استان مصدوم شدند که از این تعداد ۴۴۳۳ نفر مرد و مابقی زن هستند.

مدیر کل پزشکی قانونی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در سال جاری ۸۸نفر در جاده های استان براثر تصادف جان خود را از دست داده اند، یاد آور شد: در سال جاری در فروردین تعداد فوتی ها ناشی از تصادفات برون شهری و درون شهری استان ۴۰مورد و در اردیبهشت نیز ۴۸ مورد گزارش شد.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر