بازدید 4683

گفت‌و‌گوی پوتین و امیر قطر درباره برگزاری جام‌جهانی

ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه در گفت و گوی تلفنی با امیر قطر، درباره برگزاری جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر با وی تبادل نظر کرد.
کد خبر: ۱۰۶۰۱۳۴
تاریخ انتشار: ۰۵ تير ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۹ 26 June 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا به نقل از دفتر مطبوعاتی کاخ کرملین، پوتین روز جمعه در مکالمه تلفنی با شیخ تمیم بن حمد آل ثانی امیر دولت قطر، از وی برای مشارکت فعال در فعالیت هیات قطر در مجمع بین المللی اقتصادی سن پترزبورگ قدردانی کرد.

مجمع اقتصادی بین المللی سن پترزبورگ با موضوع اصلی «تأثیر همه گیری ویروس کرونا در اقتصاد جهان» با حضور ده‌ها مقام اقتصادی و سیاسی از سراسر جهان از ۲ تا ۵ ژوئن (۱۲ تا ۱۵ خرداد) برگزار شد.

پوتین و شیخ تمیم بن حمد از سطح همکاری‌های روسیه وقطر در حوزه‌های مختلف ابراز خرسندی کرده و بر عزم متقابل برای توسعه همه جانبه روابط دو کشور تاکید کردند.

قطر در طرح‌های مختلف روسیه سرمایه گذاری می‌کند و مسکو به جذب میلیارد‌ها دلار سرمایه قطر برای طرح‌های اقتصادی و صنعتی خود اهمیت خاص قائل است.

رییس جمهوری روسیه و امیر قطر درخصوص جام جهانی فوتبال که قرار است در سال ۲۰۲۲ در قطر برگزار شود گفتگو و رایزنی کردند.

دو طرف برای برقراری همکاری‌ها در مسائلی همچون موضوع‌های ورزشی، فرهنگی، پزشکی در جام جهانی فوتبال باتوجه به تجربه روسیه برای برگزاری چنین برنامه گسترده‌ای (جام جهانی فوتبال سال ۲۰۱۸ روسیه) توافق کردند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار