بازدید 7010

زاکانی: دولت سیزدهم مخالف قبیله‌گرایی و باندبازی است

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس با بیان اینکه دولت رئیسی مخالف باندبازی و قبیله‌گرایی است، گفت: زمینه فعالیت شایستگان در این دولت فراهم می‌شود.
کد خبر: ۱۰۵۹۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۸ 24 June 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، علیرضا زاکانی شامگاه چهارشنبه در جشن پیروزی «آیت الله سید ابراهیم رئیسی» در انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه انقلاب اسلامی فرصت رهایی از سلطه آمریکا و انگلیس را برای کشور فراهم کرد اظهار داشت: انقلاب اسلامی عدالت و معنویت را برای ما به ارمغان آورد و نسلی در سایه آن تربیت شد که الگوی بی‌نظیری برای سایرین بود.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی با اشاره به ویژگی‌های دولت منتخب، بیان کرد: دولت رئیسی مخالف قبیله گرایی و باند بازی است و زمینه فعالیت شایستگان و نخبگان را در کشور فراهم می‌کند.

زاکانی با بیان اینکه دولت سیزدهم تبختر و اشرافیت را در بین مسئولین از بین خواهد برد، افزود: رفتار متکبرانه برخی دولتمردان فعلی با مردم جای تأسف و شرمندگی دارد.

وی با بیان اینکه تبعیض استخوان مردم را خرد کرده است، تصریح کرد: ایران کشوری دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بالا است و باید با کسانی که چنین وضعیتی را برای مردم به وجود آورده‌اند جدی برخورد شود.

نماینده مردم قم در مجلس با اشاره به مسئولانی که در مقابله با غارتگران ضعیف بوده و گاهاً خود نیز غارتگر هستند، اضافه کرد: نباید با وجود ظرفیت‌های بسیار این همه بیکار و فقیر داشته باشیم یا اجازه جولان دهی به غارتگران داده شود.

رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی مهمترین و انقلابی‌ترین، اساسی‌ترین کار دولت سیزدهم را ساختن ایران اسلامی دانست و بیان کرد: امروز نیازمند یک الگو برای نشان دادن استقلال، آزادی و عدالت و امنیت به معنای واقعی هستیم تا ایران پیشرفته را به نمایش بگذاریم.

وی با بیان اینکه مهمترین وظیفه دولت سیزدهم، نهادینه کردن اصل ۸ و ۲۷ قانون اساسی است، گفت: این قانون امکان نظارت و بازخواست مردم از مسئولین را فراهم می‌کند.

زاکانی با تاکید بر تبدیل رقابت‌ها به انسجام و وحدت، گفت: ایران توسط همه مردم و اندیشمندان و شایستگان ساخته می‌شود نه تنها یک بخش و کسی که خود را فدای ملت می‌کند، انقلابی است.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱۳
ببینیم و تغریف کنیم
در صورتی این قابل قبول هست که اشخاص کابینه جوان و متولد ۵۰ به بد باشند
نه چهره های تکراری و اکثرا بفکر خویش
به نظرم شما باید بشی سخنگوی دولت جدید.همش حرف میزنی.کاش تو عمل کردن هم اینجوری موفق باشید
جنابعالی چه کاره ی دولت سیزدهم هستید؟
چطورییی سوپر پوششششششششیییییییییی!!!!
عجب!
مث استخدام بدون ضابطه فامیل و قبیله در مرکز پژوهش های مجلس؟
حتما . قبیله بازی و قوم گرایی تو پوست و خون مردم نفوذ کرده
پس لطفا سهم مناسبی هم از دولت به اصلاح طلبان بدهید
عجب! خواهیم دید اقای زاکانی. شب دراز است و قلندر بیدار
با سلام خود ایشان منشا بسیاری از گرفتاریهای این مملکت است متهم نباید در جایگاه قاضی بنشیند و حکم صادر کند دولت معرفی نشده را چگونه میتوان قضاوت کرد؟
آقای زاکانی چکاره دولت آقای رئیسی هست؟ مگر کاندیدای ریاست جمهوری نبوده؟شخصیت مستقل نداره ظاهرا".هر روز سخنرانی می کنه که دولت قراره چنین و چنان کند.
تجربه ی سالهای اخیر نشون داده ادمایی که اینقدر پرشور و با حرارت صحبت میکنن وسط راه کم میارن و وقتی به نتیجه نمیرسن و وعده هاشون عملی نمیشه شروع میکنن به مقصرتراشی و بد وبیراه گفتن به این و اون
پس جناب زاکانی قدری آهسته تر رو و سنجیده تر سخن بگو
نون بازو تو بخور زاکانی جان
خود این ادم نماد قومی گرایی و قبیله گرایی و نگاه به شدت سیاست زده است ما زمان احمدی نژاد رو فراموش نکرده ایم اقای زاکانی
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار