بازدید 14880
بازتاب

واکنش علی دایی به رسیدن رونالدو به رکوردش

کد خبر: ۱۰۵۹۸۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۲ 24 June 2021

علی دایی پس از رسیدن کریستین رونالدو به رکورد گل‌های ملی او، با انتشار پیامی در صفحه شخصی خود نسبت به این موضوع واکنش نشان داد.

به گزارش تابناک ورزشی، اسطوره فوتبال ایران در این پیام آورده است: به تو تبریک می‌گویم. کریس! به چیزی که لیاقتش را داشتی رسیدی. نماد واقعی پشتکار و حرفه‌ای بودن و باز هم به دنیا ثابت کردی بهترینی.

پیش از این علی دایی با ۱۰۹ گل در ۱۴۹ بازی ملی آقای گل جهان محسوب می‌شد اما حالا کریستیانو رونالدو با دو گلی که در دیدار برابر فرانسه به ثمر رساند به رکورد علی دایی رسید.

علی دایی چند دقیقه بعد از انتشار این پست، به دلایل نامشخصی آن را از صفحه خود حذف کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲۰
دم تیم فوتبال مالدیو گرم که در آقای گل کردن بعضیها نقش عمده ائی ایفا کرد
هنوز گیجه.
واقعا مقایسه علی دایی و رونالدو یک مقایسه پوچ و بی معنی هست. رونالدو بعنوان یک استوره جهانی، سنبل ورزش و شناسنامه فوتبال جهان هست. که از ده کوره های افغانستان گرفته تا کاخ نشین های لس آنجلس همگی آرزوی مشاهده بازی رونالدو رو دارند.
اینقدر تو سایت تبلیغ میزارید آدم پشیمان میشه از خواندن خبر
آقای دایی شما با گل زدن به امثال مالدیو رکورد زدی رونالدو در بازی با تیم های قدرتمند دنیا گل زده، فاصله فوتبالیسی مانند رونالدو با امثال جنابعالی که قلاده طلایت از شما یک زن ساخته بسیار زیاد است و به خود این اجازه را ندهید که رونالدو خودتون رو مقایسه کنید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
چقدر بی ادب و بی شعور ....
گلهای علی دایی کجا گل های رونالدو کجا!!
ولی بعضیا با باز ی با مالدیو و ... رکوردار شدن. خخخخخ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
ننگ بر خود فروخته هایی مثل تو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۳
خوب در عوض این را هم در نظر بگیر که هم تیمی های دو بازیکن، طرفداران دو بازیکن، مربیان و ... چه کسانی بودند. فقط تیم مقابل را در نظر نگیر گلم
علی دائی مرد بسیار شریف و خوبیه.... و مورد احترام مردم ایران . البته در اینکه رونالدو خیلی بهتره که شکی نیست و گلهائی که زده هم به تیمهای خیلی مطرح بوده در اونم شکی نیست . اما این چیزی از ارزشهای آقای علی دائی کم نمی کنه .
شما مدعی هستید از انتشار نظرات توهین آمیز معذورید ولی این پیام های منتشر شده پر است از توهین به یک اسطوره ملی
کاش میشد به این کامنت ها هزارتا مثبت داد
یکی به این اساتیدی که دارن علی دایی رو می کوبن بگه آخه نوابغ مگه حریفان ایران و بقیه کشورهای آسیایی مثل ژاپن و کره و .. در طول تاریخ همین کشورهای مالدیو و کامبوج و هند و ... نبوده اند؟! چرا هیشکی غیر از علی دایی پشتکار این رو نداشته که به همین رکوردها برسه؟!
تا کی به خاطر عقده های شخصی و درونی نخبگان خودمون رو بکشیم؟ کاری به شخص علی دایی ندارم. بیایید قدردان زحمات همه کسانی باشیم که برای کشورمان زحمت کشیده اند و می کشند.
زشته بابا نکن دایی جان
اگر علی دایی به مالدیو گل زده رونالدو هم به امثال آندورا و لیختن استاین و مالت و جزایر فارو و.... که مالدیو پیش اونا برزیلیه ، گل زده ، حدود سی بازی هم بیشتر بازی کرده.
معلوم نیست چرا سعی داریم قهرمانانمان را انکار کنیم . متاسفم
پاسخ ها
مهرجردی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۴
لایک داری عزیزم
هضم مردمی بودن دایی برای بعضی ها سخت هست. البته این گروه جوابشان را از تحریم کنندگان جمعه پیش گرفتند ولی مهم مردم ایران هستند که به کوری چشم بعضی ها تا ابد دایی را دوست خواهند داشت.
بعضیا همش مالدیو میگن چرا بقیه تیمهای اسیایی اقای گل جهان نشدن و اینو بدونین بازی با مالدیو کریم باقری از همه بیشتر گل زد
گل علی دایی رو به کویت یادتون هست یا ن اگه ندیدین برین ببینین
مگه مالدیو الان وجودنداره که سردارآزمون یاانصاریفرد برن 100تابهش بزنن اونی که به زحمات علی دایی ارزش نمیده شعورنداشته خودشو به رخ میکشه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی