بازدید 5238
نماینده پارلمان اروپا:

آمریکا بزرگترین تهدید علیه دمکراسی جهان است

یک نماینده ایرلندی پارلمان اروپا توقیف دامنه‌های اینترنتی رسانه‌های مقاومت، توسط دولت آمریکا را به باد انتقاد گرفت و تصریح کرد که ایالات متحده بزرگترین تهدید علیه دمکراسی در جهان بشمار می‌رود.
کد خبر: ۱۰۵۹۷۸۹
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۳ 23 June 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایرنا، «میک والاس» روز چهارشنبه با انتشار پیامی در حساب توئیتری خود تصریح کرد که دمکراسی آمریکا در عمل باعث سانسور شدن خبرنگار ایرانی شد.

وی سپس این پرسش را مطرح کرد: آیا برای پارلمان اروپا و جوسپ بورل (مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا) این مساله اهمیت دارد که آن‌ها بی قید و شرط از آمریکایی حمایت می‌کنند که بزرگترین تهدید علیه دمکراسی جهان است؟

این قانون‌گذار ایرلندی همچنین با گوشه چشمی به ماجرای جولیان آسانژ بنیان‌گذار سایت افشاگر ویکی‌لیکس که به دلیل افشای اسناد درباره اقدامات آمریکا در بمباران عراق و افغانستان در زندان به سر می‌برد خاطر نشان کرد: آزادی بیان از سوی امپریالیسم آمریکایی و حامیان آن مورد تهدید قرار دارد.

وزارت دادگستری آمریکا دیروز (سه‌شنبه) ۳۳ تارنمای مورد استفاده "اتحادیه رادیو وتلویزیون‌های اسلامی ایران" و سه تارنمای گروه "کتائب الحزب الله" را با ادعای نقض تحریم‌های این کشور توقیف کرده است. بر روی سه دامنه وبسایت پرس تی وی، تلویزیون العالم و شبکه تلویزیونی المسیره عبارت "این وبسایت توقیف شده" قرار گرفته است.

ند پرایس سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در پاسخ به سوال خبرنگاران در این زمینه گفته بود چیزی برای گفتن در خصوص توقیف دامنه وبسایت پرس تی‌وی و سایر رسانه‌ها توسط واشنگتن ندارد، اما ممکن است وزارت دادگستری آمریکا در این خصوص اطلاعاتی ارائه دهد.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر