بازدید 28290
۵

دو هدیه خاص بایدن به پوتین

یکی از مقامات کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد: جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا به ولادیمیر پوتین، همتای روس خود مجسمه‌ای کریستالی از یک گاومیش آمریکایی که تعبیر باشکوهی از باعظمت‌ترین پستاندار کشورمان و بیانگر قدرت، اتحاد و مقاومت است، هدیه داد.
کد خبر: ۱۰۵۸۵۱۷
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۱ 17 June 2021

به گزارش تابناک، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، کاخ سفید اعلام کرد، رئیس جمهوری آمریکا در پایان نشست روز چهارشنبه‌اش با رئیس جمهوری روسیه در ژنو، به وی مجسمه‌ای کریستالی از یک گاومیش آمریکایی (بایسون آمریکایی) و یک جفت عینک آفتابی خلبانی هدیه داد.

 یکی از مقامات کاخ سفید در بیانیه‌ای اعلام کرد: جو بایدن، رئیس جمهوری آمریکا به ولادیمیر پوتین، همتای روس خود مجسمه‌ای کریستالی از یک گاومیش آمریکایی که تعبیر باشکوهی از باعظمت‌ترین پستاندار کشورمان و بیانگر قدرت، اتحاد و مقاومت است، هدیه داد. بایدن همچنین یک جفت عینک آفتابی خلبانی ساخت شرکت راندولف آمریکا به پوتین تقدیم کرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: در سال ۱۹۷۸ میلادی شرکت راندولف اینجینیرینگ به ارتش آمریکا پیوست تا عینک‌های آفتایی را مخصوص خلبان‌های جنگی تولید کند. از آن زمان تا کنون آن‌ها در کارخانه‌شان در ماساچوست عینک‌های آفتابی بسیار باکیفیت و مقاومی را برای نیرو‌های ارتش آمریکا و شرکای ناتو ساخته‌اند.

منبع: ایسنا
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۵
حاجی اونا میگن جفت ما تو فارسی نمیگیم جفت
بایدن همچنین یک جفت عینک آفتابی خلبانی ساخت شرکت راندولف آمریکا به پوتین تقدیم کرد.
لعنت برهردوی شما
بایدن وپوتین
چرا ریس جمهور ما نباید
هردوشون به ایران و ایرانی خیانت گردنند و میکنند مخصوصاً روس ها
ازترسش
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها