بازدید 5671

حمایت پویش ملی فعالان اتحاد اقوام ایران از رضایی

مجمع عمومی ۸۰/۰۰۰نفری پویش ملی فعالان اتحاد اقوام ایران اسلامی شب گذشته در آخرین جلسه مجمع عمومی فوق العاده خود که به صورت مجازی برگزار گردید.
کد خبر: ۱۰۵۸۳۳۲
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹ 16 June 2021

به گزارش تابناک، پس از استماع گزارشهای کمیته تحقیق و کمیته تعیین مصادیق انتخاباتی و نتیجه تطبیق مشخصات و برنامه های کاندیداهای ریاست جمهوری میان دوره ای مجلس خبرگان رهبری و شوراهای اسلامی شهر و روستا و پس از بحث و تبادل نظر و رفع ابهامات و سوالات مطروحه با اکثریت آرا رسالت پویش را در حمایت از کاندیداهای ریاست جمهوری در سطح ملی و کاندیداهای شورای اسلامی شهر در مراکز استانها و کاندیداهای انتخابات میان دوره ای مجلس خبرگان در استانهای مورد نظر تصویب و اسامی کاندیداهای مورد حمایت درهر سه انتخابات پیش رو را تعیین و منتشر کردند .
به گزارش روابط عمومی پویش ملی مذکور به نقل از سخنگوی هیات رئیسه آن مجمع عمومی پویش ملی اتحاد اقوام ایران اسلامی ضمن ادای احترام به شخصیت و برنامه های کاندیداهای ریاست جمهوری برنامه و توانمندی های آقای دکتر محسن رضایی را برای آینده مناسب تر و اجرایی تر تشخیص داده و لذا رسما حمایت خود را از «فرزند زاگرس» آقای محسن رضایی اعلام داشتند.
گفتنی است پویش ملی فعالان اتحاد اقوام ایران اسلامی در بیانیه و اطلاعیه های خود که در کانال تلگرامی و پورتال رسمی پویش منتشر گردیده است تاکید نموده اند که « قلب ایران در انتظار سخاوت نگاه و ضربان پرشور حضورتان در روشنایی مهر زیر سقف سپهر و در سیر زمان خواهد تپید ،ایران را دوست بداریم و تحقق آرمانهای این تمدن کهن و پرشکوه را در پای صندوق های رای نظاره گر باشیم . اینک به راستی و به حکم ضرورت وقت آن رسیده است که بعد از ۴۲ سال یکی از فرزندان دلاور و رشید زاگرس بر منصب ریاست جمهوری این مملکت تکیه زند و افتخار و عظمت را به این سرزمین اهورایی بازگرداند».


هیات رئیسه پویش ملی فعالان اتحاد اقوام ایران اسلامی

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر