بازدید 16247
۷

گلایه جهانگیری از شورای نگهبان

معاون اول رییس جمهوری گفت: شورای نگهبان باید گزارش های اشتباه منجر به رد صلاحیت ها را جبران می کرد که تاکنون جبران نشده است و اکنون با گلایه افراد و مردم روبرو هستیم. فکر می‌کنم گلایه‌ها را باید در این مقطع کنار گذاشته و به ایران، آینده کشور و جمهوری اسلامی فکر کنیم.
کد خبر: ۱۰۵۸۳۱۰
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۵ 16 June 2021

 

به گزارش تابناک، اسحاق جهانگیری روز چهارشنبه در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: انتخابات بر اساس اندیشه امام خمینی(ره)، مسیر تحقق دموکراسی و مهمترین اصل جمهوریت نظام است و تحقق این مهم در مشارکت حداکثری بوده و این امر منوط به این است که دستگاه‌های سیاستمدار و مجری به قانون اساسی تعهد و التزام داشته باشند و هم مردم و جریانات سیاسی نسبت به انتخابات مسئولیت و حساسیت داشته باشند و در انتخابات حضور همه جانبه داشته باشند.

معاون اول رییس جمهوری با اشاره به تاکیدات مکرر مقام معظم رهبری درباره انتخابات و مشارکت حداکثری اظهار کرد: در انتخابات اخیر ایشان با تعبیر خاصی درباره حضور مردم در انتخابات صحبت کردند و دو بار با این تعبیر اگر کسی نظام و رهبری را قبول ندارد به خاطر ایران در انتخابات شرکت کنند، از این موضوع یاد کردند و این نشان دهنده جایگاه منحصر به فرد اقتدار ایران است.

جهانگیری اضافه کرد: هر کسی به آینده ایران و کشور فکر می‌کند حتماً باید به اقتدار ایران فکر کند و حتماً حضور در انتخابات در بالا بردن اقتدار ایران در منطقه و بین الملل بسیار تاثیرگذار است.

وی خاطرنشان کرد:انتظار می‌رفت شورای نگهبان طوری عمل کند که در انتخابات پیش رو یک مشارکت حداکثری به وجود بیاورد و زمینه یک مشارکت حداکثری و رقابتی را فراهم کند که متاسفانه چنین نشد طوری که مقام معظم رهبری در عدم احراز صلاحیت برخی نامزدها به خاطر برخی گزارش‌های غلط گفتند ظلم و جفا شده است.

معاون اول رییس جمهوری خاطرنشان کرد: شورای نگهبان باید این موضوع را جبران می کرد که تاکنون جبران نشده است و الان با گلایه افراد و مردم روبرو هستیم. فکر می‌کنم گلایه‌ها را باید در این مقطع کنار گذاشته و به ایران، آینده کشور و جمهوری اسلامی فکر کنیم.

وی افزود: برای صیانت از جمهوریت نظام و صندوق رای همه باید در پای صندوق‌های رای حاضر شویم و به نامزدی که فکر می‌کنیم می‌تواند در دفاع از جمهوریت نظام و حقوق حداکثری مردم و در گذر از مشکلات پیچیده‌ای که مردم با آن مواجه هستند و همچنین مشکلات منطقه و بین المللی برنامه جامع برای عبور دارد و با تشکیل تیم مناسب و دولت قوی می‌تواند کشور را از مشکلات عبور دهد، به او رای داده شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۲۳
انتشار یافته: ۷
تو به فکر گلایه های مردم از دولت باش.
رای ما دکتر احمدی نژاد تمام
اسحاق باشه شما برو تا دیر نشده داداش جونت را نجات بده .خیلی گلی .دلم برات تنگ میشه
بلی دقیقا مثل خود جناب عالی و رئیس ات که در سنگ انداری در کار و زندگی مردم و ایجاد ملالت و معطل کردن مرم و کشور سنگ تمام گذاشتید. حدلاقل خجالت بکشید و حرف نزنید
ایشان بابت 8 سال پاسخگویی باید ممنوع الخروج شود

حالا با وقاهت تمام طلب کار هم شده است

واقعا کشور ایران بهشت این طور آدمهایی شده که با وعده های دروغ به پست و مقام میرسند بعد مردم روفراموش کرده و زندگی مردم رو نابود میکنند
شما خودشو ناراحت نکن
آقای ریسی نظرکرده امام‌زمانه همه باهم لبیک یاصاحبالزمان.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان