بازدید 5490

هلند اجازه نداد ۳ امتیاز خانگی با کامبک اوکراین پرپر شود

کد خبر: ۱۰۵۷۸۰۵
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۶:۲۱ 14 June 2021

نیمه دوم توفانی و مهیج در جدال دو تیم هلند و اوکراین، پنج گل در بر داشت که سهم میزبان بیشتر بود.

به گزارش تابناک ورزشی، در سومین و آخرین بازی از روز سوم رقابت‌های یورو 2020، تیم‌های ملی هلند و اوکراین بامداد امروز در ورزشگاه یوهان کرایف شهر آمستردام به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با پیروزی 3 بر 2 تیم ملی هلند خاتمه یافت.

در این بازی که دومین دیدار از گروه C یورو 2020 بود، هلند در حالی به پیروزی دست پیدا کرد که تا دقیقه 75 با دو گلی که در عرض تنها 7 دقیقه زد، از میهمان خود پیش افتاد. جورجینیو واینالدوم در دقیقه 52 و ووت وگهورست در دقیقه 59 گل‌های نخست هلندی که از نظر آماری هم عملکردی بهتر از میهمانش داشت را به ثمر رساندند. با این حال این گل‌ها تیم آندری شوچنکو را از بازگشت به بازی مأیوس نکرد و این تیم در عرض تنها 4 دقیقه گل‌های خورده را پاسخ داد و به بازی برگشت.

هلند اجازه نداد ۳ امتیاز خانگی با کامبک اوکراین پرپر شود

ابتدا کاپیتان یارمولنکو بود که در دقیقه 75 با به ثمر رساندن یکی از زیباترین گل‌های جام، با ضربه پای چپ مواج توپ را از بالای دستان دروازه‌بان هلند به کنج دروازه تیم میزبان فرستاد. هلندی‌ها که هنوز از شوک دریافت این گل خارج نشده بودند، چهار دقیقه بعد گل دوم را هم دریافت کردند. این گل را یارمچوک با یک ضربه سر از روی ارسالی از سمت راست روی دروازه هلند به نام خود ثبت کرد.

جشنواره گلزنی در آمستردام اما باز هم ادامه پیدا کرد و لاله‌ها با زدن سومین گل اجازه ندادند پیروزی خانگی‌شان پر‌پر شود. این بار دامفریس دفاع راست پیش تاخته هلندی‌‌ها که یکی از بهترین بازیکنان هلند و روی گل‌ اول این تیم هم تأثیرگذار بود، با یک ضربه سر، برای سومین بار نارنجی‌پوشان را به گل رساند تا بردی که شاید به سبب برتری آماری هم حق آنها بود در کارنامه آنها ثبت شود.

با این نتیجه هلند نیز مانند اتریش اولین بازی خود در گروه C را با پیروزی پشت سر گذاشت هرچند به سبب تفاضل گل کمتر نسبت به اتریشی که 3 بر یک مقدونیه را شکست داد، فعلاً در رده دوم جدول قرار می‌گیرد.

هلندی‌ها در بازی بعدی خود روز پنجشنبه به مصاف اتریش می‌روند و اوکراین هم در همان روز برابر مقدونیه قرار خواهد گرفت.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر