بازدید 15115

بستری شدن خسرو احمدی در بیمارستان

بازیگر سریال «زیر خاکی ۲» در حال حاضر به دلیل ناراحتی در ناحیه چشم در بیمارستان بستری شده و تحت مداوا است.
کد خبر: ۱۰۵۷۶۵۲
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۰ 13 June 2021

به گزارش تابناک به نقل از میزان، خسرو احمدی پیرامون وضعیت جسمانی خود گفت: در حال حاضر به دلیل ناراحتی در ناحیه چشم در بیمارستان بستری شده و تحت مداوا هستم و فعالیتی در عرصه بازیگری ندارم.

وی پیرامون حضور خود در سریال «زیر خاکی ۲» ابراز کرد: در سریال «زیر خاکی ۲» که این روزها در حال پخش است بازیگر مهمان هستم و نقش عندلیبی همسایه حاج آقا مروت‌پور را بازی می‌کنم.

وی با اشاره به رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در پشت صحنه سریال «زیر خاکی ۲» بیان کرد: پروتکل‌های بهداشتی در پشت صحنه سریال «زیر خاکی ۲» کاملا رعایت می‌شد و با وجود این شرایط کل گروه سریال «زیر خاکی ۲» تلاش زیادی کردند تا برای مخاطبین سریالی با استانداردهای خوب تهیه کنند.

احمدی پیرامون کیفیت داستان «زیر خاکی ۲» اظهار کرد: این سریال با توجه به داستان جذاب و عوامل و بازیگران حرفه‌ای که دارد بینندگان پر و پا قرص خودش را پیدا کرده است. من معتقدم فصل دوم این مجموعه هم می‌تواند همانند قسمت نخست آن تا انتها مخاطبان را با خود همراه و راضی کند و تاکنون مخاطبان زیادی سریال را دنبال کرده‌اند.

بازیگر سریال «باخانمان» خاطرنشان کرد: امیدوارم هرچه زودتر مداوای چشمم انجام شود تا بتوانم فعالیت خود در عرصه بازیگری را بدون مشکل از سر بگیرم.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر