بازدید 59139

آموزش 0 تا 100 تعمیر کولر گازی + تمامی برندها

مشکلات زیادی وجود دارد که مردم می توانند در حین عملکرد کولر گازی با آن روبرو  می شوند. گاهی اوقات ما خود قادر به رفع این مشکلات هستیم، گاهی اوقات نیاز به یک متخصص داریم. در این مقاله در مورد چگونگی تعمیر برخی از این مشکلات که ممکن است کولر گازی شما را تحت تأثیر قرار دهند صحبت خواهد شد. با ما در آموزش تعمیر کولر گازی همراه شوید.
کد خبر: ۱۰۵۷۵۰۴
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۲ 12 June 2021

آموزش 0 تا 100 تعمیر کولر گازی + تمامی برندها

مشکلات زیادی وجود دارد که مردم می توانند در حین عملکرد کولر گازی با آن روبرو  می شوند. گاهی اوقات ما خود قادر به رفع این مشکلات هستیم، گاهی اوقات نیاز به یک متخصص داریم. در این مقاله در مورد چگونگی تعمیر برخی از این مشکلات که ممکن است کولر گازی شما را تحت تأثیر قرار دهند صحبت خواهد شد. با ما در آموزش تعمیر کولر گازی همراه شوید.

تعمیر کولر گازی

کولرهای گازی مرکزی دارای دو جز جداگانه هستند: کندانسور و اواپراتور. واحد کندانسور معمولاً در خارج از خانه روی یک تخته بتن قرار دارد. سیم پیچ اواپراتور در محل اتصال کانال اصلی نصب می شود.

کولرهای گازی باید قبل از شروع هر فصل به طور حرفه ای بررسی و تنظیم شوند. با این حال، اجازه ندهید که تعمیر و نگهداری شما با این چکاپ سالانه به پایان برسد. اگرچه تعمیرات زیادی وجود ندارد که بتوانید خودتان انجام دهید، روشهای خاص نگهداری وجود دارد که می توانید آنها را دنبال کنید تا سیستم شما در بالاترین بازده کار کند. با زرین سرویس و آموزش تعمیر کولر گازی در تمامی برند ها همراه باشید.

بیاد داشته باشید قبل از انجام هر کاری روی کولر گازی، اطمینان حاصل کنید که برق سیستم  چه خازن و چه مونتاژ اواپراتور خاموش است. قبل از شروع کار، سعی کنید دامنه کار را محدود کنیم.

جهت آموزش کامل تعمیر کولر گازی این لینک را دنبال کنید.

عیب یابی کولر گازی

آموزش 0 تا 100 تعمیر کولر گازی + تمامی برندها

نیازی نیست که متخصص کولرهای گازی باشید تا بگویید چه مشکلی پیش آمده است. آگاهی از رایج ترین مشکلات واحدهای کولرگازی کمک بزرگی برای جلوگیری از خرابی است. با ما همراه باشید این راهنما به شما برای تعمیر کولر گازی در تمامی برند ها کمک می کند.

  1. کولر گازی بطور مداوم در حال اجرا است

کارکرد کولر گازی در هوای گرم معمولاً طبیعی است، اما همچنان باید به صورت دوره ای خاموش شود.

علت: این یکی از رایج ترین مشکلات کولر گازی است و می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. ممکن است با ترموستات، کمپرسور، فیلترهای هوا یا قطعات الکتریکی مشکلی داشته باشید.

راه حل: ابتدا سعی کنید فن ترموستات را خاموش کنید تا ببینید آیا کولر خاموش می شود یا خیر. در غیر این صورت، با یک متخصص تماس بگیرید. متخصصان ما می دانند که چگونه مشکلات را به سرعت مشخص کنند، و اغلب در اولین بازدید تعمیرات را انجام می دهند.

  1. کولر گازی روشن نمی شود

ناامیدکننده است که صبح از خواب بیدار شوید و متوجه شوید کولر اصلاً روشن نمی شود. حتی اگر ترموستات را به دمای پایین تری ببرید، بازهم کولر گازی روشن نمی شود.

علت: بعضی اوقات، این مشکل اتفاق می افتد زیرا یک قطع کننده مدار قطع شده است. دلایل دیگر شامل ترموستات معیوب یا سیم کشی شل است.

راه حل: خودتان سعی نکنید تعمیرات سیم کشی را انجام دهید. بهتر است با تکنسین ما در زرین سرویس در تماس باشید آنها در تمامی روز های هفته آماده خدمات رسانی به شما عزیزان هستند.

  1. هوای خنک جریان ندارد

این مسئله مشترک می تواند از دو طریق ظاهر شود. در ابتدا، ممکن است جریان کولر گازی را بشنوید، اما از کانال ها هوایی خارج نمی شود. دوم اینکه، حتی اگر کمی هوا احساس می کنید، به نظر نمی رسد هوا خنک باشد.

علت: ممکن است کمربند دمنده فرسوده باشد و نیاز به تعویض داشته باشد. سطح مبرد کم نیز می تواند بر خنک کننده تأثیر بگذارد.

راه حل: تنظیم منظم سیستم می تواند از بروز این مشکل جلوگیری کند، به همین دلیل بهتر است این مسئله را به شرکت معتبر زرین سرویس بسپارید. تکنسین های ما فقط مشکلات موجود را برطرف نمی کنند، آنها در درجه اول از بروز خرابی جلوگیری می کنند.

  1. دمیدن هوای گرم

چرا AC شما به جای هوای سرد هوای گرم ایجاد می کند؟

علت: ممکن است هوای گرم به شما بگوید که مشکل از یک فیلتر هوای کثیف، انسداد در مجاری است که باعث گرم شدن بیش از حد کمپرسور می شود. همچنین ممکن است سطح مبرد کم باشد.

راه حل: فیلترهای هوا را هر دو ماه یکبار تعویض کنید تا از انسداد جلوگیری کرده و حداقل یک بار در سال برنامه تمیز کردن مجاری را تنظیم کنید.

  1. مبرد یا نشت آب

رطوبت بیش از حد می تواند نشانه نشت آب باشد.

علت: لوله های تخلیه مسدود شده و پمپ های میعانات معیوب، معمولاً باعث نشتی آب می شوند.

راه حل: در صورت مشاهده نشت مبرد، واحد را خاموش کرده و بلافاصله با تیم ما تماس بگیرید. میزان کم مبرد می تواند به شدت به کمپرسور آسیب برساند و این یکی از پر هزینه ترین قطعات برای تعویض است.

  1. روشن و خاموش کردن واحد به طور مکرر

این مشکل به عنوان دوچرخه سواری کوتاه نیز شناخته می شود. کولرگازی به جای تکمیل یک چرخه خنک کننده کامل، بارها و بارها شروع به کار می کند. این یک مسئله جدی است که می تواند به کمپرسور آسیب برساند.

علت: گاهی اوقات، مشکل مسدود شدن فیلترهای هوا یا ترموستات های با درجه حرارت نامناسب است. همچنین ممکن است تهویه هوا برای خانه شما بسیار قدرتمند باشد.

راه حل: بهتر است از یکی متخصصین ما بخواهید تا به شما در اندازه گیری نیازهای خنک کننده خانه کمک کند. این می تواند به شما کمک کند یک تهویه هوا و ترموستات را انتخاب کنید که صرفه جویی در انرژی شما را به حداکثر برساند و خنک کننده مطلوب را فراهم کند.

  1. انجماد سیم پیچ کندانسور

وقتی در اطراف سیم پیچ AC متوجه یخ می شوید، به این معنی است که سیستم برای خنک نگه داشتن خانه شما بسیار سخت کار می کند. مراقبت از این امر می تواند در هزینه های برق شما بسیار صرفه جویی کند.

راه حل: از یکی از کارشناسان زرین سرویس بخواهید فن دمنده، کانال ها و کندانسور را بررسی کند.

  1. بوهای عجیب و غریب ناشی از سیستم

یکی از نشانه های مشکلات کولر گازی بوی بد آن است. برخی از صاحبان خانه ها نیز بوهایی را که به نظر می رسد آلوده کننده است، استشمام می کنند. ممکن است متوجه شوید که این بوها از منافذ خارج می شوند.

علت: بوی برق ممکن است به این معنی باشد که موتور دارای سیم کشی است. اگر فیلترهای هوا مسدود شده باشد، می تواند باعث گرم شدن بیش از حد سیستم شود و منجر به سوختن شود. بوی کپک مربوط به تخلیه نامناسب است.

راه حل: اگر بوی سوختگی را تشخیص دادید، بلافاصله کولر گازی را خاموش کنید. فیلترهای هوا را بررسی کنید. اگر ظاهری کثیف دارند آنها را تمیز کنید. برنامه ریزی برای تمیز کردن منظم مجاری خانه و واحد کولر گازی راهی عالی برای جلوگیری از این بوها است.

تعمیرات کولر گازی را به چه کسی بسپاریم؟

آموزش 0 تا 100 تعمیر کولر گازی + تمامی برندها

اگر کولر گازی شما با اختلال در عملکرد مواجه شده است و شما به دنبال یک تعمیر کار حرفه ای هستید ما به شما متخصصین زرین سرویس را پیشنهاد خواهیم داد. بیش از یک دهه است که تیم زرین سرویس بهترین خدمات تعمیر کولر گازی را در سراسر ایران ارائه می دهد. آنها همیشه آماده کمک به نصب، تعمیر، تعویض و نگهداری کولر گازی هستند.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/ 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی