بازدید 10499
۲

فقیرترین شهرهای ایران کنار دریا قرار دارد

رئیس کمیته اقشار ستاد مرکزی آیت الله رئیسی گفت: مشکلات استان بوشهر به آیت الله رییسی گزارش می شود.
کد خبر: ۱۰۵۷۳۸۳
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۰ 12 June 2021

به گزارش «تابناک»، امیرآبادی در نشست با نخبگان حوزه نفت و انرژی استان بوشهر اظهار کرد: آیت الله رئیسی اعلام کرده که مستقل وارد انتخابات شده و می خواهد از ظرفیت همه مردم ایران استفاده کند.

وی افزود: استفاده از متخصصین، نخبگان و اقشار مختلف و به خصوص جوانان در حوزه های مدیریتی در برنامه آیت الله رئیسی قرار دارد و ایشان در قوه قضائیه این موضوع را به منصه ظهور گذاشته است.

رئیس کمیته اقشار مرکزی آیت الله رئیسی با اعلام این که وی دغدغه جبهه انقلاب را دارد، گفت: ایشان دولتشان را دولت مردم دانسته و به دنبال این است که همه مردم ایران در دولت وی حضور داشته و همه مردم احساس تعلق کنند.

امیرآبادی یادآور شد: رسیدگی به مناطق محروم در صدر برنامه های آیت الله رئیسی است که منحصر به یک استان خاص نیست بلکه حتی در برخی استان های برخوردار نیز با بی توجه هایی مواجه هستیم که به عینه در حاشیه شهرهای تهران، قم، اصفهان، مشهد و اهواز دیده می شود.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از برنامه های جدی آیت الله رئیسی در دولت آینده، مبارزه با فساد و رانت خواری است که به خصوص در شرکت های دولتی با وجود ارتزاق دو سوم بودجه سالانه کشور، این موضوع با یک بازتعریف جدی در حوزه نظارتی انجام خواهد شد.

وی با اشاره به این که شهرهای ساحلی ایران از جمله بوشهر از اقتصاد دریا منفعتی نبرده اند، ادامه داد: با یک بررسی اجمالی متوجه می شویم که با کمال تاسف فقیرترین شهرهای ایران در مجاورت دریا قرار دارد در حالی که ثروتمندترین شهرهای دنیا در کنار سواحل هستند.

امیرآبادی یادآور شد: شهرهای ساحلی مانند بوشهر با وجود دریا، به دلیل تنازع بخشی و نبود انسجام بین دستگاه ها شاهد رشد و توسعه ای نبوده که نیازمند ورود جدی دولت است که ان شا الله در دولت آینده با وجود قوانین موضوعه مناسب شاهد رفع بخشی از مشکلات این نوع شهرها خواهیم بود.

رئیس کمیته اقشار ستاد مرکزی آیت الله رئیسی در خصوص تحریم های فلج کننده بر علیه ملت ایران، بیان کرد: نظر جبهه انقلاب، این است که تحریم ها حتی یک لحظه نباید ادامه داشته باشد.

وی در خصوص برجام گفت: برجام یک سند بین دولت جمهوری اسلامی و کشورهای دنیا است و با وجود این که انتقاداتی بر آن داریم اما چون قانون جمهوری اسلامی است به عنوان یک سند پذیرفته و در صورتی که آمریکایی ها تحریم های همه جانبه را بردارند از ظرفیت های موجود در برجام استفاده می کنیم.

این نماینده مجلس ادامه داد: اگر برجام نتواند مشکلات مردم را حل کند و امریکایی ها تحریم ها را بر ندارند لزومی به اجرایی شدن آن وجود ندارد.

رئیس کمیته اقشار ستاد مرکزی آیت الله رئیسی در خصوص وضعیت فضای مجازی بیان کرد: دولت رئیسی هرگونه محدودیت و برداشتن فضای مجازی را قبول ندارد هر چند که معتقد است باید این فضا از حالت ولنگاری نجات یابد و زمینه ای برای تبادل اطلاعات، فضای اشتغال و کارآفرینی شود.

وی اظهار کرد: دولت آینده قائل به ارائه اینترت رایگان و پرسرعت به بخشی از خانواده های فاقد تمکن مالی است ضمن این که از این فضا می توان به شکل موجه، هدفمند و قابل قبولی استفاده شود.

امیرآبادی در خصوص نگاه آیت الله رئیسی به حضور بانوان در سمت های مدیریتی و اجتماعی گفت: متاسفانه عده ای از حجاب بانوان و رفتن آنها به ورزشگاه ها به عنوان یک اولویت در برنامه ها استفاده می کنند در حالی که این موضوع دست آویز و صحبتی برای اخذ رای از بانوان جامعه می شود؛ آیت الله رئیسی با حفظ کرامت و استفاده از توانایی های بانوان برای اجرای امور کشور برنامه دارد.

وی عنوان کرد: حل مشکل ته لنجی، سهم بوشهری ها در مدیریت کلان کشوری، توسعه آب شیرین کن ها، توسعه شهرک های شیلاتی و استفاده از ظرفیت انرژی را در همین جلسه به شکل برخط خدمت آیت الله رئیسی ارسال کرده ایم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۲
ایران کشوری ثروتمند با مردمان فقیر.
آقای رئیسی چرا استعفاء نمی کند؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر