بازدید 5662
از گرفتن لقب نیمار خوشحالم

قائدی: عراق را هم با ۳ گل می بریم

کد خبر: ۱۰۵۷۲۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۳ 11 June 2021

مهدی قایدی در خصوص شرایط تیم ملی فوتبال پیش از دیدار مقابل کامبوج اظهار داشت: خوشبختانه از روزی که به اردو آمدیم، همه چیز خوب است و با 2 پیروزی که مقابل بحرین و هنگ‌کنگ به دست آوردیم، توانستیم دل مردم را یک مقدار شاد کردیم.   امیدواریم که امروز هم یک برد خوب کسب کنیم. با این روحیه‌ای که بچه‌ها دارند، قول می‌دهم 2 بازی پیش رو را هم می‌بریم و با 4 برد به مرحله بعد صعود می‌کنیم.

وی در خصوص اینکه دوستی صمیمانه‌ای با پرسپولیسی‌ها در اردو دارد و همچنین بازی مقابل بحرین عنوان کرد: رقابت‌ها آنقدر به هم نزدیک است که همه مثل برادر در کنار یکدیگر هستیم. جدا از بحث استقلال و پرسپولیس، اینجا بحث ما فقط تیم ملی است. من همه بچه‌ها را از قبل می‌شناسم و رفاقت داشتیم. زمانی هم که حوصله‌مان سر رفته بود، با هم بازی می‌کردیم.  مقابل بحرین هم خیلی دوست داشتم گل بزنم اما این اتفاق نیفتاد. من حتی وقتی روی سکو هم بودم، انرژی خوبی داشتم تا به زمین بیایم.

قائدی که با برنامه «ورزش و مردم» گفت‌وگو می‌کرد، در مورد اینکه به او لقب نیمار داده‌اند، تصریح کرد: این نظر لطف مردم بوده و افتخار می‌کنم که این لقب را به من داده‌اند. نیمار هم بازیکن مورد علاقه من است. من سعی می‌کنم تصویرهای خوب را از یک بازیکن را بگیرم و به نحو احسن انجام دهم و نمی‌خواهم هر استایلی که آن بازیکن دارد را اجرا کنم و شبیه آن بازیکن باشم. من خیلی خوشحالم که این لقب را به من دادند و هرچه مردم بگویند دوست دارم.  

وی در پاسخ به این سوال که پیش بینی‌اش از دیدار با عراق چیست؟ خاطرنشان کرد: ان‌شاءالله عراق را هم 3 بر صفر  شکست می‌هیم.

مهاجم تیم ملی فوتبال در پاسخ به این سوال که با کدام بازیکنان تیم ملی بیشتر رفیق هست؟ گفت: از اول اردو با بیرانوند، سردار و سیامک نعمتی بیشتر با هم هستیم و ارتباط خوبی با هم داریم. 

قایدی در پایان اظهار کرد:  امیدوارم دو دیدار بعدی را ببریم و خوشحالی کوچکی را از طرف تیم ملی در این دوران کرونا و شرایط سخت به مردم عزیز بدهیم تا یک مقدار از دغدغه‌هایشان کم شود.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر