بازدید 5178

مدافع کرونایی عراق به بازی با ایران رسید

کد خبر: ۱۰۵۷۲۹۷
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۰ 11 June 2021

مدافع تیم ملی فوتبال عراق با غلبه بر بیماری کووید-۱۹ به بازی با ایران رسید، هر چند مدت زمان بهبودی وی باعث تعجب شده است.

به گزارش تابناک ورزشی، دوره ابتلا و درمان بیماری کرونا، طبق گفته پزشکان دو هفته اسن اما مدافع عراقی در حدود یک هفته پس از ابتلا طبق ادعای مقامات عراقی بهبود یافته و تست کرونای او منفی شده استیلی! این اتفاق البته در برخی تیم‌های باشگاهی‌ ایران هم رخ می‌دهد.

علی فائز مدافع تیم ملی فوتبال عراق که در ابتدای این هفته (روز شنبه) به دلیل ابتلا به ویروس کرونا گفته شده بود تمامی بازی‌های باقیمانده این تیم در دور دوم از مرحله انتخابی جام جهانی 2022 از جمله ایران را از دست خواهد داد، حالا خبر می‌رسد که موفق به شکست بیماری کووید-19 شده و به بازی با ایران خواهد رسید. این بازیکن در هتلی دیگر به دور از بازیکنان این تیم قرنطینه شده بود.

بر اساس گزارش رسانه‌های عراقی؛ این مدافع 26 ساله پس از غلبه بر کرونا و ریکاوری کامل می‌تواند از پس فردا (یکشنبه) به اردوی تیم ملی عراق بازگردد و در بازی با ایران، تیم تحت‌هدایت سرچکو کاتانتس را همراهی کند.

در حال حاضر عراق 14 امتیازی صدرنشین گروه C این رقابت‌هاست و ایران 12 امتیاز پشت‌سر این تیم در رده دوم جای دارد. شاگردان کاتانتس و مردان اسکوچیچ در بازی پایانی خود در تاریخ 25 خرداد مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان