بازدید 18463

سعید جلیلی به نفع رئیسی کنار می‌کشد؟

فعال سیاسی اصولگرا درباره انتخابات ۱۴۰۰ نکاتی را بیان کرد.
کد خبر: ۱۰۵۷۲۷۶
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸ 11 June 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به تعدد نامزدهای اصولگرا در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو گفت: طبعا خرد شدن آرا یکی از نگرانی‌های جدی جریان اصولگرا در این انتخابات است و چون مثل دوره قبل رقیب جدی وجود ندارد ممکن است که این خرد شدن آرا چندان موجب کاهش آرا نشود.

او ادامه داد: این ذهنیت وجود دارد که همه افراد تا اخر بمانند و این دغدغه بسیار مهمی است که امیدواریم در پایان مناظرات خود نامزدها به یک جمع بندی مناسب در این زمینه برسند.

ترقی درباره احتمال کنار رفتن سعید جلیلی به نفع سید ابراهیم رئیسی بیان کرد: فعلا هیچ نشانه‌ای از هیچ کدام از نامزدها در این زمینه که به نفع کسی کنار می‌روند بروز داده نشده؛ اما بسیاری معتقدند که گفتمان سید ابراهیم رئیسی و سعید جلیلی با یکدیگر منطبق است؛ ولی هنوز پیش بینی در این زمینه مطرح نشده است.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی درباره احتمال پیروزی اصلاح طلبان در انتخابات ریاست جمهوری هم گفت: اصلاح طلبان در انتخابات از روش‌های مردم فریب نظیر تخریب استفاده و سعی می‌کنند واژه‌ای را به انتخابات بیاورند تا بتوانند قشر خاکستری یا رای اولی‌ها را جذب کنند، اما تقوا و صیانت اجازه نمی‌دهد که اصولگرایان به این سمت بروند.

وی درباره پیروز این انتخابات تصریح کرد: اگر مردم حضور پررنگی در انتخابات داشته باشند پیروز اصلی انتخابات مردم خواهند بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱۹
مردم‌به واسطه ناامیدی از آسان کار شرکت زیادی نخواهند داشت ولی به فرض شرکت بالا چون گزینه ای جز دکتر همتی ندارند ایشان را انتخاب می کنند
جناب مترقی!رعایت تقوا برای شما اصوالگرایان را می شود به عنوان جوک 1400 انتخاب کرد. یک نگاه به ظاهر صحبت های دوستانتان آقایان سعید قاسمی،حسن عباسی، پناهیان ،حسین شریعتمداری، ذوالنور و ... بیندازید آن وقت معیار تقوایتان مشخص می شود.راستی یک آیه هم در قرآن فکر کنم در شأن شماها نازل شده؟ انّ اکرمکم عندالله اتقیکم. البته اگر نشانه تقوا به خاطر پینه های روی پیشانی و بلندی ریش باشد واقعا شما اصولگرها با تقوا هستید!!!!!!!!!!!!
پوششی ها تا لحظه آخر تو انتخابات میمونند و بعد از مناظره سوم کنار میکشند
واقعا این مهندسی انتخابات نیست؟
واسه من هم چهار سال صدا و سیما تبلیغ میکرد، چند تا رقیب ام رد صلاحیت میشدند، پوششی هم داشتم، معلوم بود رای میاوردم
به خاطر قانون شکنی های رییسی، رای بی رای.
فقط آقای قاضی زاده هاشمی
شاید هم بلعگس
چرا جرات نمیکند بماند و رای هایش شمرده شود
هر چهار نامزد جناح راست به نفع ابراهیم رئیسی کنار روند
در هفته ی آتی
جالبه که زوم کردید روی 2 نفر از این همه نامزد!
فردی که با جون مردم بازی می کنه و در اهواز در روزهای سخت کرونا همایش پر جمعیت راه میاندازه یا نادان هست و یا اینکه دور برش نادان هستند که در هر صورت صلاحیت ریاست دولت رو نداره. احساسی عمل نکنید و به گزینه های دیگه فکر کنید.
نامزد پوششی؟؟؟!!!!
من در عجب ام که چرا هیچ کس بنفع رضایی کنار نمی رود ویا کمتر از مقامات از او حمایت میکنند میدانید چرا چون ایشان درا این مدت داخل منافع شخصی نبوده که با کسی زد وبند کند همه میترسند که اگر رییس جمهور شود منافع انها به خطر خواهد افتاد البته باتوم به اینکه ایشان بعد از مقام رهبری عالی ترین فرد نظامی سیاسی هستند چون اشراف کامل دارند
پوششی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
چرا در این دوره بر عکس همیشه سعید جلیلی سعی میکنه با موهاش جای مهر توی پیشانی اش را پنهان کند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
فکر میکنم رئیسی به نفع جلیلی کنار بکشه.
انشاالله آقای رئیسی رییس‌جمهوری برسد
اطلاح طلبها؟؟؟
من که کلا اصلاح طلبی نمیبینم
تقوا و صیانت؟!!!!
چرا جدیدا سعی میکنه جای مهر روی پیشانی اش رو با مو بپوشانه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اگر ان جای مهر از سر عبادت است که باید سرش رو بگیره بالا همه ببینند وگرنه که وای بر این ایمان و ...
بهتر است فقط دو نفر برای انتخاب نهایی بمانند.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی