بازدید 51711

تویوتا اصلاح­ طلب و اصول­گرا ندارد

اگر در محدوده شمال تهران هستید و خودروی شما تویوتا یا لکسوس است ، ادامه این مطلب را مطالعه کنید.
کد خبر: ۱۰۵۷۰۵۶
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۹ 09 June 2021

کلینیک تخصصی پروشات خودرو در خیابان دیباجی جنوبی ، برادران جوزی واقع شده . خدمات پروشات خودرو از سرویس های دوره ای شروع شده، تا تعمیرات اساسی موتور ، گیربکس، سیستم الکتریکال و ECU گسترش می یابد. تعمیرات اساسی موتور و گیربکس تعمیرگاه تویوتا و لکسوس ما دارای گارانتی 6 ماه یا ده هزار کیلومتر است. ما در پروشات متعهد به استفاده از قطعات اوریجینال هستیم.

تویوتا اصلاح­ طلب و اصول­گرا ندارد

از دیگر مزایای پروشات خودرو ، تعمیرات امدادی و سرویس خودرو در محل مشتری می باشد . همچنین خودروبر اختصاصی پروشات ، خودروی شما را از هر نقطه ای در تهران بزرگ تحویل گرفته ، پس از آماده شدن آن در محل مورد نظر شما تحویل خواهد داد .

تویوتا اصلاح­ طلب و اصول­گرا ندارد

ما در پروشات دارای کارگاه رنگ و بدنه هم هستیم که با استفاده از رنگ گلازوریت آلمان و اتاق رنگ ایزوله بهترین کیفیت را تضمین می کنیم . اگر خسارات بدنه به نحوی باشد که بتوان آن را با تکنیک های بدون رنگ PDR ترمیم کرد ، ما خدمات تخصصی PDR را هم ارایه می دهیم به نحوی که بدون صافکاری و رنگ پاشی سنگین ، خودروی شما ترمیم شود. به این ترتیب خودروی شما کمترین افت قیمت را در صورت فروش خواهد داشت . کارگاه رنگ و بدنه پروشات پذیرای تمام انواع خودروهای خارجی و تولیدات لوکس داخلی است .

شعار ما در پروشات چنین است : صفر تا صد تویوتا و لکسوس !

تویوتا اصلاح­ طلب و اصول­گرا ندارد

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره با کارشناسان ما با شماره ۰۲۱۷۵۳۹۲ تماس حاصل فرمایید

 

انتهای رپرتاژ آگهی/ 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر