بازدید 10421

حمله جدید فرهاد مجیدی به وزیر ورزش، معاون او و مدیرعامل استقلال

کد خبر: ۱۰۵۶۸۷۴
تاریخ انتشار: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۲ 08 June 2021

فرهاد مجیدی با انتشار پستی در اینستاگرام نوشت: هواداران عزیز، احتمالا اعتراض من نسبت به استوری وزیر ارتباطات و انتقادم از دخالت برخی مسئولان وزارت ورزش در امور باشگاه استقلال باعث شده است که اسپانسر کم کار شود و مسئولان مورد حمایتِ معاون و مشاور وزارت ورزش در باشگاه استقلال چوب لای چرخ مسائل تیم بگذارند.

خیلی تلاش کردم تا یک مشاور خوب خارجی را با کمک آقای علی نامداری به تهران بیاورم (بدون اینکه هزینه ای برای باشگه داشته باشد) اما به اطلاع می رسانم با وجود اعلام رسمی فدراسیون برای بلامانع بودن حضور خارجی ها در فصل بعد آقای مدیرعامل می گوید که پولی برای خرید مربی و بازیکن ندارد و نمی تواند تعهد بدهد!

با هیات مدیره هم صحبت کردم و آنها می گویند که مشکلات را به وزارت ورزش انتقال دادند اما پاسخی دریافت نکردند. از این به بعد مشکلات را با شما هواداران در میان خواهم گذاشت چون به اندازه کافی به مدیر و مسئول گفته ام اما حل نشده است، آنها ناراحت شده و طور دیگری موضع گرفته اند. خطاب به آنهایی که خیال می کنند با این کارشکنی ها من کنار خواهم رفت صریح و بدون تعارف بگویم که این بار کسانی باید بروند که چنین شرایط اسفناکی را رقم زده اند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۴
باشه نتیجه نگرفتی میگیم کاره وزیر اصلا تو تقصیری نداری...... عوام فریبی تا کی؟
اول آقای مجیدی کمی ادب یاد بگیر

بی ادبی کنی نتیجه شو میبینی
ظاهرا اگر هزینه ای ندارن لابد صلواتی کار می کنن. بعد از چند روز کار کردن مشرف میشن ولایت خودشون و شکایت و محکومیت و... و در آخر کسر امتیاز.
البته با تجمع خودجوش مقابل مجلس و وزارت ورزش و بدو بیراه گفتن به وزیر از این نوع کارها پول ایشون هم جور میشه. آخرشم میگن کی بود کی بود من نبودم.
درود به شرفت
حوضی که آب نداره، قورباغه لازم نداره. بابا بگو میخوام ول کنم برم دیگه بهونه وزیر ورزش و مدیر عامل رو نیار. مثل کبک سرتون رو کردید تو برف. دست همگی شما خیلی وقته رو شده. پرسپولیس دستیار و مشاور خارجی نداره چند فصل داره قهرمان لیگ میشه بهونه نیار. بزار برو خیال همه رو راحت کن.
اول یک کم ادب و تربیت یاد بگیر بعد دنبال دستیار خارجی بگرد. سرمربی بهتر از هر کسی از وضعیت باشگاه خبر داره. مجیدی هم مثل بعضیها که ویلموتس رو آوردن، فقط دنبال کمیسیون خودشه.
واقعا خیلی غیر حرفه ای هستی , پس معلومه خودت هیچی تو چنته نداری که دنبال مشاور از نوع خارجیش میگردی , فقط به درد فضای مجازی میخوری نه دنیای واقعی , ای کاش یه کم از یحیی یاد میگرفتی.....
آقای محترم دنبال چی هستی همش دنبال بهانه و حاشیه هستی
اگر حرفی داری در بازی حرفاتو اثبات کن
این همه مهره داری و داشتید و نتونسته اید نتیجه بگیرید
باید از فوتبال صنعت نفت و مسجد سلیمان یاد بگیری که با دست خالی میشه حرفی برای گفتن داشته باشی
بس کن داداش بیشتر از این با اعصاب ما استقلالیها بازی نکن
همش شدی تولید دشمن
دیگه تمومه ماجرا.....
هوچیگر کی بودی تو؟!
کار رسیده به خود زنی؟! D:
مجیدی چون با کلی ادعا اومد مربی شد و الان میبینه دستش به هیچ جامی نخواهد رسید شروع کرده به فرافکنی .تو که مربی نیستی کی بهت گفته مربی گری کنی؟ .در ضمن پیشنهاد می کنم برای این که ایشون موفق بشه و بتونه یک جام بگیره .فدراسیون یک قانون اختصاصی برای استقلال تعیین که که استغلال در هر بازی با ۲۲ بازیکن و دروازه فوتسال و تیم حریف با ۱۰ بازیکن بدون دروازه بان بازی کنند داور وسط هم خود مجیدی و کمک ها هم غلامپور و مصطفوی باشند داور چهارم هم آرش برهانی و ناظرین هم پیروز قربانی و امیر حسین صادقی و هر بازیکنی هم از تیم مقابل به توپ ضربه زد از زمین اخراج بشه اینجوری شاید ایشون تا حدی راضی بشه
علی کریمی از نوع استقلالیشه این بنده خدا
کلا تو حاشیس
چجوریه تا کوچکترین اعتراضی سرمربی پرسپولیس میکنه همه خواسته هاش اجرا میشه به آقا فرهاد که میرسه همه تقصیر اون میشه. وقتی مدیر عامل این همه ساکته و هیچ هزینه ای نمیکنه تقصیر فرهاد چیه.
این لنگیا ساکت بشن مجیدی حرف حق میزنه
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر