بازدید 102226
بیشترین جست و جو‌های ایرانیان در گوگل در ۴۸ ساعت گذشته

جانبازی علیرضا زاکانی مورد توجه کاربران اینترنت/ چرا واژه سندرم در گوگل پر جست و جو شد/ سرقت شبانه ای که آزیتا ترکاشوند را در گوگل ترند کرد

روزانه عبارت و مفاهیم متعدد و صد البته متفاوتی از سوی کاربران فضای مجازی در شبکه‌های اجتماعی و موتور‌های جستجوگر جست و جو می‌شود؛ مفاهیمی که بعضاً با تحولات خبری ارتباط تنگاتنگی دارند و کاربران به دنبال اطلاعات بیشتری در مورد آن‌ها هستند. در بسته خبری پیش روی، به مهم‌ترین مفاهیم جست و جو شده و بیان دیگر ترند‌های گوگل در ۴۸ ساعت گذشته اشاره شده است.
کد خبر: ۱۰۵۶۴۵۰
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۰ 07 June 2021
صضی
روزانه عبارت و مفاهیم متعدد و صد البته متفاوتی از سوی کاربران فضای مجازی در شبکه‌های اجتماعی و موتور‌های جستجوگر جست و جو می‌شود؛ مفاهیمی که بعضاً با تحولات خبری ارتباط تنگاتنگی دارند و کاربران به دنبال اطلاعات بیشتری در مورد آن‌ها هستند. در بسته خبری پیش روی، به مهم‌ترین مفاهیم جست و جو شده و بیان دیگر ترند‌های گوگل در ۴۸ ساعت گذشته اشاره شده است.

به گزارش «تابناک»؛ در بازه زمانی مورد اشاره، مفاهیم و عباراتی چون «آزیتا ترکاشوند»، «تریدر کیست؟»، «گلوتن چیست؟»، «بردیا سعادت»، «جانبازی زاکانی»، «سندرم» و... از مهم‌ترین موضوعاتی بود که کاربران ایرانی در اینترنت به دنبال اطلاعاتی در مورد آن‌ها بودند.

در ادامه در مورد مفاهیم و عبارت‌های فوق و چرایی ترند شدنشان بیشتر خواهیم گفت.
 

آزیتا ترکاشوند

آزیتا ترکاشوند، یکی از بازیگران سینما و تلویزیون ایران است. او در روز‌های گذشته پستی در شبکه مجازی اینستاگرام گذاشت که حکایت از سرقت از منزلش داشت.

از قرار معلوم در یکی از شب‌های اخیر که این بازیگر سینما در خانه نبوده، افرادی به قصد سرقت وارد خانه اش شده اند و بسیاری از اشیا و لوازم گران قیمت او را به سرقت برده اند.
جانبازی علیرضا زاکانی مورد توجه کابران در گوگل قرار گرفت/ چرا عبات واژه سندرم در گوگل پر جست و جو شد؟/ سرقتی که آزیتا ترکاشوند را در  گوگل ترند کرد

انتشار این پست در صفحه مجازی او حالا سبب شده تا بسیاری از رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی این خبر را پوشش بدهند و حالا نام او به یکی از عناوین پر جست و جو در گوگل و اینترنت تبدیل شده است.
 

تریدر کیست؟

با داغ شدن بازار ارز‌های دیجیتال در ایران و روند روزافزون مراجعه سرمایه گذاران ایرانی به این سمت، حالا مفاهیمی چون ترید و تریدر به یکی از پرسش‌های مهم کاربران علاقه مند در موتور‌های جست و جوگر تبدیل شده است.

این از آنجایی مهم شده که می‌دانیم سرمایه گذاران ایرانی عمدتاً در پی این هستند تا با معامله‌های مستمر و در یک بازه زمانی کوتاه درست مثل تریدر‌ها در بازار‌های ارز دیجیتال کسب سود کنند.

ترید یا معامله، یکی از مفاهیم اصلی اقتصادی است که شامل خرید و فروش کالا و خدمات با پرداخت هزینه آن از خریدار به فروشنده یا مبادله کالا یا خدمات بین طرفین معامله است.

ترید یا به انگلیسی «Trade»  می‌تواند در یک اقتصاد بین تولیدکنندگان و مصرف‌کنندگان نیز صورت بگیرد.

 همچنین تریدر، فردی است که در بازار مالی برای خود یا به نمایندگی از شخص یا موسسه دیگری به خرید و فروش دارایی‌های مالی می‌پردازد که هدفش کسب سود از معاملات است.

تفاوت اصلی بین یک تریدر (معامله‌گر و یک سرمایه‌گذار)، مدت زمانی است که شخص آن دارایی مالی را در اختیار دارد. سرمایه‌گذاران معمولا تمایل دارند افق زمانی بلند مدت را برای معاملات خود در نظر بگیرند. در حالی که تریدر‌ها معامله‌گران تمایل دارند برای مدت زمان کوتاه‌تری دارایی‌های خود را سرمایه‌گذاری کنند و معمولا روند‌های کوتاه مدت را زیر نظر دارند.

در واقع تریدر، اوضاع موجود در بازار مالی را تجزیه و تحلیل می‌کند و با اتکا به داده‌های حاصل از تحلیل خود، معاملات را انجام می‌دهد و از نوسانات قیمت در بازار سود کسب می‌کند. یک تریدر می‌تواند هر شخصی باشد؛ از یک سرمایه‌گذار فردی گرفته تا یک موسسه جهانی.

خانه سرمایه در این باره نوشته است: همان‌طور که مشخص است، تریدینگ تاریخچه‌ای به قدمت انسان‌های اولیه دارد. اولین شکل‌ ترید، داد و ستد کالا یا انجام معاملات بدون استفاده از پول بود که شامل مبادله‌ مستقیم کالاها و خدمات می‌شد. پس از آن با اختراع پول و پیشرفت اقتصاد، معاملات و دارایی‌ها شکل دیگری به خود گرفتند و تریدرها دیگر از طریق مبادله‌ پول و ارز به ترید می‌پرداختند. به ترید بین دو معامله‌گر «ترید دوجانبه» و به ترید بین بیش از دو معامله‌گر «ترید چند جانبه» گفته می‌شود. در حالت کلی، ترید می‌تواند به دو شکل انجام شود؛

  • ترید دارایی‌های فیزیکی (مانند معاملات طلا، نقره و سکه)
  • ترید دارایی‌های مجازی (مانند سهام یا ارزهای دیجیتال)

بورس اوراق بهادار، یکی از پیشگامان معامله‌ سهام در ایران است که الکترونیکی کار خود را انجام می‌دهد. در دنیا نیز NASDAQ (نزدک) و NYSE (بورس اوراق بهادار نیویورک) از بنیان‌گذاران این حوزه هستند. ترید دارایی‌های دیجیتال، مبادله یا خرید و فروش ارزهای دیجیتال – مانند بیت کوین، اتریوم، ریپل و … – یا تبدیل ارز دیجیتالی به ارز دیگر است. در حال حاضر مفهوم معامله در دنیای ارزهای دیجیتال بسیار به کار گرفته می‌شود. ارز دیجیتال، نوع دیگری از ارز است که فقط دیجیتالی یا الکترونیکی و نه فیزیکی در دسترس است. این نوع از ارزها به دلیل اینکه نیازی به واسطه ندارند، اغلب ارزان‌ترین روش برای ترید ارز هستند. اما معاملات در زمینه‌ ارزهای دیجیتال، نیازمند مهارت تحلیل قیمت این ارزها در بازه‌های زمانی مختلف است که قبل از شروع باید نسبت به آن آگاهی داشت. معامله در دنیای ارزهای دیجیتال نیز معمولا با همان دو نوع رویکردی که در ابتدای مقاله توضیح دادیم انجام می‌شود؛ یکی به‌ صورت سرمایه‌گذاری کوتاه‌ مدت یا خرید و فروش لحظه‌ای و دیگری سرمایه‌گذاری بلند مدت.

گلوتن چیست؟

گلوتن از خانواده‌ی پروتئین‌هاست که در غلاتی مانند گندم، چاودار، اِسپِلت (گندم آلمانی) و جو یافت می‌شود.

برای بسیاری از شهروندان موضوع استفاده یا عدم استفاده از این پروتئین مهم است و آن‌ها در مورد اینکه آیا لازم است نسبت به حذف این پروتئین اقدام کنند یا خیرريال پرسش‌هایی دارند که همواره برای رسیدن به پاسخ آن در گوگل  جست و جو می‌کنند.

در واقع گلوتن از خانواده‌ی پروتئین‌هاست که در غلاتی مانند گندم، چاودار، اِسپِلت (گندم آلمانی) و جو یافت می‌شود.

از میان غلات گلوتن‌دار، گندم بیشتر از سایرین مصرف می‌شود.

دو پروتئین اصلی موجود در گلوتن، گلوتنین و گلیادین نام دارند. گلیادین عامل اصلی بسیاری از آثار منفی بر سلامتی است.

وقتی آرد با آب مخلوط می‌شود، پروتئین‌های گلوتن شبکه‌ای چسبناک تشکیل می‌دهند که از نظر استحکام شبیه چسب است.
 
جانبازی علیرضا زاکانی مورد توجه کابران در گوگل قرار گرفت/ چرا عبات واژه سندرم در گوگل پر جست و جو شد؟/ سرقتی که آزیتا ترکاشوند را در  گوگل ترند کرد

خاصیت چسب‌مانند گلوتن باعث کشسان شدن خمیر می‌شود و به نان این قابلیت را می‌دهد تا هنگام پختن، پُف کند. گلوتن به نان بافتی قابل‌جویدن و خوب می‌دهد. جالب است بدانید که نام گلوتن (glu-ten) از خاصیت چسبناکی (glue-like) خمیر مرطوب گرفته شده است.

پیشتر بی بی سی فارسی در مورد رژیم غذایی بدون گلوتن نوشت: برای بیشتر افراد رعایت رژیم غذایی بدون گلوتن هیچ فایده‌ای ندارد و حتی وقتی بدون دلیل موادغذایی بدون گلوتن مصرف می‌کنیم باعث مشکلاتی برای سلامت خود می‌شویم مگر آنکه توجه خاصی به مواد غذایی مصرفی خود داشته باشید.

گندم کامل، جو و چاودار سبوس‌دار دارای درون‌دانهٔ این غلات و در نتیجه دارای گلوتن هستند. این‌ها غنی در مواد‌غذایی و شامل فیبر، آهن، ویتامین ب و کلسیم هستند.

محصولاتی که گلوتن آن‌ها حذف شده است با غلات تصفیه‌شده تهیه می‌شوند. غلات تصفیه‌شده فقط درون‌دانه دارند و در نتیجه مواد‌غذایی کمتری دارند. اگر می‌خواهید رژیم غذایی بدون گلوتن را رعایت کنید باید به جای این مواد غذایی تصفیه‌شده، غلات طبیعی بدون گلوتن بیشتری بخورید مانند کینوآ و گندم سیاه.

گسترش بازار محصولات بدون گلوتن باعث سودآوری ناگهان این صنایع شده است و بعضی از این محصولات سرشار از چربی و خیلی پر‌کالری هستند.
 

بردیا سعادت

تیم ملی والیبال ایران در ششمین خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۱ مقابل بلغارستان قرار گرفت و با نتیجه ۳ بر صفر مقتدرانه پیروز شد. شاگردان آلکنو تیم بلغارستان را با نتیجه ۳بر صفر و امتیاز‌های (۲۵-۲۰)، (۳۳-۳۱) و (۲۵-۲۲) شکست داد.

به عقیده بسیاری از کارشناسان، یکی از بهترین و موثرترین بازیکن‌های ایرانی در این بازی بردیا سعادت بود؛ والیبالیستی که گفته می‌شود در این دیدار سورپرایز تیم ما بود، او در قطر پاسور با سبک و سیاق خاصی توپ زد، پرش بلند و ضربات شلاقی نمودار چشمگیری از پیشرفت این جوان شایسته بود.

حالا و پس از این بازی درخشان نام او به یکی از پر جست و جو‌ترین نام‌ها در اینترنت تبدیل شده است.
صضی

جانبازی زاکانی

در نخستین مناظره انتخابات ریاست جمهوری که روز شنبه ۱۵ خردادماه برگزار شد، علیرضا زاکانی یکی از نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری بود که انتقادات تندی را علیه عبدالناصر همتی و دولت دوازدهم مطرح کرد.

او در قسمتی از مناظره به معلولیت دستش اشاره کرد و البته غیر مستقیم موضوع جانبازی خود را پیش کشید.

این موضوع خیلی زود در شبکه‌های اجتماعی با واکنش‌های مختلفی رو به رو شد و برای بسیاری جانبازی علیرضا زاکانی که گفته می‌شود جانباز ۵۰ درصد دفاع مقدس است، سوال شد؛ سوالی که تحت عنوان جانبازی زاکانی در گوگل جست و جو می‌شود.
 
در مورد علیرضا زاکانی در ویکی تابناک بیشتر بخوانید

در مورد سوابق ایثارگری علیرضا زاکانی به این موارد اشاره شده است: شصت و دو ماه حضور داوطلبانه در جبهه‌ها، شرکت در پانزده عملیات بزرگ رزمندگان اسلام و افتخار جانبازی پنجاه درصد حضور در ستاد جنگ های نامنظم، لشکرهای محمّد رسول‌ا… (ص) و سیدالشهداء (ع) و قرارگاه های جنوب و غرب، عمدتاً در واحدهای «تخریب» و «اطلاعات و عملیات» و توفیق قبول مسئولیت‌هایی از جمله مسئول محور «اطلاعات و عملیات» قرارگاه نجف اشرف ۳، قائم‌مقام «اطلاعات و عملیات» لشکر محمّد رسول‌ا… (ص) و نهایتاً مسئولیت محور این لشکر.
 
بیشتر بخوانید 

سندرم

نشانگان یا سَندرُم در پزشکی و روانشناسی، آمیزه‌ای از علائم و نشانه‌ها که حاکی از اختلالی خاص است. سندرم به معنی مجموعه‌ای از خصوصیات قابل تشخیص بالینی است. شامل نشانه‌های بیماری ـ که توسط بیمار گزارش می‌شود ـ علایم پزشکی که توسط پزشک دریافت می‌شود و پدیده‌ها و خصوصیاتی که معمولاً با هم اتفاق می‌افتند.

انواع مختلفی از سندرم در جوامع مختلف شناسایی شده که یا فردی و یا گروهی امکان بروز و ظهور دارد.

در نخستین مناظره انتخابات ریاست جمهوری، آقای مهرعلیزاده خطاب به آقای رئیسی دیگر نامزد انتخابات گفت که او دچار سندرم پست بی قرار است و به همین دلیل نامزد انتخابات ریاست جمهوری شده است.

این عبارت و لقب دهی سبب شد تا واژه سندرم پست بی قرار که البته نوعی تمسخر و غیر واقعی بود و به صورت مشخص‌تر، عبارت سندرم در موتور‌های جست و جو به شدت جست و جو شوند.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۱۰۵
با کمال تأسف از ایشان(زاکانی) جز پرده دری،تهمت،افترا و بی عفتی ودروغ چیزی در این مناظره و طی این سال ها ندیدیم.کاش سالهایی را که از عمرشان در جبهه و جنگ گذراندند در خانه می نشستند
پاسخ ها
ناشناس
| Pakistan |
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
به گوش پزشک مراجعه کن چون ما چنین چیزای که تو شنیدی رو نشنیدیم...
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
ماموریت زاکانی: تخریب بقایای اصلاح طلب ها با بگم بگم!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
تهمت دروغ افترا
علی
| United States of America |
۱۴:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
کجاش تهمت بود
حقیقت رو بیان کردن
حیدر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
اگر کورش کبیر هم کاندید ریاست جمهوری شود یا به مدرک تحصیلی اش حمله می کنند یا می گویند خیلی دنبال کشور گشایی است.
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
معلوم از وابستگان همون دزدا هستی که بهت برخورده !!! ! کسی که افترا و تهمت زد همتی و مهر علیزاده بودن که فقط آمده بودن برای لجن پراکنی که خدا شکر نتیجه معکوس داد و چوبش را هم تو انتخابات خواند خورد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
حمید
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
بگم بگم چیزیه که طرف میخواد بگه اما نمیگه. زاکانی که حرفشو زد کجا بگم بگم بود؟ مگه شما تلویزیون که میبینی تو رویا سپری میکنی؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
اگه اونا جبهه نمیرفتن الان شما نبودی که اظهار نظر
کنی با جبهش چیکار داری
ناشناس
| Canada |
۱۹:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
ناشناس 17:30 لطفا دیگه این .....( مجبورم نقطه چین بزارم تا سانسور نشه) را تمام کنید. این همه جبهه رفتن این و اون رو تو سر مردم نزنین. مگه فقط همین تعداد 200 یا 500 نفر بودن که در زمان جنگ جبهه رفتن و تا از ناموس و سرزمین ما دفاع کنن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ واقعا شرم بر شما که این همه وقاحت دارین. این همه وقاحت برای چیه اخه؟ چرا تا چیزی میشه، تا کسی اعتراضی می کنه، تا کسی انتقادی می کنه، فوری می فرمایید اگه اینا نبودین ناموس شما دست عربها و ... بود. واقعا باید خجالت بکشید. اون کسایی که دفاع کردن اولا با نیت واقعی دفاع کردن و هیچ چشمداشتی هم نداشتن بعدش هم این اقایون سالهای سال هست که دارن نون همون چند وقت جبهه رو می خورن .... لطفا دیگه ادامه ندید.و این همه جبهه جبهه نکنین. کسی ادعاش میشه و با پیشانی که جای مهر به شدت روی اون معلومه دیگه نباید با زیرکی بحث جانبازی خود رو مطرح کنه. مگه جانباز شده که الان اون رو تو سر این و اون بکوبه؟ بعدش هم هر روز خدا نماز خوندن و سر به مهر داشتن باعث این همه جای مهر تو پیشانی نمیشه. من نمی دونم اقای زاکانی که این همه اهل عبادت هست که چای مهر اونجوری روی پیشانی مبارک ایشان هست، پس کی وقت می کنه تا کارهایی اداری، دولتی و بقیه مسئولیت های اجرایی خود رو انجام بده. رای نمیدیم
...........
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
واقعا باعث تاسف که کشور. به.دست. کسانی مثل. . همتی. علیزاده بیفته. دروغ تهمت.!!!!!!.. کسانی همچون زاکانی بودن که چندین سال ازکشور ومیهن دفاع کردند از خودگذشتگی کردند. . .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
جواب زاکانی را خدا و مردم باید بدهند. از آن حراف های مدعی است.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
یا از سر بیکاری برای آزار دیگران مطلب نوشتی با گوشت سنگینه و نشندیدی که انشای جنگ روانی که چه کسانی متنی از قبل توسط متخصصین جنگ روانی تهیه شده است را خواند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
اینایی که گفتی بیشتر به مهرعلی زاده و همتی می خورد
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
شجاع ترین نماینده مجلس در مبارزه واقعی با فسادزاک
دانه درشتها و مطلع ترین نامزد به ریز ارقام بودجه ،
متاسفانه نحوه برخورد و عملکرد زاکانی در مجلس و مناظره اول اصلا با چیز هایی که باید از یک جانباز با این سوابق که اعلام شده اصلا تطابق نداشت
پاسخ ها
ناشناس
| Pakistan |
۱۳:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
مبارزه با فساد مهمترین رسالت یک رزمنده و جانباز است که ایشان به نحو احسن آنرا دنبال می کند.
ناشناس
| Netherlands |
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
ایشون تو جواب تهمتها و بی ادبیها از خودشون دفاع کردن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
خیلی ذهم بجا و درست بود وقتی متهمان وضعیت کشور و خائنان به کشور و مملکت جای طلبکار می نشینند و با دروغ پردازی و افتر قصد تخریب طرف مقابل را دارند باید مسئولانه توی دهانشان زد اینها 8 سال به کشور خیات کردند بیت المال را غارت کردن و امثال زاکانی هم بدرستی به وظیفه انقلابی و دینی خودش عمل کرد باید دزدان را بی ابرو کرد که زاکانی خوب از پس این وظیفه برآمد .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
برخورد زاکانی فقط دفاع از تهمتها بود
سندرم پست بی قرار !!!!!!!!!!!خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
سندرم پست بیقرار رو اقای مهرعلیزاده داره که تا حالا 14تا پست عوض کرده
فرهاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
مردک خودش 100 پست گرفته آنهم در حالی که هیچ شایستگی نداشته و فقط بخاطر رفیق بازی و جناح بازی این پست و آن پست را بهش دادن ! دیدید که یه جمله از خودش هم نتونست بیان کنه همش بیانیه و انشا خوند آنهم چیزی یود که دستش داده بودن و باید میخوند !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
البته دخترش هم با مدرک طراحی دوخت دبیر شورای گردشگری سلامت جزیره کیش شده. بعد میاد به دیگری اون هم به دروغ و جهت تخریب میگه 6 کلاس سواد داری شدی رییس . اصلاح طلب جماعت همینه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
سندرم شییفتگان خدمت با یه نموره تشنگی قدرت
متاسفم برای اقای مهر علیزاده. در این سن وسال دیگران را مورد تمسخر قرار داده. اقای مهر علیزاده شما که گفته هات از روی نوشته هات بود‌ همون و یس می دادی. بهتر نبود ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Pakistan |
۱۳:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
واقعا ؛ ادب مرد به ز دولت اوست ..
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
ادب رو که بگذریم که میر ما بجای هنر در شعر به کار بد. شرف رو بجاش بگذاریم که رقابت شرافتمندانه و با همه مدعیان واقعیه نه ...
من ازین ۱۵ سالگی معلول جنگم ومتاسفانه راه نمیتونم برم پلی درصد معلولیتم ۳۵/ هست چطور اینها ۵۰/گرفتن الله اعلم
پاسخ ها
مصطفی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
اینا فرق فوکولن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
احتمالا جانباز جسمی نیست ،
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
مگه شما هم نماینده مجلسی عزیز دلم. شرمنده ایم. از آنچه می کشید شرمنده ایم
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
منم جانبازم ما فقط ظاهر را میبینیم که دست هست از بدنشان خبر نداریم
راضد
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
سلام
دقیقا برادرمنم جانبازه به زور راه میره کل بدنش ترکشه پاهاش داره خشک میشه یه وری راه میره کمرش راست نمیشه ترکشای تو سرش همیشه درد داره ولی کلا 25 درصد هست برای منم 50 درصد سواله
ابراهیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
شاید بقیه ش شیمیایی باشه
عملکرد بانک مرکزی در ١٣ سال اخیر

همتی: ۲۰ میلیارد دلار درآمد نفتی، تحریم و بحران‌های داخلی - خارجی، رشد قیمت ارز: ۲/۴ برابر
محمود بهمنی: ۳۴۳ میلیارد دلار درآمد نفتی، رشد قیمت ارز: ۳/۲ برابر
سیف: ۳۲۰ میلیارد دلار درآمد نفتی، رشد قیمت ارز: ۲/۹ براب
#گزارش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
خود همتی میگه درآمد بانک مرکزی ( تنها مبالغی که به بانک برگشته) ۴۵ میلارد دلار هستش ، اونوقت شما میگی کل درآمد همتی ۲۰ میلیارده ؟
اونم تازه سال ۹۷ رو میگه که کمترین درآمد رو داشت.
فقر اخلاق نمی شناسه. حاصل عملکرد دولت افزایش فقر روز به روز و ناامنی بیشتر جامعه بوده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
این حاصل عملکرد مسئولان به خاطر هدایت کشور به گونه ای که با دنیا سرشاخ بشود بوده است. این به خاطر انکار هولوکاست و برخی کارهای بیفایده و حساسیت بر انگیز در عرصه بین الملل بوده که ۷ قطع نامه منشور ۷ سازمان ملل به بار آوردند و خود آن را کاغذ پاره خواندند ولی سال آخر واقعیت را به چشم دیدند که ارز جهش سه برابری کرد و با این وضعیت فلاکت بار دولت را به نفر پس از خود واگذار کردند.


عززانی که این واقعیت به این مهمی و تاثیر گذاری را انکار می کنند آیا اگر دولت محبوب خودشان هم درهمین شرایط بسیار دشوار می بود باز هم این عامل را انکار می کردند؟ انصاف و عدالت در قضاوت کجا رفته است. مطمين باشید که اگر مدیریت نشده بود شرایط بسیار بدتری حاصل از این جنگ تحریمی برای کشور پدید می آمد. منصف باشیم
مغرور و بی ادب ترین کاندید و جانباز زاکانی
پاسخ ها
ناشناس
| Pakistan |
۱۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
بی ادب ترین کامت گذار نیز جنابعالی...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
مجسمه کلاغ حرف مفت تقدیم به جواب دهنده اول به تو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
خیلی بی ادبی
جانبازان محترمند و بر گردن کشور حق دارند ولی این دلیل نمی شود که بعضی حقوق را برایشان قایل شوند ای کاش از اول آنقدی تامین بشوند که نیازی به سایر مشاغل نداشته باشند جانبازی عامل اینکه کسی کاری را بهتر انجام میدهد نیست خیلی ها با این سهمیه بر سر کارها آمده و نتیجه اسفناک داده اند
به دید یک ناظر بیرونی, ادب و رفتار آقای زاکانی و تند خویی و تند روی وی چندان خوشایند نبود. این رفتار نشان دهنده یک ضعف شخصیتی است. . نکته دیگر, ر ذهن انسان این پرسش شکل می گیرد که آیا آقای زاکانی از امتیار سهمیه جانبازی برای رفتن به دانشگاه استفاده کرده است یا نه؟ وقتی وی دایما در جنگ بوده است, چگونه فرصت کافی برای تحصیل داشته است؟ آیا برتری ورود به دانشگاه وی را همان امتیاز رزمندگی تسهیل نکرده است؟ از سوی دیگر, وی در حالی که به اصلاح پزشک شده است؛ آیا تمام وقتش در سیاست نگذشته است؟ آیا چنین فردی وقت کافی برای دانش افزایی داشته است تا ارتقای علمی داشته باشد؟
البته خدای نکرده هدف از این پرسش ها قصد توهین به ایشان نیست.
اما با آنالیز رفتارهای وی در مجلس و تندروی های وی با مقایسه تند مزاجی اش در مناظره گواهی بر نبود توانایی شخصیتی در اداره یک کشور است.
البته گرچه در ذهن بنده و تعدادی از افراد وی را یک نامزد پوششی بیشتر می توان دانست تا یک کاندید واقعی! همان چیزی که دیگر نامزدها اشاره کردند.
پاسخ ها
ناشناس
| Pakistan |
۱۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
درصد رزمندگان دفاع مقدس هم اکنون مدارج بالای دانشگاهی و علمی دارن...اگر هم از سهمیه رزمندگان و جانبازان استفاده کرده حق مشروع و قانونیش بوده... ضمنا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
به نظرتون اقای زاکانی واسه چی این حرفارو زد جز برای اینکه جواب همتی و مهر علیزاده رو بده. مهرعلیزاده از همه بزرگتر خجالت نمیکشه اول کار شروع کرده انشا خونی و تهمت زدن اونوقت زاکانی که جواب این بابا رو داده میشه بی شخصیت. همتی هم به جای حرف زدن از برنامه هاش شروع کرده به دروغ گویی و تهمت اخه اگه این بی ادبی نیس پس چیه بعد اونوقت زاکانی که از خودش دفاع کرده میشه ادم بده والا خجالتم خوب چیزیه
؟؟؟
| United States of America |
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
چ ربطی داره
چرا با کلمات بازی میکنین
مگه شما در جریان لحظه ب لحظه زنگییش بودی ک زمان رو زیر سوال بردید ک وقت داشت یا نداشت؟؟؟
اتفاقا از خصوصیات مناظرش این بود ک رک و پوست کنده حرفاشو زد..
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
با نظر شما مخالفم چون اگر به شما کسی تهمت دروغگو بزند چه جوابی خواهید داد اتفاقا جواب اقای زاکانی خیلی مؤدبانه و به موقع بود گفت ما که هنوز چیزی نگفتیم که به ما میگویی دروغگو
بردیا سعادت هم از هموطنان غیور ترک زبان آذری تبار ایران زمین است. ایران سربلند و جاودان، با اتحاد تمامی اقوامش
جانبازی دلیل بر دانش کشور داری نمیشه هموطنان خوبم ترو خدا با امتیاز خانواده شهید و جانباز وووووپست های کلیدی رو بکسی نسپارید مملکت داره از دست می‌ره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
حالا نه اینکه اون شیش تای دیگه پرفسور مملکت داری و مدیریتن!!!!!!؟؟؟ بنده خدا کجای کاری؟!!! از توی همین ۷ تا افلاطون موجود یکیشون رییس جمهور میشه حالا چه با هفتا رای چه با هفت صدتا!!!!
ایشان جانبازی اش را بهانه کردند برای تغییر رشته تخصصی پزشکی. که حرف ایشان کاملا بی اعتبار است. اولا با یک دست و یک پا و یک چشم می توان تخصص اطفال را گذراند. پزشکی هسته نفرات اول تا 5 کنکور پزشکی قبول می شوند.
پاسخ ها
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
پزشک اطفال باید از سلامت جسمی برخوردار باشد تا بتواند راحت طفل را بالا و پایین کند و معاینه نماید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۴:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
سهمه جانبازان هم وارد وانشگاه شدند
پس خیلی بیکارن ملت که اینارو سرچ میزنن
بیکارتر از اونا هم منم که نشستم نتایج سرچشونو میخونم
پس جناب دکتر زاکانی سابقه دیرینه ای در تخریب داره ( تخریبچی در جنگ) که اینطور لودر وار میره جلو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
بله با لودر از روی دروغ و تزویر و ریا رد شده
یاد جانباز رد صلاحیت شده این انتخابات ، محمود صادقی ، گرامی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
سلام. ما رای می دهیم ولی درست انتخاب می کنیم نه مثل دفعه قبل که گفتیم و متاسفانه این شد
کاظمی از شیراز
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
میان صادقی متفکر و خردمند تا زاکانی بی اعصاب و مدعی تفاوت از زمین تا آسمان است. اولی فرزند شهید آیت الله صادقی است فردی که در شهر خود ساواکی ها را آنچنان عادلانه محاکمه کرد (علی رغم درخواست مردم که اعدامشان کنید) که یکی از آنها در آینده با مردم پیوست و پدر شهید شد و در مراسم دفن فرزند شهیدش به مردم گفت اگر آیت الله صادقی محاکمه به عدل نکرده بودند من و فرزندانم امروز ضد کشور و مملکت و مملو از بغض و کینه بودیم. همچنین است فرزند شهید مطهری اینها همه افراد اندیشمند و آزاده و مستقل را رد صلاحیت کردند. اگر شهید مطهری و بهشتی و طالقانی و می ماندند هرگز در مملکت بر این پاشته نمی گشت.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۸
حیف اسم جانبازی که روی یه آدمی مثل زاکانی بگزارم .....
آزیتا ترکاشوند و سایر مردم عزیز و خودم ، همه باید بدانیم که اعمال و رفتار و کم رعایتی و بی رعایتی های همه ما در نااامنی جامعه تاثیر گذار است .... مثلا با به رخ کشیدن ثروتمان و ایجاد حسرت و یا طمع در برخی اقشار ، یا با بی حجابی و کم حجابی و بک دوزک و قر و فر و تحریک برخی مردان و جوانان و نوجوانان و خب برآورده کردن شهوات پول میخواد و خیلی ها برای رسیدن به این پول راه دزدی را پیش میگیرند یا به زور یا فریب یک بی گناه و طفل معصوم را قربانی میکنند. .... یا با عدم پرداخت خمس و زکات و یا با ثروت اندوزی و بی توجهی به فقرا... خلاصه همه ما مسئولیم و صد البت برخی از سر تنبلی و زیاده خواهی دزدی میکنند که حسابشون جداست ولی اکثریت سارقین از ناچار دزدی میکنند و نباید خودمان را مبری بدانیم و فقط دیگران را مسئول ناامنی ها بدانیم. ویقینا این باعث مبری شدن فرد دزد نمیشود ولی اینگونه توییت زدن و همه چی را گردن نیروی انتظامی و دیگران انداختن هم درست نیست. هم باید غذای سالم بخریم هم بگذاریم داخل یخچال ... هم باید آموزه های دینی و انسانی را رعایت کنیم (تا کمک به گسترش فقر و دزدی و تجاوز به عنف و فحشا نشویم) هم شرطه و پلیس داشته باشیم برای برخی نخاله های جامعه .... در جامعه ای همه فقیر بودند ولی کسی احساس فقر نمیکرد ... پس بیایید آموزه های دینی و انسانی را رعایت نماییم مخصوصا در شرایط سخت این روزها .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
اوامرتان مطاع!!!! دستور دیگه ای نیست قربان!!!!؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
منفی دادم چون راه حلهای مناظره گران طولانی و کلی گویی بود فقط
پس مدرک پزشکی ایشون هم مثل قاضی زاده ورئیسی بواسطه جانبازی وسهمیه بود رتبه 35000شده 350رفت پزشکی رئیسی هم بواسطه مدرسه عالی شهید مطهری مدرک بدون حضور درکلاس گرفت حالا بفرمائید کدامیک ازمسئولان کشورما با مدرک ابتدایی رفتن دیپلم گرفتن وکنکور دادند لیسانس وفوق لیسانس ودکترای قبول شده با قاطعیت 1درصد هم نداریم همه اینها بارانت وتقلب وسهمیه دمشون گرم واقعا چه نخبه هایی هستند اینها
پاسخ ها
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
هر چی باشند از مسئولینی که مدرک افتخاری گرفتن یا خریدن یا با نفوذ صاحب مدرک شدن بهترند
درود بر زاکانی که هم امنیت را برای ما فراهم کردن و در جبهه و جنگ سهم بسزایی داشتند و ما تمام قد برای افتخارات ایشان می ایستیم و هم بصورت جدی با مفاسد مبارزه می کنند اینگونه ادم ها باید در مستند باشند
سلام اولا هوش بالای ایشون می رسونه که رشته بالای پزشکی قبول شدن در ثانی بنده خدا گفت بامسافر کشی پزشکی خونده نه مثل امثال اقای همتی بورسیه دولت خارج از کشور بودند بعد چرا فکر می کنید همه جانبازان و خانواده شهدا سهمیه قبول می شن بی پدر بزرگ شدن فرزندان شهید نمی بینید زجر بی پدر بزرگ کردن همسران شهید و داغ بی فرزندی مادران شهیدو نمی بینید شما هم اگه پدراتون خوشی زیر دلشون نزده بود و لیاقت داشتند شهید یا جانباز یا ازاده با رزمنده می شدند خجالت بکشید حیا کنبد این عزیزان جنباز شهیدان زنده اند خودتونو بزارید جای اونا دست یا پا یا چشم نداشته باشید یا مصنوعی می باشد ببینید اگر خون شهدا و جانبازان و فداکاری ایثارگران نبود اسراییل و امریکا و امثالهم ایرانو مثل سوریه عراق فلسطین و افغانستان می کردند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
شنیدن کی بود مانند دیدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
قبول شدن اقای زاکانی بدون درس خوندن در رشته پزشکی به جای هوش بالاشون،بیشتر سهمیه کنکور بالاشون رو نشون میده
مهرعلیزاده خودش میدونه رای نمیاره فقط اومده ...
در هر صورت این آقا هم بی انصاف بود هم بی ادب خود ایشان باید قضاوت کند که دوستانشان در ایجاد شرایطی که به آن انتقاد دارند چقدر سهیم هستند ایشان می داند که رای نمی آورد فقط آمده است برای حمله به دولت و عقده گشایی
درود بر زاکانی که به جریان فساد و سوء مدیریت با شهامت تمام باج نداده و مدافع حق و عدالت است...یا علی مدد
جواب بی ادبی همتی و مهرعلیزاده که با تهمت و کذب انجام شد رو باید جواب محکم و مودبانه. اقای زاکانی داد.چرا بعضیا بهشون فشار اومده از جواب ایشون.
جواب بی ادبی همتی و مهرعلیزاده که با تهمت و کذب انجام شد رو باید جواب محکم و مودبانه. آقای زاکانی داد.چرا بعضیا بهشون فشار اومده از جواب ایشون.
آقای زاکانی نگفت چگونه با تجدیدی توانست در کنکور رشته پزشکی قبول شود.
البته جانبازی ایشان قابل تقدیر است ولی از سهمیه جانباز در دانشگاه به علم و دانش ایشان چیزی اضافه نمیکند.
یک تحقیق و نظریه علمی که مربوط به خود ایشان و یا یک سخنرانی بر پایه دانش مرتبط با مدرک ایشان وجود ندارد.

دکتر مدرکی در مجلس و دولت زیاد داریم ...
دکتر زاکانی فردی دلسوز برای کشور است که به درستی ضعفهای دولت رو نقد میکنه.
همتی ومهرعلیزاده هیچ برنامه مشخص اقتصادی نداشتن وکاملابادست خالی امدن میخوان بادوتادرگیری ومتلک شاید دوتارای جمع کنن. رای به همتی ومهرعلیزاده یعنی دولت سوم روحانی دلارمیشه 60هزارتومن وایران رابه قحطی میرسونن.ادمی که اعتقادانچنانی نداره خیلی سخته بفکرملت باشه وفسادی نداشته باشه. یقیناادم مومن هیچگاه فسادنمیکنه
پاسخ ها
داد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
با نظر شما موافق هستم.
+ + +
به اشتباه رای منفی به نظر شما دادم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
اشتباهی مثبت دادم . هزاران منفی برای این کامنت کم است.
بعضی نظرهادرموردجناب آقای دکترزاکانی جانبازمحترم ازروی غرض ورزی وتهمت وافترابه این عزیزاست.
اگر کسانی مثل آقای زاکانی به جبهه نمی رفتند و مانند شماها که از ایشان بدگوئی می کنید در رختخواب راحت در کنار خانواده می خوابیدند الان زبان به این بلندی نداشتی و دشمن زبانت را بریده بود. در ضمن ایشان بسیار در مقابل فساد محکم ایستاده اند. و مخالفانش مفسدین و یا طرفداران آنها هستند.
سلام
نمیدونم چرا بعضیا اینجا اینقدر حق بجانب نظر دادن
مگه زاکانی بعنوان ی جانباز اومده یا از امتیاز جانبازیش استفاده کرده و کاندید شده؟؟
اتفاقا خیلی خوب بود ک نظرشو رک و بدون تعارف بر اساس حقیقت گفت
بقول معروف گفتن حقیقت تلخه..
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
نه پس. با رد کلی آدم خبره با بند پ اومده، نه سهمیه ؟!
این سوابق زاکانی به درد ریس جمهوری نمی خوره برای اموزش نظامی خوب است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
به درد تو همون آقای روحانی میخوره با گلابی برجام!!!نووووش جونت
من قطاری دیدم که سیاست می برد وچه خالی می رفت. سهراب سپهری
من با تمام احترامی که به خاطر جانباز بودن آقای زاکانی براشون قائلم ،ولی ترجیح میدهم به آقای رئیسی رأی بدهم،به نظر من فقط ایشون قدرت و توانایی نجات کشورمون از این بحران رو دارند ،فقط رئیسی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
آقای ریسی که 6 کلاس سواد دارند!!
به نظرم آقای زاکانی ازروی حق سخن گفت آخه این همتی هم دروغ میگه هم برنامه نداره مهرعلیزاده که اومده بودفقط آقای رئیسی روخراب کنه وتهمت میزدبسه دیگه نکنه فکرکردین ملت نمیفهمندخوب حرف حق تلخ اگرامسال آقای زاکانی نبودندماالان راحت سراجامون ننشسته بودیم ایشان برای ملت عزیزهستندوهیچ گونه بی ادبی رونداشتند
سلام دوستان جناب اقای ذاکانی مردی شجاع و غیرو است و برای ریاست جمهوری باید شجاع باشید تا بتوانید در مقابل امریکا ایستاد
رای من جناب آقای رئیسی هس.
چون همتی و مهر علیزاده ینی دولت سوم روحانی.
دولت روحانی و بی برنامه گی هاشون رو هم که دیدیم چه بر سر ملت اورد
درود خدا بر جانبازان عزیز ؛ ولی بخدا اگه زاکانی جانباز ۹۹درصد هم باشه یه میلیون رای نمیاره.
ترانه‌ای سرود به نام «مسخ
زاکانی در قد و‌قواره معاونت یک مدرسه هم‌نیست چه برسد به ریاست جمهوری!
همتی و مهر علیزاده هیچ برنامه ای ندارند و فقط چیزهایی را که بهشان دیکته شده بود از طرف حزبهایشان و حتی جواب سؤالهای مجری که با قرعه در امد را ندادند و شروع به خواندن نامه و اشعار کردند
کسی که افتخار جانبازی داره نباید از اون سو استفاده کنه امثال ایشان صدها برابر صدمه ای که دیدن از امتیازات استفاده کردن،چه برای خود چه خانواده پس حقی بر گردن مردم و مملکت ندارن چون فی سبیل ا... نبوده،طرف بابت یه صدمه یه بار دیه میگیره اینا مادام العمر و خانوادگی....
اگه مهرعلیزاده بحث سواد ۶ کلاسی رییسی را پیش نمیکشید، رییسی با چه بهانه ای میخواست ب جای جواب دادن ب سوالها، چهره مظلوم و حق ب جانب ب خودش بگیره و بگه اگه باتهمت زدن ب من کارا درست میشه پس بذارید تهمت بزنن!!!
چقدر ساده اید
همشون یه ماموریت بهشون محول شده
همتی و علیزاده اگه مستقل بودن باید استعفا میدادن بعد ازون رد صلاحیتها ....
به نظرم برای رییس جمهوری ایران در حال حاضر شخصی باید روی کار بیاید که اول از همه شجاع ونترس باشد که با مفاسدین برخورد کند وبا سواد باشد وبا برنامه پیش برود وپیگیر باشد که فقط زاکانی این گزینه ها را دارد واگر رییسی در قوه بماند وبه نفع ایشان کنار برود خوب است.فقط در صورتی که زاکانی بیاید به نظرم شاید مردم نفس راحت بکشند که حد اقل با مفسدین برخورد کند دل مردم آرام شود
این که رای به هر کاندیدایی رای به نظام است تعبیری است که متاسفانه بر ملت ایران تحمیل شده و این تحمیل تحمیل دیگری را هم به دنبال دارد و آن انصراف نیمی از مردم از رای دادن بخاطر وجود این تعبیر تحمیلی هست. درست آن این است که بگوییم که رای به کاندیدای مخالف جناح دارای قدرت انتصابی، رای به مخالفت با آن بخش از نظام است ولی متاسفانه با زرنگی تعبیر را وارونه کرده اند و از دو جنبه منفعت می برند. این بزرگترین اشتباه و بزرگترین کنترل ادارکی ای است که ملت ما حتی نخبگان دچار آن شده اند. عملا رای ندادن ضربه خاصی به افراد تمامیت خواه وارد نمی کند و فقط همین کنترل ذهنی و تفکر زاید هست که یک سد ذهنی به حساب می آید ولی در عمل رای ندادن هیچ ضربه ای به این قدرت مداران وارد نمی کند. برعکس رای دادن حتی اگر باعث شود فردی قدری معتدل تر روی کار آید که از سرشاخ شدن کشور با دنیا بکاهد این تاثیر قابل توجهی در سرنوشت کشور و وضع مردم دارد چه جلوگیری از بدتر شدن در برخی زمینه ها و چه پیشرفت و رشد در برخی زمینه ای دیگر.
باسلام_عزیزان توجه کنند، اول اقای همتی ومهرعلیزاده بودندکه شروع کردن به تهمت زدن! _1-همه شماهاکه وعده میدهیددروغ است2-شماهاهمه پوششی هستید3_معلومست چطوری مدرک گرفته اید4-مدرک شماسیکل است5-گروگان گرفته ای و... خب؛ بفرماییداینهاجواب نداشت؟ یعنی اقای زاکانی ورئیسی ورضایی نبایدجواب میدادند؟؟؟ آیاهمتی وعلیزاده برنامه ای هم ارائه دادند؟؟
با سلام، بهتر ما قبل از قضاوت قشر جانبازان و اولویت هایی که دولت براشون قائل شدن اول یه نگاهی به سایر کشورها و نحو برخورد مردمشون باهاشون بندازیم مثل نحو برخورد و احترامی که به نظامیان آسیب دیده میزارن. بعد یکم هم شده از خودمون خجالت بکشیم بابت حرفامون، چون هیچ چیزی نمی تونه پا، دست، چشم و یا هرچیزی که از دست دادن بهشون برگردونه و اگه ما الان خیلی راحت با تن سالم قضاوتشون می کنیم اگه همینا نبودن ایرانی هم نبود، روزگار به کسی وفا نداره شاید شما هم یه روز از الحاظ جسمی در وضعیت یه جانباز قرار بگیرید چون قضاوتشون کردید اون روز ارزش تن سالم رو می فهمید.
اخیرا رادیو زمانه پستی درتخریب خانوادهای معزز شهدا و جانبازان و ایثارگران و فرزندانشان مبنی بر گرفتن زمین و وام مسکن به مقدار سالانه هفتاد هزار مورد گذاشته که با آنکه اصل ماجرا را میدانند .عامدا به همراه سایر فسیلهای تیرانا نشین .و فاضلاب زادهای ساکن کانادا و آمریکا و استرالیا ووواپوزیسیونیستهای خارج نشین همگی هماهنگ شده ماموریت دارند که از پائین تا ردهای بالای حکومتی را تخریب کنند.زاکانی و امثال اوهم جزو همین تخریبها هستند .متاسفانه مردم کشورمان بخاطر یک سری مشکلات داخلی .بجای مطالبه گری قانونی و رفع مشکلات و تحلیل نظرات داخل و خارج افرادکارشناس ومردم عادی فقط خوب یاد گرفته اند تا بر علیه هموطنانشان معجونی درست کنند که هیچ دست آوردی بجز اغتشاش فکری و سرخوردگی مردم از زندگی را ندارد .اما اگر پستی از پارسه و تخت جمشید را ببینند .زندگی و حال فعلی خودشان را رها میکنند و با نوشتن مثنوی و نقطه نظرات عجیب کوروش و کاوه آهنگر و نادر و یعقوب لیث را سریعا زنده میکنند و خود را در قالب یکی از سرداران آن دوران می بینند .ولی از آنها اگر بپرسی گلاتن چیست و چرا دولت در زخم معده و سرطان معده و روده ملت و عمر کوتاه ایرانیان دخالت مستقیم دارد.و چه کسی دستور قطع آن را در قوت لایموت مردم داده را نمیدانند.آفرین بر کسانی که بدون تحقیق و مطالعه ومطالبه .به تخریب ایران و ایرانی و تجزیه آن و سلطه پذیری خودشان کمکهای فوری به دشمنان این آب وخاک انجام میدهند.گلاتن همان مغز گندم و جو و غلاتی است که مردم را سالم نگه میدارد.نه خمیر مایه و پوست گندم و جو که آنرا بعنوان آرد خمیر میکنند و نانی به دستت میدهند که یک متر کش می آید و در بلع تو را خفه میکند و معده ات را از بین می برد .آفرین بر همه کاربرانی که در تیکه اندازی وتخلیه نادرست عقده و تخریب همنوعان خود استادند...
زاکانی تنها فردیه که به ریز ارقام بودجه و اشکالات آن تسلط داره و شجاعتش در افشای تخلف وتقلب مسئولین در بین نماینده ها نظیر نداره
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی