بازدید 7841

انهدام باند قاچاق سلاح در خوزستان

۲ باند قاچاق سلاح بهمراه ۲۵ قبضه کلت کمری در ۲۴ ساعت گذشته در خوستان کشف شد.
کد خبر: ۱۰۵۶۲۲۴
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۸ 05 June 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما مرکز خوزستان، فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت:به دنبال کنترل و رصد تحرکات قاچاقچیان سلاح و مهمات در سطح استان، ماموران پلیس امنیت عمومی استان با رصد اطلاعاتی، ۲ باند قاچاق سلاح و مهمات را شناسایی و زیر ضربه قرار دادند.انهدام باند قاچاق سلاح در خوزستان

صالحی افزود: ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با اشراف اطلاعاتی و انجام اقدامات پیچیده پلیسی در عملیاتی مشترک با همتای خود در شهرستان "شوش" محل دپوی سلاح را در شهر "شاوور" شناسایی و ضمن دستگیری سرکرده باند از مخفیگاه متهم بازرسی بعمل آوردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با بیان اینکه در این ارتباط ۲۰ قبضه سلاح کمری و ۴۰ تیغه خشاب مربوطه کشف شد، عنوان کرد: شناسایی و دستگیری دیگر اعضای باند در دستور کار قرار دارد.

وی اضافه کرد: در عملیاتی دیگر ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی استان با رصد فنی و اطلاعاتی باند ۳ نفره قاچاقچیان سلاح و مهمات را در محور "شوش _ اهواز" با یک‌دستگاه خودروی پراید شناسایی و طی عملیات تعقیب و گریز و قانون بکارگیری سلاح دستگیر کردند.

سردار صالحی افزود: در بازرسی از خودروی توقیفی ۵ قبضه کلت کمری و ۱۰ تیغه خشاب که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به اینکه در مجموع این ۲ عملیات ۲۵ قبضه کلت کمری، ۵۰ تیغه خشاب و ۴ نفر دستگیر شدند، خاطرنشان کرد: از آنجا که وجود سلاح غیر مجاز یکی از عوامل بسترساز جرایم خشن اعم از تیراندازی، قتل و سرقت‌های مسلحانه است، نیروی انتظامی با جدیت تمام و قاطعانه با قاچاقچیان سلاح و مهمات برخورد خواهد کرد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر