بازدید 5899
رهبر انصارالله:

مقاومت پروژه آمریکا و اسرائیل را در منطقه ناکام کرد

رهبر جنبش انصار الله یمن تاکید کرد مشکل داشتن عربستان سعودی و امارات با مقاومت از سر زبونی در برابر آمریکاست.
کد خبر: ۱۰۵۶۰۷۴
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۴:۳۷ 04 June 2021
به گزارش تابناک به نقل از فارس، سید عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصار الله گفت که آمریکا حوادث ۱۱ سپتامبر را بهانه‌ای برای سیطره بر ظرفیت‌ها و ثروت کشور‌های عربی و اسلامی را قرار داد.

به گزارش پایگاه خبری المیادین، الحوثی عصر پنجشنبه طی نطقی به مناسبت سالروز فریاد بر مستکبران گفت: آمریکایی‌ها و اسرائیلی‌ها همواره به دنبال از بین بردن هویت عربی و اسلامی بوده‌اند و از طرف دیگر طرف‌های مقاومت و ایران همیشه در موضع خود در رد سیطره آمریکا ثابت قدم هستند.

مراسم فریاد بر سر مستکبران (الصرخه فی وجه المستکبرین) هر سال به منظور پاسداشت تلاش‌های ضد استعماری شهید «سید حسین بدرالدین الحوثی»، رهبر پیشین انصارالله برگزار می‌شود.

رهبر انصار الله درباره حزب الاصلاح یمن که در حال حاضر از مزدوران ائتلاف سعودی است، گفت: حزب الاصلاح اوایل خود را یک جریان اسلام گرا در یمن معرفی کرد و در قدرت شریک شده و عناوین و شعار‌های خود را تغییر داد؛ اما بعدا موضع خود را نسبت به آرمان فلسطین تغییر داد و با آمریکا در حمله به منطقه همسو شد.

رهبر انصار الله گفت: در مقابله با حمله آمریکا و رژیم صهیونیستی سید حسین الحوثی شعار فریاد علیه مستکبران را عنوان کرد، زیرا می‌دانست که ملت ما تا چه اندازه با خطر‌ها و حمله آمریکا روبه رو ست.

الحوثی گفت: هدف فریاد به روی مستکبران تغییر وضعیت ملت از بی تفاوتی به احساس مسئولیت برای مقابله با دشمن است و از همین رو بسیج مردمی برای تحکیم جبهه داخلی و رد تسلیم در برابر هژمونی آمریکا ضروری است.

وی با بیان اینکه سال به سال اهمیت شعار فریاد به روی مستکبران و نقشه‌های آمریکا علیه امت بیش‌تر روشن می‌شود، گفت: در مقابل، بزرگی حمله آمریکا و اسرائیل علیه امت و زبونی برخی حکام نیز روشن است.

رهبر انصار الله گفت: اقدامات عربستان سعودی و امارات در قبال آرمان فلسطین و ایران در راستای اطاعت و فرمانبرداری از آمریکاست و همین زبونی در برابر آمریکاست که سبب شده آن‌ها مقاومت فلسطین، حزب الله و ایران را مشکل تصور کنند.

وی بر لزوم رهایی از وابستگی به دشمن آمریکایی و صهیونیستی و مزدوری برای آن تاکید کرد و گفت: مقاومت فلسطین و حزب الله به طور جدی پروژه آمریکا و اسرائیل را در منطقه ناکام گذاشتند.

الحوثی گفت: جبهه مقاومت هر آنچه را شایسته است برای مقابله با پروژه آمریکا و رژیم صهیونیستی برای تسلط بر ملت‌های منطقه انجام می‌دهد و لازم است که همه بیش‌ترین حمایت را از مقاومت فلسطین و لبنان به کار گیرند، همان گونه که ایران و سوریه این کار را انجام می‌دهد.

رهبر انصار الله درباره نبرد سیف القدس نیز گفت: رسانه‌های عربستان سعودی و امارات مقاومت فلسطین را به عنوان دشمن معرفی می‌کنند.

الحوثی ادامه داد: ما امروز در برابر یک واقعیت روشن هستیم؛ اینکه یک محور مخالف توطئه‌های آمریکا و اسرائیل است و محور دیگر حامی آن است.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل