بازدید 10468
کاندیدای کویتی باوجود انتخاب قطعی‌اش، برنامه داد

حسین المسلم بدون رقیب در انتخابات فدراسیون جهانی شنا

توان مدیریتی و هدایت حسین المسلم باعث شده در میان اعضای فدراسیون جهانی این رشته بسیار مهم ورزشی، هیچکس کاندیدای ریاست و رقابت با این مرد کویتی نشود
کد خبر: ۱۰۵۶۰۰۶
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۱ 03 June 2021

انتخابات ریاست فدراسیون جهانی شنا روز جمعه در قطر برگزار می شود و حسین المسلم نامزد آسیایی این دوره، تنها کاندیدای احراز این پست است.

به گزارش تابناک ورزشی، المسلم کاندیدای کویتی این پست مهم، متولد 1960 است و از پانزده سالگی به عضویت تیم ملی شنای کویت درآمده است که نایب رییسی فدراسیون جهانی شنا(فینا) را در کارنامه خود دارد. خلبان کویتی که دارای مدرک دکترای افتخاری در رشته علوم ورزشی از دانشگاه کره جنوبی است علاوه بر نایب رییسی فدراسیون جهانی شنا، در کارنامه کاری اش عناوین مهمی همچون مدیر کل و معاون فنی شورای المپیک آسیا، دبیرکل کمیته ملی المپیک کویت، مدیر ارتباطات بین الملل شورای المپیک آسیا را دارد.

 

حسین المسلم بدون رقیب در انتخابات فدراسیون جهانی شنا

جالب اینکه او از سال 1980 در سیزده دوره رقابت های المپیک زمستانی و تابستانی حضور موثر داشته و به عنوان ورزشکار نیز در رقابت های گوناگون بین المللی با لباس تیم ملی کویت حضور به هم رسانده است.

المسلم در برنامه های اعلامی اش در مسیر نامزدی ریاست فدراسیون جهانی شنا به شیوع کوید19 توجه بسیاری داشته و اقدامات عملیاتی برای رشد و حرکت شنای جهان در دوران پاندمی و پس از آن به اعضای مجمع ارائه داده است. توجه به حقوق برابر شناگران، مربیان و تمامی فعالان شنا از دیگر شعارهای انتخاباتی المسلم است و وی تاکید دارد هر عضوی از خانواده شنا با هر جنسیت، ملیت، دین و توانایی باید بدون تبعیض از حقوق برابر برخوردار باشد. قدرتمند ساختن فدراسیون های ملی شنا از دیگر برنامه های المسلم است و تاکید دارد تا خانواده شنا در برابری و مساوات، ضمن برخورداری از حقوق برابر، در شرایطی قوی تر در کنار یکدیگر به رشد و پیشرفت شنا در جهان کمک کنند. او در بخشی از برنامه هایش اعلام کرده:« شنا یکی از بهترین راه ها برای داشتن ذهنی آرام و بدنی سالم است. ما باید یک ساختار جهانی جدید ارائه دهیم که برای تمام گروه ها فرصت های برابر فراهم کند. در گروه سنی کودکان و نوجوانان، در بخش شنا یا شیرجه ورزشکارانی برای المپیک تربیت کنیم و شرایطی را فراهم کنیم تا والدین و افرادی در سنین بالاتر هم از شنا برای حفظ سلامتی و شادابیشان استفاده کنند.»

حسین المسلم کاندیدای آسیایی ریاست فدراسیون جهانی شنا همچنین برنامه هایی را برای استفاده از اسپانسرها ارائه کرده و معتقد است برای حمایت از میلیون‌ها دوستدار شنا در سراسر جهان باید برنامه های آموزشی و حمایتی در نظر گرفت. او آب را یکی از در دسترس ترین امکانات جهان می داند و در تلاش است با ارائه ایده های جدید و اجرایی کردن آن با استفاده از سرمایه های جدید جهانی، امکانی امن و قابل دسترس برای تمامی مردم جهان را فراهم کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان