بازدید 8535

پالایشگاه تهران تا ساعاتی دیگر وارد مدار تولید می‌شود

رئیس روابط عمومی پالایشگاه نفت تهران گفت: با توجه به کاهش شعله‌های آتش به ۵ درصد حجم اصلی، پیش‌بینی می‌کنیم پالایشگاه در ساعت‌های آینده وارد مدار تولید شود.
کد خبر: ۱۰۵۵۹۵۰
تاریخ انتشار: ۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۲ 03 June 2021

به گزارش «تابناک»، شاکر خفایی صبح پنج شنبه (۱۳ خرداد) در گفت‌وگو با خبرنگار شانا در این باره افزود: با توجه به کاهش حجم آتش به ۵ درصد حجم اولیه پیش‌بینی می‌کنیم آتش تا دو الی سه ساعت آینده به طور کامل خاموش شود.

وی تاکید کرد: با توجه به این که هم‌اکنون به مواد سنگین تر نفتی رسیده‌ایم، سوختن فرآورده‌ها زمان‌بر بوده و ممکن است تظاهرات بیرونی بیشتری نیز داشته باشد، اما پیش‌بینی ما این است که در صورت خاموش شدن کامل آتش تا چند ساعت آینده و پاکسازی مخزن، پالایشگاه مجددا راه‌اندازی شود.

رئیس روابط عمومی پالایشگاه نفت تهران اخبار برخی رسانه‌های معاند مبنی بر انفجارهای متعدد در شب گذشته و سرایت آتش به دیگر نقاط را جعلی عنوان کرده و تاکید کرد: خوشبختانه تاکنون هیچ حادثه‌ای نداشتیم و همکاران تلاشگر ما از اولین لحظات حادثه در شب گذشته تاکنون در حال تلاش برای مهار و جلوگیری از سرایت آتش به دیگر نقاط هستند.

خفایی افزود: آخرین شعله‌های آتش فعلی مربوط به محوطه باند بال مخزن cold slops است که امیدواریم به زودی به صورت کامل خاموش شود.

به گزارش شانا، ساعت ۱۹ و ۱۸ دقیقه عصر روز چهارشنبه (۱۲ خردادماه) حادثه آتش‌سوزی وسیعی به دلیل نشتی یکی از مخازن ضایعات نفتی پالایشگاه تهران رخ داد که گروه‌های امدادی و آتش‌نشانی به‌منظور مهار و خاموش کردن آتش به‌سرعت وارد عمل شدند.

آتش حادثه هم اکنون مهار شده است و تلاش‌ها برای خاموش کردن آتش ادامه دارد؛ خوشبختانه حادثه تلفات جانی نداشته است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم