بازدید 7372

بازداشت یکی از رهبران جهاد اسلامی در نابلس

اشغالگران رژیم صهیونیستی یکی از رهبران جهاد اسلامی را که از جمله اسرای آزاد شده بود، در یکی از ایست‌های نظامی نزدیک نابلس در استان جنین بازداشت کردند.
کد خبر: ۱۰۵۵۱۴۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۸ 30 May 2021

 

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، به نقل از شبکه خبری المیادین، سربازان رژیم اشغالگر صهیونیستی صبح امروز (یکشنبه) شیخ خضر عدنان، از رهبران جنبش جهاد اسلامی را در یکی از ایست‌های شهرک عرابه در استان جنین بازداشت کرده و به مکانی نامعلوم منتقل کردند.

ام عبد الرحمان، همسر عدنان به سایت "القدس" گفت: پس از حضور شیخ خضر در مراسم تشییع پیکر شهید بیتا و دیدارش با خانوده‌های مجروحان نابلس در انتفاضه قدس، سربازان رژیم اشغالگر خودروی او را در مسیر بازگشت به خانه، در ایست بازرسی طیار در نزدیکی پایگاه "شاقی شمرون" واقع در شهرک عرابه در استان جنین متوقف کردند.

او اظهار کرد: سربازان اسرائیلی پس از بازداشت تقریبا دو ساعته شیخ خضر و ماهر الاخرس، از اسرای آزاد شده، الاخرس را آزاد کرده و با اعلام بازداشت شیخ خضر، او را به مکان نامعلومی منتقل کردند.

شیخ خضر عدنان ۴۳ ساله عامل انقلاب علیه سیاست بازداشت اداری در زندان‌های رژیم اشغالگر بوده و بارها تحت بازداشت اداری قرار گرفته است، آخرین مورد آن نیز مربوط به دو سال و نیم پیش است که با اعتصاب غذا آزادی خود را پس گرفت و اشغالگران او را در تاریخ ۱۳ نوامبر ۲۰۱۸ آزاد کردند.

عدنان در تاریخ ۲۹ اکتبر ۲۰۱۸ پس از ۵۸ روز به اعتصاب غذای خود پایان داد و خانواده‌اش آن را سومین پیروزی او می‌دانند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر