بازدید 9509

سعید جلیلی: فیلترینگ «توییتر» توجیه ندارد

­سعید جلیلی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در صفحه شخصی خود در فضای مجازی: فیلترینگ «توییتر» توجیه ندارد.
کد خبر: ۱۰۵۵۰۴۵
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۵ 30 May 2021

سعید جلیلی نامزد انتخابات ریاست جمهوری در صفحه شخصی خود در فضای مجازی: فیلترینگ «توییتر» توجیه ندارد.

به گزارش «تابناک» وی پیش از این در برنامه رادویی حضور یافته و اعلام کرده بود، روز اول دولت، مجموعه‌ای از احکام را صادر می‌کنیم.

سعید جلیلی عنوان کرد: وقتی گفته می‌شود نباید دولت فضای مجازی را رها کند، عده‌ای فکر می‌کنند می‌خواهیم بگیریم و ببندیم.

وی در ادامه افزود: نه، اتفاقاً اگر برنامه داشته باشیم بسیاری از مردم و جوانان ما از فرصت‌های فضای مجازی استفاده حداکثری می‌کنند. به نظر من فضای مجازی یکی از بهترین فرصت‌هایی است که برای نسل امروز مخصوصاً نسل جوان ما وجود دارد. سی چهل سال پیش این فرصت وجود نداشت.

فضای مجازی فرصتی است که به نظر من با آن می‌توان جهش ایجاد کرد. اینکه می‌گویم در بسیاری از موضوعات می‌توان جهش ایجاد کرد، باید از ابزارشاستفاده کرد. مثلاً اگر لازم است من با سرعت هرچه سریع‌تر به مشهد برسم لازمه‌اش این است که با وسیله سریع‌السیر داشته باشم. اگر هواپیما باشد خیلی سریع‌تر به مقصد می‌رسم.

فضای مجازی برای نسل ما این ویژگی را دارد که ما را سریع‌تر به اهداف می‌رساند و ابزار بسیار ارزشمندی است برای سرعت، کیفیت، دقت.

دولت باید برای فضای مجازی برنامه داشته باشد و نمی‌تواند آن را رها کند. وقتی گفته می‌شود نباید دولت فضای مجازی را رها کند، عده‌ای فکر می‌کنند می‌خواهیم بگیریم و ببندیم! نه، اتفاقاً اگر برنامه داشته باشیم بسیاری از مردم و جوانان ما از فرصت‌های فضای مجازی استفاده حداکثری می‌کنند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر