بازدید 30714

واکنش تند سرداران سپاه پاسداران به تهدیدات اسرائیل

فرمانده نیروی هوافضای سپاه تاکید کرد که رژیم صهیونیستی باید چمدان هایش را ببندد و در جستجوی منطقه دیگری برای زندگی باشد.
کد خبر: ۱۰۵۴۹۳۶
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۶ 29 May 2021

 

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، سردار امیرعلی حاجی زاده ، فرمانده نیروی هوافضای سپاه در گفت وگو با شبکه المسیره گفت: رژیم صهیونیستی از موشک ها و راکت هایی شکست خورد که ملت فلسطین با دستان خود و با لوله های فاضلاب آن ها را ساخت.

وی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی باید چمدان هایش را ببندد و به دنبال منطقه دیگری برای زندگی در آمریکا و یا آلاسکا و یا اروپا باشد.

سردار حاجی زاده خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی رژیمی سست است و تهدیدات موساد و گزینه جنگ با ایران تنها حرف های بیهوده و اباطیل است به ویژه بعد از اینکه در برابر مقاومت فلسطین شکست خوردند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در ادامه با اشاره به تهدیدات بیهوده رژیم صهیونیستی گفت: نوار غزه که اکنون در محاصره قرار دارد توانست شکست بزرگی را به رژیم صهیونیستی تحمیل کند.

واکنش تند سرداران سپاه پاسداران به تهدیدات اسرائیل

سردار شکارچی: رژیم صهیونیستی تهدید می‌کند چون می‌داند رو به افول است
 

همچنین سخنگوی ارشد نیروهای مسلح  هم در این باره تأکید کرد که رژیم صهیونیستی پس از شکست‌های پی‌درپی که متحمل آن شد، تهدید می‌کند چون می‌داند رو به افول است. سردار سرتیپ «ابوالفضل شکارچی» سخنگوی ارشد نیروهای مسلح،‌ امروز (شنبه)، در گفت‌وگو با خبرنگار شبکه یمنی «المسیره» بر نزدیک بودن زمان افول رژیم صهیونیستی تأکید کرد.

بر اساس گزارش المسیره، سردار شکارچی در این خصوص گفت: «موساد صهیونیستی می‌گوید که اولویتش ایران است و رژیم صهیونیستی تهدید می‌کند چون می‌داند پس از شکست‌های پی‌درپی رو به افول و ضعف است». 

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح ادامه داد:‌ «تهدیدات دشمن و موساد علیه ایران در واقعیت ارزشی ندارد زیرا دشمن اکنون درد می‌کشد و زمان آن فرا رسیده که فروپاشی رژیمش را بپذیرد».

وی اضافه کرد: «متأسفانه برخی از کشورهای مرتجع در منطقه مثل عربستان سعودی، بحرین، امارات به‌رغم اختلاف نظر مردمانشان در خصوص رژیم صهیونیستی، با این رژیم برای حفظ عرش خود همکاری دارند؛ اما آن‌ها در پایان سقوط خواهند کرد».

این هشدار پس از اظهارات اخیر برخی مقامات رژیم صهیونیستی از جمله «الی کوهن» وزیر اطلاعات رژیم صهیونیستی است که اخیرا در گفت‌وگو با شبکه سعودی «العربیه» مدعی شده بود که تل‌آویو به ایران اجازه دست‌یابی به سلاح هسته ای را نخواهد داد.

 

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر