بازدید 7770
۲

میزان درآمد روزانه شهرداری از محل فروش طرح ترافیک

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: شهرداری از محل فروش طرح ترافیک روزانه یک تا دو میلیارد درآمدزایی می کند.
کد خبر: ۱۰۵۴۳۸۸
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰ 26 May 2021

به گزارش «تابناک»، سید مناف هاشمی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در پاسخ به سوال خبرنگار مهر در خصوص درآمد شهرداری از محل فروش طرح ترافیک گفت: روزانه یک تا دو میلیارد از محل طرح ترافیک درآمد داریم.

وی درباره اثرات محیط زیستی اجرای طرح ترافیک در تهران اظهار بی اطلاعی کرد و گفت: مسئولان شرکت کنترل آلودگی هوا باید در این باره توضیح دهند.

هاشمی درباره خساراتی که از محل لغو طرح ترافیک و کاهش به شهرداری وارد شده است، گفت: بیش از پنج تا ۶ بار در ستاد کرونا گزارش خود را از تعطیلی و کاهش طرح ارائه دادیم و نتیجه این گزارش این بود که تأثیرات لغو طرح ترافیک در کاهش مسافر کمتر از پنج درصد بوده است و حتی سفرهای غیر ضروری را افزایش داده و در طول خطوط، سفرهای خودروها ۳۰۰ درصد در بعضی شرایط رشد داشته است.

وی تاکید کرد: مسئولان امر معتقدند لغو طرح ترافیک بار روانی مثبتی برای جامعه دارد و در این شرایط به کمک می‌آید و ما هم از تصمیم آنها تبعیت می‌کنیم.

معاون شهردار تهران تاکید کرد که درآمد شهرداری در این حوزه به حدود ۶۰ درصد در سال ۹۹۹ کاهش یافته است. و از برآورد کسب درآمد باید ۵۰۰ میلیاردی به کسب درآمد ۱۰۰ میلیاردی رسیدیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۲
ترفند شهرداری یرای ایجاد درآمد با طرح های مختلف از مردم ساده است اول از درآمد آن همه سهم دارند بعد موارد مخصوص را از پرداخت معاف می کنند در نهایت مردم بدبخت می مانند بدون کوچکترین اعتراضی از جانب مسئولان
این آقا مناف رو دیدم یاد برکناری یهویش افتادم



امیدوارم چرخ فلک همچنان بچرخد البته اگه قعطی های مکرر برق بزاره
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان