بازدید 18659
۴

لاریجانی قسم جلاله خورد و رد صلاحیتش را پذیرفت +بیانیه

ایشان با توجه به تکلیفی که احساس کرده بود ثبت نام کرده بود. قسم جلاله خورده که هیچ اقدام و کوچکتری اقدامی نخواهد کرد و حتی به اخوی هم گفته است که در شورای نگهبان هیچ گونه حرف و اعتراضی نداشته باشد. ایشان خود را تابع محض ولایت می‌داند و خیلی هم خوشحال است از این بابت که ادای تکلیف کرده حالا آقایان به هر دلیلی نخواسته اند.
کد خبر: ۱۰۵۴۲۶۱
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۳ 25 May 2021
بر اساس اعلام رسمی اسامی نهایی نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری، صلاحیت علی لاریجانی برای انتخابات احراز نشد، موضوعی که در واکنش به آن یک نماینده سابق مجلس گفت که لاریجانی قسم جلاله خورده که کوچکترین اقدامی انجام نمی‌دهد.

به گزارش «تابناک»، شب گذشته خبری درباره ارسال اسامی نهایی داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری از سوی شورای نگهبان به وزارت کشور اعلام شد که بر اساس آن صلاحیت علی لاریجانی، محمود احمدی نژاد و اسحاق جهانگیری مورد تایید قرار نگرفته است.

ظهر امروز وزارت کشور به صورت رسمی اسامی نامزد‌های مورد تایید شورای نگهبان را اعلام کرد که بر این اساس در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، سید ابراهیم رئیسی، محسن رضایی، محسن مهرعلیزاده، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، عبدالناصر همتی و سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی با یکدیگر رقابت می‌کنند.

در واکنش به رد صلاحیت لاریجانی، محمدحسین قربانی نماینده مجلس دهم اظهار کرد: خدمت دکتر {لاریحانی} بودم، ایشان این قضیه را پذیرفته اند.

وی ادامه داد: ایشان با توجه به تکلیفی که احساس کرده بود ثبت نام کرده بود. قسم جلاله خورده که هیچ اقدام و کوچکتری اقدامی نخواهد کرد و حتی به اخوی هم گفته است که در شورای نگهبان هیچ گونه حرف و اعتراضی نداشته باشد. ایشان خود را تابع محض ولایت می‌داند و خیلی هم خوشحال است از این بابت که ادای تکلیف کرده حالا آقایان به هر دلیلی نخواسته اند.

قربانی در پایان ابراز امیدواری کرد که هر چه خیر برای نظام جمهوری اسلامی است با محوریت مقام معظم رهبری محقق شود.
 

متن بیانیه رسمی لاریجانی

 
بسم الله الرحمن الرحیم
ملّت عزیز و عظیم‌الشأن ایران

لاریجانی قسم جلاله خورد و رد صلاحیتش را پذیرفتدر این دوره از انتخابات، بر حسب وظیفه اسلامی، ملّی و انقلابی و بر اساس تأکید رهبر معظّم انقلاب اسلامی مبنی بر حضور حداکثری در انتخابات و توصیه مراجع عظام تقلید و برخی صاحب‌نظران دانشگاهی و اقشار مختلف مردم، لازم دیدم برای خدمتگزاری به ملّت، به صحنه انتخابات وارد شوم. با حمایت شما عزیزان بخصوص نخبگان جامعه، برای رفع مشکلات پیش روی ملّت، عزمی راسخ داشتم؛ اما حال آنکه روند انتخابات اینگونه رقم زده شد، بنده وظیفه خویش را در پیشگاه الهی و ملّت عزیز انجام داده‌ام و راضی به رضای الهی هستم و از همه کسانیکه در این مدّت کوتاه، ابراز لطف فرمودند، سپاسگزارم و امیدوارم برای اعتلای ایران اسلامی، در انتخابات حضور یابید.

بنده خدا
علی لاریجانی
۱۴۰۰/۳/۴
 
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۳
انتشار یافته: ۴
درود بر مردبزرگ
براستی قصد خدمت داشت.
به هر دلیل تایید نشد. برای حفظ نظام و انقلاب نه حرف بی ربط زد. نه تحربم کرد و نه قهر کرد.
حتی همه را به شرکت در انتخابات دعوت کرد.
دمش گرم که رد صلاحیتش رو پذیرفته
خدا روشکر.
اینم از ته مونده اصلاح ‌طلبها
اميدوارم امثال شما و جهانگيري و روحاني و عارف نسبت به ملت و مملکت احساس تکليف نکنيد که آشي که در دوران رياستهاي بر مجلس خوب نشده اصلا مزش.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل