بازدید 7211
۱

بازی تدارکاتی بحرین با تیم اروپایی قبل از ایران

کد خبر: ۱۰۵۳۶۶۱
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۵ 23 May 2021

در حالی که تبم ملی فوتبال ایران بدون برگزاری بازی تدارکاتی به دور برگشت مقدماتی جام‌جهانی گام خواهد گذاشت، حریفان ایران تدارک خوبی براي آماده سازی خود دیده اند.

به گزارش تابناک ورزشی، بحرینی ها که هم گروهی های تیم ملی فوتبال ایران در بازی های مقدماتی جام جهانی محسوب می شوند باید به زودی از بازی های این گروه که در خانه خود برگزار می شود، میزبانی کنند. آنها در حالی که هنوز بازی های مقدماتی آغاز نشده است اردویی در کیف اوکراین برگزار کردند تا در نهایت با آمادگی کامل ادامه بازی های این گروه را برگزار کنند.

بحرینی ها برای آماده سازی خود یک دیدار تدارکاتی نیز در اوکراین برگزار خواهند کرد. دیداری که طی آن باید به مصاف تیم ملی فوتبال اوکراین بروند تا پس از رودررویی با یاران شوچنکو به بازی های تدارکاتی خود پایان دهند.

بحرینی ها در ادامه بازی های مرحله گروهی باید در روز 13 خرداد ماه برابر کامبوج، 17 خرداد برابر ایران و 25 خرداد نیز برابر ایران به میدان بروند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
مگر روسیه و چین شرکای استراتژیک ما نیستند پس چرا یک بازی در زمین ما و یا زمین آنها نمیگذارید با این شرکای به اصطلاح دوست و برادر!!! حتی اینها هم ما را قبول ندارند.....
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر