بازدید 12798

رکوردشکنی تاریخی کریستیانو رونالدو

رونالدو اکنون با این قهرمانی، تبدیل به اولین بازیکن تاریخ فوتبال شد که در سه کشور مختلف، موفق شده لیگ و جام حذفی را به دست بیاورد.
کد خبر: ۱۰۵۳۲۵۰
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۸ 20 May 2021

به گزارش تابناک، رونالدو با این قهرمانی، تبدیل به اولین بازیکن تاریخ فوتبال شد که در سه کشور مختلف، موفق شده لیگ و جام حذفی را به دست بیاورد.
کریستیانو رونالدو در سه تیم منچستریونایتد، رئال مادرید و یوونتوس در هر تورنمنت و لیگ باشگاهی که بازی کرده، حداقل یک بار قهرمان شده است. کریستیانو رونالدو، ستاره ۳۶ ساله پرتغالی یوونتوس پس از سه فصل حضور در این باشگاه بالاخره موفق شد کوپا ایتالیا را به ویترین افتخاراتش اضافه کند.

کریستیانو رونالدو در سه باشگاه منچستریونایتد، رئال مادرید و یوونتوس توانسته تمام عناوین باشگاهی ممکن را کسب کند. رونالدو با منچستریونایتد سه قهرمانی لیگ برتر انگلیس، یک قهرمانی FA کاپ، دو قهرمانی لیگ کاپ، دو قهرمانی جام خیریه و یک قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کرده است. او در رئال مادرید هم افتخارات زیادی به دست آورد؛ دو لالیگا، دو کوپا دل ری، دو سوپرکاپ اسپانیا و چهار لیگ قهرمانان اروپا دستاورد‌های رونالدو در رئال مادرید بوده اند. سی آر سون در یوونتوس نیز توانسته دو بار فاتح اسکودتو، دو بار فاتح سوپرکاپ ایتالیا و یک بار فاتح کوپا ایتالیا شود.


طرفداری

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر