بازدید 58382

حملات تند سردار سعید محمد به رقبای انتخاباتی

سعید محمد گفت: برخی کارنامه و برنامه خوبی ندارند، دوره های قبلی هم رای نیاورده اند، ‏ولی می آیند که تخریب کنند.
کد خبر: ۱۰۵۳۲۱۴
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹ 20 May 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از فارس، سعید محمد⁩ کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در جمع فعالان ستاد های مردمی خود با بیان اینکه ‏یک ماه آینده، روزهای بسیار پرکاری را در پیش داریم، اظهار داشت: ‏باز قصد دو قطبی سازی و ترساندن مردم از جنگ و دلار و اقتدارگرایی و … را دارند ولی ‏عیبی ندارد چون ‏ما آمده ایم ⁧انتخابات سه قطبی⁩ بشود.

وی با تاکید بر اینکه ‏کلمه قشر خاکستری را قبول ندارم، مردم ایران همه سفید هستند، تصریح کرد: ‏خاکستری بخشی از خواص و مسئولان اند که این وضعیت را برای مردم درست کرده اند که منجر به گوشه نشینی ملت شده است.

نامزد انتخابات ۱۴۰۰ ضمن اشاره به اینکه ‏می گویند در شرایط حساس کنونی کشور به صلاح نیست جوان ها و چهره های جدید را وارد عرصه کنیم، اظهار داشت: ‏شما نگران میزهای خودتان هستید نه انقلاب و مردم.

محمد با بیان اینکه ‏اسم مدیریت جهادی را خراب کرده اند، اظهار داشت: مردم تا می شنوند فکرمی کنند باز قرار است عده ای بدون تدبیر و اندیشه کاری راخراب کنند، ١٠ برابر استاندارد هم هزینه روی دست بیت المال بگذارید.

وی با بیان اینکه ‏مدیریت جهادی اتفاقا یعنی فکر و تدبیر مضاعف توام عمل جهادی تصریح کرد: ‏برخی اشخاص که خود را اصولگرا می دانند این سو آنسو از لزوم کاهش مشارکت صحبت می کنند. ‏وقتی ولی جامعه سخن از مشارکت حداکثری می زند، شما بر چه مبنایی اظهار فضل های این گونه می کنید.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری افزود: ‏برخی کارنامه و برنامه خوبی ندارند، دوره های قبلی هم رای نیاورده اند، ‏ولی می آیند که تخریب کنند در مناظره ها، ‏ما آماده ایم و دست مان پر است و از همه آنان همه مطالبه داریم زیرا هرجا بودیم وظایف مان رابه درستی انجام داده ایم، آنان باید پاسخگو باشند.

محمد با اشاره به اینکه ‏به همان میزان که با اصلاح طلبان تند و افراطی مسئله داریم، منتسبان به ولی فقیه که خلاف منویات رهبر انقلاب عمل می کنند را هم مضر می دانیم، گفت: ‏با بچه های جبهه انقلاب منازعه نداشته باشید هرچند ‏در ماه های اخیر بدنه برخی از کاندیداها با ما خیلی نامهربانی کردند ولی ‏روز آخر ثبت نام ها شخصا به آقای سعید جلیلی زنگ زدم و گفتم نیاز است که به صحنه بیایید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱۲۷
انتشار یافته: ۱۹
از کوزه همان برون تراود که در اوست!!!
ورژن ٢ احمدي نژاد؟!بايد صبر كرد و ديد!
خودت مثلا چه تجربه ای داری که ضمنان از تخلف دیگران پی گویی از تخلف خودت چه خبر؟!!!
ای کاش شورای نگهبان یکی از ملاک های رد صلاحیتش این بود که کسانی که در ادوار گذشته کاندید شده و رای نیاورده اند تایید صلاحیت نمی شوند.
تا اصلاحات کلی در ساختار نظام صورت نگرفته رای بی رای!
ای جوان به توصیه میکنم نکن. راهی که میروی به نابودی خودت سرانجام دارد
جناب سعید من درصدی به رای دادن شمافکر نمیکردم همینقدر ازادانه ومنصفانه همه را مودبانه نقد کردید وشجاعت اخلاقی داشتید بتو رای میدهم افرین نامزد نباید ترس ومحافظه کار باشد بااین انتقادات نشان دادید شجاع هستید
بازم خالی بندی بازم توهین !! بازم منم منم شما خودت چه کارنامه درخشانی داری ! ریاست بر یک مجموعه نظامی که همه تابع رئیسند و قرار هم نیست به کسی جواب پس بدهید که هنر نیست شما از روابط خارجی چقدر سر در میاری چقدر از بحرانهای اقتصادی سر در میاری ؟! چه افرادی را برای وزارت در نظر گرفتی که سواد اینکارها را داشته باشند بر طبق کدام روش علمی و عملی اثبات شده کشور را اداره خواهی کرد که با این اطمینان حرف میزنی نکنه کشور داری را با ازمایشگاه عوضی بگیری ؟
درو بر شما
بس کنید این دعواهای سیاسی رو مردم خسته شدن برنامه هاتون روبگین پول نفت قرار چی بشه چراهرسال همه چیز گرون میشه امسال گندمکارا داامدارا چایکاران همه درخواست افزایش قیمت دادن چه برنامه ای واسه این گرونیا دارین همش میگین مبارزه بافقر فساد اگر تورم نباشه اگر حقوق کارگر کفاف هزینه هاشوبده نه فقر داریم نه فساد جلوی افزایش قیمتهاروبگیرین
لجن پراکنی وحمله به رقبا یکی از روشهای آدمهایی که برنامه وشخصیت لازم برای پست ریاست جمهوری رو ندارن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۱
ایشون برنامه هم داره کافیه به تلگرام برید و مصاحبه های ایشون رو در اینترنت سرچ کنید
زرشک
راي بي راي
چه اندیشه و تدبیری؟ مثلا برای مقابله با سیل، ریل را منفجر کنند!؟
حالا صبر کن ببینم تایید میشی بعد بزن به تیر و تخته. بعد هم شانتاژ بازی رو بزار کنار.
من به ایشون رای میدم
فقط دکتر سعید محمد
اقای محمد از جمله کاندیدای جوان و فعال و با برنامه است در یک دوره کوتاه مدت توانست خدمات خوبی برای کشور به ارمغان بیاره ایران در تولید بنزین با کیفیت واقعا مشکل داشت امروز ما بنزین صادر میکنیم اگه تو تحرییم ما بنزین نداشتیم چه مشکل بزرگی داشتیم میدانید چقدر شغل در رابطه با بنزین مردم مشغول هستند خیلی کار بزرگیه مردم و درست کردن آزاد راه تهران شمال مردم جقدر سختی می کشیدند از کرج برند واقعا مردم راحت شدند چون ازاد راه خیلی برای مردم مهمه و مردم ایرن در فصل تابستان را حت میرن شمال مانند مشهد این جاده واقعا در رفاه مردم اثر گذاره و ایشان اگر قدرت اجرایی را بگیرید واقعا محشره خدایی من تا حالا به اصلاح طلبان رای دادم ولی با توجه به شرایط کشور مردم عزیز اقا سعید بهترین گزینه است
درود بر سعید محمد جوان نخبه و ضد تحریم
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها
آخرین اخبار