بازدید 8640
۱

واکنش ظریف به کمک نظامی آمریکا به اسرائیل

وزیر امور خارجه کشورمان نوشت آمریکا ۷۳۵ میلیون دلار دیگر برای تهیه موشک‌های دقیق به اسرائیل می‌دهد تا کودکان بیشتری را با دقت بیشتری بکشد.
کد خبر: ۱۰۵۲۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۲۱ 18 May 2021

به گزارش «تابناک»، محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه ایران در حساب توئیتری خود نوشت: همزمان با بارش مهمات ساخت آمریکا به سر فلسطینی‌های بی گناه، آمریکا ۷۳۵ میلیون دلار دیگر برای تهیه موشک‌های دقیق به اسرائیل می‌دهد تا کودکان بیشتری را با دقت بیشتری بکشد.

ظریف افزود: در همین حال، آمریکا مانع صدور ملایم‌ترین بیانیه شورای امنیت می‌شود. جهان نظاره گر نمایش چهره زشت اسرائیل و حامیان آن است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱
شما توجه کنید که چطور امریکا از هم پیمان خودش همه جانبه دفاع می کند . اسلحه می فروشد . در سازمان ملل و شورای امنیت از خودش مایه میگذارد . خوب مگر نماینده امریکا دلش نمی خواهد که علیرغم منافعشان ژست حقوق بشری به خودش بگیرد و از فلسطین دفاع کند ؟! این کار در شرایط سخت برایش محسوب می شود ولی انها این کار را میکنند . علیرعم همه مخالفتها به دفاع خودشان از هم پیمانانشان ادامه می دهند . ولی در عین حال همین کار را برای دیگران حرام می کنند . همه جهان باید علیه این رویه اقدام کنند . مثلا چرا اعراب و حتی ایران و عراق و مصر و سوریه در این برهه از زمان نباید به فلسطین کمک کنند . پاسخشان هم این باشد اگر امریکا می تواند به اسرائیل کمک کند و این عیبی ندارد ما هم به مسلمانان هم نژاد خودمان کمک می کنیم و این هم اشکالی ندارد . متاسفانه کمک کشورهای مسلمان دیگر به فلسطین انگاری که گناه کبیره است . اسرائیل می گوید که ساختمان خبرنگاران مقر حماس بوده و تمامی مطبوعات و رسانه های امریکایی هم این دروغ را پوشش می دهند . چرا نباید خبرنگاران ما هم یک تکانی به خودشان بدهند . و این اخبار را در رسانه ها عنوان کنند وان را محکوم کنند
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر