بازدید 7869
۳

دست رد کارکنان بندر لیورنو ایتالیا به کشتی اسرائیلی

منابع خبری گزارش دادند کارکنان بندری در ایتالیا از بار زدن یک کشتی که مقصد حرکت او بنادر فلسطین اشغالی بود، خودداری کردند.
کد خبر: ۱۰۵۲۲۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۰ 16 May 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیما از شبکه تلویزیونی الجزیره، رسانه‌های ایتالیایی خبر دادند در بندر لیورنو ايتاليا، کارکنان از بار زدن کشتی‌ای که مقصدش فلسطین اشغالی بود، خودداری کردند. این منابع، بار این کشتی را سلاح عنوان کردند.

دیده بان سلاح در بنادر اروپا و مدیترانه، مقصد این کشتی حامل کانتینر‌های پر از سلاح و مواد منفجره را بندر اسدود در فلسطین اشغالی بود اعلام کردند.

گفتنی است؛ روز جمعه نيز همزمان با تشدید حملات وحشیانه رژیم اشغالگر صهيونيستي به فلسطینی ها، هزاران شهروند ایتالیایی در شهر میلان با برگزاری تجمع بزرگ، ضمن حمایت از مردم مظلوم فلسطین، جنایت‌های صهیونیست‌ها را در غزه محکوم کردند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما از رم، تظاهرکنندگان با سر دادن شعار‌هایی مانند "شرم بر تو، اسرائیل" و "فلسطین باید آزاد گردد" کشتار شمار زیادی از کودکان بی گناه فلسطینی توسط جنگده‌های صهیونیستی در غزه را محکوم کردند. تجمع کنندگان همچنین از تحریف اخبار فلسطین توسط رسانه‌های گروهی ایتالیا به شدت انتقاد کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۳
شرف آن ایتالیایی بیشتر از آن هم وطنانی است که در شبکه های مجازی از اسراییل طرفداری می کنند
درد و بلاتون بخوره تو سر برخی حکام خودباخته و دنیاپرست و بی غیرت و بی جربزه و وابسته و بدبخت عرب
نه غزه.نه لبنان.نه اسراییل.نه آمریکا.نه چین.نه روسیه.جانم فدای ایران....
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی