بازدید 5010

درخواست وزیر کشور از کاندیداها برای رعایت پروتکل ها

رحمانی فضلی گفت: از احزاب و گروه‌های سیاسی و ستاد نامزدها می خواهیم که در رعایت پروتکل‌ها توجه و دقت و مشارکت داشته باشند.
کد خبر: ۱۰۵۱۶۵۵
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۷ 13 May 2021

 

به گزارش تابناک، وزیر کشور با حضور در ستاد انتخابات کشور از روند ثبت‌نام داوطلبان سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بازدید کرد.

سپس با حضور در جمع خبرنگاران گفت: تا دیروز آخر وقت ۱۳۰ نفر را دوستان من در وزارت کشور به همراه دیگر دستگاه‌ها ثبت‌نام کردند. از همه داوطلبانی که پروتکل‌ها و دستورالعمل‌ها را رعایت کردند تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: نامزدها و ستادها ان‌شاءالله شرایط را در نظر بگیرند و رعایت پروتکل‌های بهداشتی را تا آخر انتخابات و رأی‌گیری و شمارش آرا داشته باشند.

وی افزود: همه گروه‌ها و نیروهای امنیتی الحمدلله تا به حال وظیفه خود را به خوبی انجام داده‌اند.

وزیر کشور خاطر نشان کرد: از حدود ۴ ماه قبل سیستم امنیتی مولفه‌ها را رصد کرده است و آخرین بار ۳ روز قبل جلسه داشتیم که مشخص شد فضای امنی به خوبی در حال پیش روی است.

رحمانی فضلی با بیان آنکه از الآن تا انتهای خرداد باید همکاری با رسانه‌ها پررنگ‌تر باشد، گفت: محدودیت‌ها در تبلیغات انتخابات باید به وسیله وزارت بهداشت صورت گیرد و این دوستان محدودیت‌ها را قبول دارند. رسانه‌ها با ابتکار، خلاقیت و تأثیرگذاری بیشتر فضا را بهتر کنند.

وی ادامه داد: از احزاب و گروه‌های سیاسی و ستاد نامزدها می خواهیم که در رعایت پروتکل‌ها توجه و دقت و مشارکت داشته باشند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر