بازدید 6027

منچسترسیتی چگونه امشب بدون بازی قهرمان لیگ برتر انگلیس شد؟

باخت امشب شیاطین سرخ باعث شد قهرمانی تیم همشهری یعنی منچسترسیتی در رقابت‌های این فصل لیگ برتر انگلیس قطعی شود.
کد خبر: ۱۰۵۱۳۸۰
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۱:۱۶ 12 May 2021

منچستریونایتد امشب در یک مسابقه حساس و مهم میزبان لستر سیتی بود اما در نهایت با نتیجه 2-1 از حریف خود شکست خورد. البته اوله گنار سولسشر در این مسابقه از ترکیب اصلی خود استفاده نکرده بود و همین موضوع نیز شاید در رقم خوردن این شکست تاثیر داشت.

 

 

 

اما باخت امشب شیاطین سرخ باعث شد قهرمانی تیم همشهری یعنی منچسترسیتی در رقابت‌های این فصل لیگ برتر انگلیس قطعی شود. یونایتد با شکست برابر لستر 70 امتیازی باقی ماند؛ این در حالی است که تیم پپ گواردیولا در فاصله سه هفته به پایان بازی ها 10 امتیاز بیشتر نسبت به منچستریونایتد دارد بنابراین قهرمانی سیتیزن ها در این فصل از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس قطعی شد.

 

سیتی جمعه شب به مصاف نیوکاسل خواهد رفت اما این بازی و دو مسابقه دیگر آن ها حکم تشریفاتی دارد. در واقع حالا تیم پپ گواردیولا می تواند تمام تمرکز خود را روی فینال رقابت های لیگ قهرمانان اروپا و تقابل حساس با چلسی بگذارد؛ جامی که اصلی ترین هدف سیتیزن ها طی سالیان اخیر بوده و حالا آنها بیش از هر زمان دیگری به کسب آن نزدیک شده اند.

 

 

 

 

گفتنی است این هفتمین قهرمانی منچسترسیتی در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس به حساب می آمد و همچنین این سومین باری است که پپ گواردیولا با سیتی به این افتخار دست پیدا می‌کند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان