بازدید 9773
۲

اطلاعیه پلیس راهور درباره سفر در تعطیلات عید فطر

پلیس راهور ناجا با تأکید بر اجرای مصوبات ستاد ملی و قرارگاه مقابله با کرونا، از مردم خواست از سفر‌های غیرضروری پرهیز کنند.
کد خبر: ۱۰۵۱۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۵:۳۶ 11 May 2021
به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، پلیس راهور ناجا در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با تبریک پیشاپیش عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات به آگاهی کلیه هموطنان عزیز می‌رساند.

پلیس راهور ناجا با تأکید بر اجرای دقیق مصوبات ستاد ملی و قرارگاه مقابله با کرونا، مبنی بر محدودیت و ممنوعیت سفر‌ها در ایام تعطیلات عید سعید فطر، از کلیه هموطنان عزیز درخواست دارد ضمن رعایت و پرهیز از سفر‌های غیرضروری با توجه به اطلاع‌رسانی‌های چند روز گذشته، کما فی السابق نسبت به رعایت دقیق مصوبات و دستورالعمل‌های صادره و همکاری تنگاتنگ با پلیس راهور در سراسر کشور اهتمام داشته باشند.

بدیهی است پلیس راهور در اجرای مأموریت‌های ذاتی نسبت به کنترل و اعمال قانون در خصوص سفر‌ها و تردد‌های غیرمجاز بین شهر‌های دارای وضعیت قرمز، نارنجی و زرد و بین استان‌ها اقدام خواهد نمود.

شایان ذکر است خروج پلاک‌های بومی و ورود پلاک‌های غیربومی از/به شهر‌های دارای وضعیت‌های فوق و استان‌ها ممنوع بوده و مشمول اعمال قانون خواهند شد.

ضمناً ناوگان حمل و نقل عمومی بار و مسافر از این دستورالعمل مستثنی می‌باشند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲
با ماشین خودت که بری چون خانوادت هستن کرونا میگیری یا انتقال می دی ولی اگر با اتوبوس بری که 40 نفر دیگه توش هستن نه کرونا می گیری و نه انتقال می دی . گیر یک مشت دیوانه افتادیم . خدایا به فریاد برس .
مردم فقط با خودرو شخصی نمی توانند تردد کنند با حمل و نقل های عمومی و حتی خودروهای کرایه ای سفر به همه شهرها آزاد است
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل