بازدید 5986

نشانه‌های زوال رژیم صهیونیستی آشکار شده است

کارشناسان سیاسی معتقدند که نشانه های زوال رژیم صهیونیستی و پیروزی قطعی مقاومت بر رژیم اشغالگر کودک‌کش آشکار شده است.
کد خبر: ۱۰۵۰۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۴۸ 06 May 2021

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، حسین کنعانی مقدم کارشناس مسائل غرب آسیا در برنامه تیتر امشب شبکه خبر گفت: حضرت امام خمینی (ره) با تعیین روز قدس در جمعه آخر ماه رمضان پنج مولفه را مطرح کردند، یکی این که موضوع فلسطین، مسئله‌ای جهانی است و همه آزادی خواهان مدافع آرمان ملت فلسطین هستند.

این کارشناس افزود: مولفه دوم این که مسئله فلسطین، مسئله‌ای مردمی است و صرفا منحصر به گروه‌های مبارز مقاومت نیست.

کنعانی گفت: مولفه سوم معرفی اسلام بود به عنوان ایدئولوژی مبارزه با رژیم صهیونیستی و مولفه چهارم هم جهادی بودن مبارزه و مولفه پنجم هم بحث مقاومت و ایستادگی را به عنوان راهبرد اصلی و محوری معرفی کرد و برای این بود که امام فرمودند با مذاکره و سازش نمی‌توان به جایی رسید.
او گفت: مقاومت باعث شده که رژیم صهیونیستی زیر گنبد آهنینش پنهان شود.
این کارشناس مسائل غرب آسیا با بزرگداشت یاد سردار شهید سلیمانی گفت: سردار شهید سلیمانی هسته‌های مقاومت را شناسایی و تقویت کرد و در مرحله بعد حلقه‌هایی مقاومت را ایجاد و آن‌ها را به هم متصل کرد و زنجیر مقاومت را شکل داد.

او نقش شهید سلیمانی را متفاوت با نقش سردار در زمان حیاتش دانست و گفت: شهادت سردار سلیمانی جبهه مقاومت را به جنبش اجتماعی مقاومت تبدیل کرد و ترور سردار نشان داد که تلاش‌های او بسیار موثر بود چنان که دشمنان را به وحشت انداخت تا به کمک همه سرویس‌های اطلاعاتی غرب او را به شهادت برسانند.

کنعانی مقدم با اشاره به آشکار شدن نشانه‌های زوال رژیم اشغالگر قدس گفت: الان بیش از یک میلیون نفر مهاجرت معکوس از سرزمین‌های اشغالی داریم و اسرائیلی‌ها بحران هویت پیدا کرده ، چون هر کدام از کشوری آمده اند، بحران اقتصادی رژیم صهیونیستی هم مسئله‌ای بسیار جدی است چنان که صهیونیست‌های آمریکا هم دیگر عاجز شده اند از کمک به رژیم صهیونیستی، این‌ها همه نشانه زوال رژیم صهیونیستی است، اما در مقابل مقاومت روز به روز توانمند‌تر می‌شود.

رسول شبیبی دیگر کارشناس مسائل غرب آسیا هم گفت: مراسم روز قدس منحصر به مسلمانان و کشوری خاص نیست بلکه جهانی است.

این کارشناس سیاسی گفت: در دهه هفتم و هشتم اشغال سرزمین‌های فلسطین، مقاومت با توانمندی ملی خودش مقابل اشغالگران ایستاده و توانسته رژیم صهیونیستی را به چالش جدی بکشد.

شبیبی گفت: مسئله مردم فلسطینی مسئله‌ای جهانی است چنان که سازمان ملل و شورای امنیت بیش از ۸۰۰ قطعنامه درباره فلسطین صادر کرده و رفتار‌های جنایتکارانه رژیم صهیونیستی را محکوم کرده است.

او افزود: بسیاری از رفتار‌های رژیم صهیونیستی به عنوان جنایت جنگی شناخته شده است و دیوان بین المللی کیفری رفتار این رژیم را به عنوان اتهام دارد بررسی می‌کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم