بازدید 5489

پوچتینو: نبودن امباپه بهانه باخت به سیتی نیست

تیم های زیادی نمی توانند بر تیمی مثل منچسترسیتی مسلط شوند. گاهی اوقات در فوتبال، در برخی مقاطع از بازی به درصدی از شانس هم احتیاج دارید
کد خبر: ۱۰۴۹۹۶۰
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۷ 05 May 2021

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی تیم پاری سن ژرمن در مجموع دو بازی رفت و برگشت مقابل منچسترسیتی 4-1 مغلوب شد تا تیم فرانسوی نتواند برای دومین سال متوالی حضور در فینال را تجربه کند.

به گزارش تابناک ورزشی و به نقل از وب سایت رسمی یوفا، سرمربی آرژانتینی پاریسی ها گفت: ما طبق برنامه بازی خود را انجام دادیم. شروع خیلی خوبی داشتیم، موقعیت هایی خلق کردیم و بر بازی مسلط بودیم. این کار آسانی نیست. تیم های زیادی نمی توانند بر تیمی مثل منچسترسیتی مسلط شوند. گاهی اوقات در فوتبال، در برخی مقاطع از بازی به درصدی از شانس هم احتیاج دارید. در نهایت، آنها دقیق تر عمل کردند. آنها با یک توپ بلند، از موقعیتی به گل رسیدند که ما پرس را جلو کشیده بودیم [اشاره به گل اول].

پوچتینو: نبودن امباپه بهانه باخت به سیتی نیست
باید به منچسترسیتی تبریک بگویم چون فصل فوق العاده ای را سپری می کنند. بعد از 6 یا 7 سال تلاش، پپ خوب کار می کند. در عین حال ما به بازیکنان خود افتخار می کنیم. در طول 180 دقیقه، ما به مدت 40 یا 45 دقیقه 10 نفره بازی کردیم. این برتری قابل توجهی است. فوتبال همین است، اما رقابت کردیم و همواره در جریان بازی بودیم. امشب یا شب گذشته در پاریس، شب ما نبود.

پوچتینو گفت: در مورد غیبت کیلیان ام باپه نمی توانیم آن را بهانه کنیم. ما یک تیم هستیم. البته که بد شانسی بود، و او نتوانست برای کمک به تیم آماده شود، اما بهانه نیست. نمی توانیم چنین چیزی را بهانه کنیم چون عملکرد تیم خوب بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل