بازدید 20089
۲

پروانه وکالت حسام نواب صفوی تعلیق شد

کمال رئوف دادستان انتظامی مرکز وکلا کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه، در پاسخ به این سوال که آیا پروانه وکالت حسام نواب صفوی تعلیق شده است اظهار کرد: بله خبر تعلیق وکالت آقای نواب صفوی صحت دارد.
کد خبر: ۱۰۴۸۷۵۶
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۶ 28 April 2021

به گزارش تابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، دادستان انتظامی مرکز وکلا کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه از تعلیق پروانه وکالت حسام نواب صفوی خبر داد.

وی درباره چرایی تعلیق پروانه وکالت نواب صفوی اظهار کرد: آقای نواب صفوی در دادسرای کارکنان دولت پرونده کیفری داشته و در آن پرونده محکوم شده است.

رئوف تصریح کرد: منصب وکالت بسیار حساس است و اگر کوچکترین محکومیتی برای یک وکیل در دادسرای کیفری وجود داشته باشد از لحاظ قانونی فرد باید تعلیق شود.

دادستان انتظامی مرکز وکلا کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه با بیان اینکه اعمالی که آقای نواب صفوی انجام داده ارتباطی به فعالیت وکالت او نداشته است بیان کرد: طبق قانون اگر وکیلی از لحاظ کیفری مرتکب جرمی شود باید با او برخورد کرد.

وی در پاسخ به این سوال که تعلیق پروانه وکالت نواب صفوی تا چه زمانی ادامه دارد بیان کرد: ما وظیفه رسیدگی داریم و این پرونده ظرف مدت شش ماه تعیین تکلیف خواهد شد نواب صفوی محکوم شده و شاکی خصوصی داشته است و از آنجایی که شاکی این فرد در دادسرای مرکز وکلا شکایت کرده ما موظف به رسیدگی به پرونده و تعلیق نواب صفوی هستیم.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۳
انتشار یافته: ۲
چیکار کرده؟
آخرشم نگفتی چرا پروانه شو تعلیق کردن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی